Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vervelend zeg dat je zoveel last krijgt!
Ik ben op dieet, dus ik smacht ook naar die slecht dingen
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.
HahaGaat het goed met je dieet?
Ja, erg is dat hequote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.
Zoheeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Oehhhh lekkerrrr. Pastasalade.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En dan nu mn bento.
Pastasalade en komkommer en wortel
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, erg is dat heOeh, spanennd!
Maar het gaat dus goed!
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Haha jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzo![]()
![]()
[..]
![]()
Dat is inderdaad mijn motto!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNouja, 1x in de week zondigen mag toch wel? Als je zondigt moet je het goed doen!
![]()
Jammer mensen, weer geen fotos vandaagquote:
Nee.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow aardbeientaart lekker.
Al kan ik op dit moment niks eten.
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
En Bill en Sjon!Benieuwd naar de foto's.
Ik heb mijn vleesetende plantjes naar buiten verhuisd. Hopen dat dat goed gaat. Maar misschien is dát waar Boor allergisch voor is. Dus toch maar proberen.
Ik kijk het even een weekje aan, als het niets uithaalt (hij zit nu weer vol met plekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.
Tandarts geweest. En die vond mij zo lief dat ik ook nog naar de kaakchirurg mag. Pas in mei maar toch daar heb ik echt ook geen zin in.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
En Bill en Sjon!Benieuwd naar de foto's.
Ik heb mijn vleesetende plantjes naar buiten verhuisd. Hopen dat dat goed gaat. Maar misschien is dát waar Boor allergisch voor is. Dus toch maar proberen.
die druppeltjes zijn een zetmeel gebaseerde lijm, totaal niet giftig dusquote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het even een weekje aan, als het niets uithaalt (hij zit nu weer vol met plekken) dan kunnen ze weer naar binnen, dan was het dat dus niet. Maar het kleed is het klaarblijkelijk ook niet, want ook al heb ik dat nu weggehaald, de plekken zijn gewoon weer terug.
Nu de plantjes dus naar buiten (hij loopt er wel eens tegenaan als hij op de vensterbank loopt, dus misschien last van die kleine druppeltjes op die rode uiteindes van dat ene plantje..?) en anders moet ik het in het voer gaan zoeken denk ik. Wel lastig, want dat is het anti-blaasgruis dieet van Hills. Wat hij al anderhalf jaar krijgt.
Nou ja, we houden de moed er inHet zal me lukken om te achterhalen waar hij allergisch voor is!
Oei. Dus de tandarts heeft je flink te grazen genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Tandarts geweest. En die vond mij zo lief dat ik ook nog naar de kaakchirurg mag. Pas in mei maar toch daar heb ik echt ook geen zin in.
De DA zei juist dat ik er niets op moest smerenquote:Balen van Boor zeg. Smeer je wel iets op de plekken zodat ze soepel blijven?
Morgen moet ik weer met Rossi naar de DA het gaat momenteel weer wat slechter dus we laten hem nog maar een keer checken.
Iets hoeft toch ook niet giftig te zijn om een allergische reactie te triggeren?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die druppeltjes zijn een zetmeel gebaseerde lijm, totaal niet giftig dus![]()
het wordt zelfs in sommige kwark producten verwerkt, tis eetbaar
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Heer G is not amused, die zou vanmiddag weer naar huis vliegen na een aantal dagen Schotland.
Maar dat kon nog wel even duren voordat ie daar weer vandaan komt
Jup. En in Schotland zijn alle vliegvelden al de hele dag gesloten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Heer G is not amused, die zou vanmiddag weer naar huis vliegen na een aantal dagen Schotland.
wutwutwut? we gaan er allemaal aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...
Yep einde van de wereld is in zicht...je kan nu nog al je geld aan mij kwijtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
wutwutwut? we gaan er allemaal aan?
Nee dat nietquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
daar schiet je niet veel mee op vrees ikquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Yep einde van de wereld is in zicht...je kan nu nog al je geld aan mij kwijt
Ja, einde van de wereld en shitquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zo grappig is het allemaal niet hoor. Vooral niet voor het vee daar (we zijn F&F of we zijn het niet he?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoe ze dat cirkeltje om nederland heen hebben gezet, ik wist niet waar het lag
quote:15:30
Er is sinds de Katla-eruptie van 1918 niet meer zoveel as gevallen. En die uitbarsting kostte aan complete veestapels het leven. Het is donker door de as oostelijk van de vulkaan, en de grote zorg is, om vee ervan de weerhouden vulkanisch as binnen te krijgen door eten en drinken.
"yay, Jezus! Ge benne terug!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, einde van de wereld en shitApocalyps, Jezus komt terug, etc.
Het is ook voor Telegraaf lezers bedoeld èhquote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoe ze dat cirkeltje om nederland heen hebben gezet, ik wist niet waar het lag
Mooie fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"yay, Jezus! Ge benne terug!![]()
"
ja, hooi, jullie gaan nu allemaal dood, ik meld het maar ff![]()
"nie so tof Jezus..."
ach ja, das ook weer zoquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is ook voor Telegraaf lezers bedoeld èh![]()
Oja das wel zo frisquote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Hij belt net dat ie vanavond maar wat extra ondergoed, sokken en shirts gaat kopen tijdens koopavond in Aberdeen, want het kon nog wel eens een paar dagen duren voordat ie er weg komt
quote:
Ja hoor, komt goed. Hij kent er inmiddels wel wat mensen, hij zit er zo goed als elke week een paar dagen op dezelfde plek, in het zelfde hotel steeds. Dus die vermaakt zich welquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen voor heer G.
Hij kent Aberdeen inmiddels wel aaridg geloof ik. Heeft ie daar nog contact met collega's oid? anders is het wel eenzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
een knalrode zonsondergang!
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonsondergang__.html
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip stond me vandaag voor de eerste keer op te wachten bij de deur.En hij is in een keer superspeels.
Enenen, ik geloof dat m'n toets goed ging.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip stond me vandaag voor de eerste keer op te wachten bij de deur.En hij is in een keer superspeels.
Enenen, ik geloof dat m'n toets goed ging.
quote:
Heb ze niet meer voor kleine hondjes maar nog wel codes waarmee je ze gratis kunt bestellen, die pm ik wel evenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Waar haal jij al die kauwdingenvooroudehonden vandaan joh?
Chico zou ze ook kunnen gebruiken maar die lust haast niks
Chico zegt : wat nou voor kleine hondjes? Ik vreet hele kippen weg als t mot man!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ze niet meer voor kleine hondjes maar nog wel codes waarmee je ze gratis kunt bestellen, die pm ik wel evenkan je het ieg proberen als je wil.
AAAAAAARGH IK WIL OOOK.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist hier?
Vandaag gaat 't wel iets beter met me. Eten is nog hopeloos, krijg na alles weer last
Mijn lunch van vandaag: een appel
Lekker johIK WIL PIZZA'S PATAT PANNEKOEKEN FRITUUR ALLES SLECHT SMOTHERED IN CHOCOLATE!
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico zegt : wat nou voor kleine hondjes? Ik vreet hele kippen weg als t mot man!
Chico kent geen commando's, daar staat ie bovenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
af jij en luisteren, du bist ein kleines
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico kent geen commando's, daar staat ie boven
Done!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie foto's oh-oh!
Ga je Goulash zo eens maken, Mr is laat
Maeskadootjes!
Q pm je adres eens! kan ik die dingen opsturen!
Why?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk dat GEEN kluifjes en ander lekkers dan beter werkt
Arme Baloebeerquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Beer moet volgens de DA absoluut een operatie. De foto wijst dat ook uit. Zn hele linkerknie is 1 chaos met artrose. Er moet een clean up gedaan worden.
Maandag 10:30 afspraak bij Krooshof in Hilversum
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Boor ligt klaar voor de rode zonsondergang
[ afbeelding ]
Oh da's kutquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Beer moet volgens de DA absoluut een operatie. De foto wijst dat ook uit. Zn hele linkerknie is 1 chaos met artrose. Er moet een clean up gedaan worden.
nooooooooosquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
nogal ja. Hij ligt nu ontzettend suf te zijn van zn roesje voor de foto's.quote:
Ik vis echt nooit knoflook ergens uitquote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Ach arme Baloe!!!
Oh-oh? die knoflook hoeveel en vis je het er nog uit?
Dus toch, mooi dat je zo snel terecht kunt.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Succes met de goulashquote:Op donderdag 15 april 2010 17:12 schreef Ml-etje het volgende:
Ik hang even in de pan/uien/paprika heur
Paard vd buren had net geluk, zat een rotte appel tussen de andere appels die Mr toch al niet te kanen vond.
6 appels over de heining heen
Jij moet maar gewoon een keer komen proevenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Succes met de goulashWe horen wel hoe het smaakt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet maar gewoon een keer komen proeven![]()
Ik denk dat ik t dit weekend weer maak
Het ruikt al wel prima, ze hadden geen silvo helaas dus het is knorr geworden en er zit een fijngesneden teen knoflook door.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet maar gewoon een keer komen proeven![]()
Ik denk dat ik t dit weekend weer maak
kan je knoflook ergens uitvissen dan? en waarom zou je het er dan in doenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vis echt nooit knoflook ergens uit![]()
En gewoon zoveel als je zelf lekker vindt hoor.
Dat doe ik met de tomatensoep wel, daar gooi ik 2 tenen in een thee-ei erin.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je knoflook ergens uitvissen dan? en waarom zou je het er dan in doen
Lekker en wat leeuuuheuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef Maes het volgende:
Ik maak pasta met spinazie, boursin en spekjes er door.
En wij bedenken ons net dat we morgen naar Mary Poppins gaan
Eén teen in een pan? Toch wel een grote hoop ik? Of hou je niet van knoflook?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ruikt al wel prima, ze hadden geen silvo helaas dus het is knorr geworden en er zit een fijngesneden teen knoflook door.
Ga ik nu es ff zomerkleertjes voor de dag toveren
Dat is even afwachten. Als krooshof ook bevestigd en ik dat zie ik gewoon wel gebeuren want die knie is gewoon echt kut, dat hij een operatie moet... en zij tijd heeft om hem 's middags mee te nemen naar de OK... dan gaat hij gelijk onder het mes.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Qwea gaat ie nu maandag dan gelijk al onder t mes?
Nou ja, sterkte Baloequote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Vandaag een heerlijke salade gemaakt met kropsla, tomaatjes, komkommer, augurk, bosui, bieslook, geitenkaas en geroosterde pijnboompitjes. Heerlijk!![]()
Alleen denkt mijn maag daar anders over, momenteel kan me dat even niet boeien
Ik had zo'n zin om weer even te genieten van mn eten!
![]()
Sterkte Q!
Is het een ingewikkelde operatie Q? Of valt het qua moeilijkheid mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is even afwachten. Als krooshof ook bevestigd en ik dat zie ik gewoon wel gebeuren want die knie is gewoon echt kut, dat hij een operatie moet... en zij tijd heeft om hem 's middags mee te nemen naar de OK... dan gaat hij gelijk onder het mes.
Doe je em weer even knuffelen van mij?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is even afwachten. Als krooshof ook bevestigd en ik dat zie ik gewoon wel gebeuren want die knie is gewoon echt kut, dat hij een operatie moet... en zij tijd heeft om hem 's middags mee te nemen naar de OK... dan gaat hij gelijk onder het mes.
Het valt wel mee. Maar het is natuurlijk wel zwaar voor hem. 8 weken revalideren, vrijwel niks doen, en dan langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het een ingewikkelde operatie Q? Of valt het qua moeilijkheid mee?
Oh nou gelukkigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Maar het is natuurlijk wel zwaar voor hem. 8 weken revalideren, vrijwel niks doen, en dan langzaam opbouwen.
Maar, hier ga ik even uit van het idee dat zn kruisbanden door moeten om bij die knie te moeten komen. Als dat niet hoeft, gaat het volgens mij wel wat meevallen.
Het is niet zo dat ze metalen pennen enzo in zn poot moeten zetten hoor. Voor Krooshof is dit dagelijkse kost. Die doet niet anders
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe je em weer even knuffelen van mij?
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig
Dan maar hopen dat het meevalt met die kruisbanden!
LOL! Herkenbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ eet kip.
En Jip vindt WJ nu in een keer heeeeeeeel erg lief.
Moest hieraan denken, alsof ze één keer per week gevoerd worden:quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL! HerkenbaarOp een avond, wij stonden te koken, en Puk kreeg eten. Hij had echt NET z'n bak leeg, en op dat moment maak ik de verpakking van de kip open. Mauwen joh! Alsof ie 3 dagen niets had gegeten
Wat een muts!
![]()
![]()
Gelukkig wacht ie wel echt netjes tot ie een stukje aangeboden krijgt.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL! HerkenbaarOp een avond, wij stonden te koken, en Puk kreeg eten. Hij had echt NET z'n bak leeg, en op dat moment maak ik de verpakking van de kip open. Mauwen joh! Alsof ie 3 dagen niets had gegeten
Wat een muts!
![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op donderdag 15 april 2010 18:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Moest hieraan denken, alsof ze één keer per week gevoerd worden:
http://www.youtube.com/v/eiHXASgRTcA
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Achgossie hij kijkt ook sippiesquote:
Dat vroeg die man zich ook af. Maar men ging ervanuit dat het zaterdag wel zou gaan lukken. Wel klote voor hem, want hij was ook al door zijn vakantiegeld heen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Nok!
Da's nog maar afwachten hoor, of er zaterdag wel geland kan worden daar. Het ligt er aan... de vulkaan blijft voorlopig nog as uitspugen en als de wind hetzelfde blijft staan als nu...
Nappie moet een vriendjequote:
Ocharm, wel lekker knuffelen zo of is ie sjaggo?quote:
Hij is ook sipquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je nietquote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
Maes!!!!!!!!!!
Je raadt nooit wie er net belde!!!!
Uit Schotland!!!!
En nee, het was niet Heer G
Ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je nietIs ze geëmigreerd?
Hier ook al zo een tegenvallerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
De zonsondergang is hier niet echt anders-dan-anders![]()
Oh wat goed! Ik voorzie een tripje naar Schotlandquote:Op donderdag 15 april 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ze woont al sinds 28 december in Schotland!
Alles gaat goed, ze heeft een leuke baan (met private jets!) en ik heb haar nieuwe mailadres.
Zal het je zo even PMen. Ik zei al dat we dan maar eens een mailtriocircle in het leven moeten roepen om het contact weer te herstellen. Heb al gezegd van Phoebe!![]()
Hier ook, kan het niet zo goed zien want het ziekenhuis staat ervoorquote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Toch wel een mooie lucht nu, hier wat gestreepte bewolking en een blauw/paarse lucht
Nou he???quote:
Snetver Qweaquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Wat een lekker ding ookquote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Boor ligt klaar voor de rode zonsondergang
[ afbeelding ]
vingervoeden?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat doe je nou met een baby die niet niet niet wil eten en ook niet wil slapen. Hij heeft honger, maar hij neemt he le maal niks. Mamma wordt er gek van en zelfs ik weet het niet meer.
Geen keelpijn of zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat doe je nou met een baby die niet niet niet wil eten en ook niet wil slapen. Hij heeft honger, maar hij neemt he le maal niks. Mamma wordt er gek van en zelfs ik weet het niet meer.
wat klote!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
nog nietquote:Op donderdag 15 april 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit Bonje met de Buren te kijken en ik weet echt niet wat ik dr van moet denken so far![]()
Yns, wordt je nieuwe huisje al een beetje je echte nieuwe huisje?
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier ook, kan het niet zo goed zien want het ziekenhuis staat ervoor
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:47 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit DOA te kijken, intellectueel hoogstaand vermaak
Een film over de fysieke en mentale voorbereiding van topsporters in aanloop naar een zeer belangrijk vechtsportevenementquote:
dat was de bedoeling maar we hadden meer file op de terugweg als verwachtquote:Op donderdag 15 april 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat je je spullen er regelrecht heen zou brengen![]()
Het gaat wel echt lekker snel he
Bwahahahaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:![]()
Nappie en zn pinups, hoe cool is dat zeg
![]()
Enne Qutje, bedankt voor de geile kaart
Nauwelijks een vechtfilm, meer het gebeuren eromheen. Dat ongeveer de helft van de deelnemers uit jonge meiden bestaat draagt ook wel bij aan het kijkplezierquote:Op donderdag 15 april 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooow een vechtfilm![]()
Mijn Bruce Lee jaren liggen veeeeeeeeeeeeeeer achter me
Oooooooooooh een mannenfilmquote:Op donderdag 15 april 2010 20:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nauwelijks een vechtfilm, meer het gebeuren eromheen. Dat ongeveer de helft van de deelnemers uit jonge meiden bestaat draagt ook wel bij aan het kijkplezier
Waar had je in hemelsnaam die tekst vandaan, uit je eigen zieke brein????quote:Op donderdag 15 april 2010 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahahahaje hebt hem gehad?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest vet lachen
Zo ben ik heul niet!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Snetver Qwea![]()
Knuffel voor de beer en sterkte voor jou Qwea, en ja ook voor jou want jou kennende ga je nu ook weer lekker lopen stressen![]()
[..]
Wat een lekker ding ook
Zelf verzonnenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar had je in hemelsnaam die tekst vandaan, uit je eigen zieke brein????
Geniaal ranzig
ja Qut, die zag ik meteen, ik zal de rest van mn leven achtervolgd worden door van die achterlijke Donald Duckpostzegels vrees ikquote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelf verzonnen
Koste me 5 hele minuten
Ik heb slap gelegen eromEn die postzegel, heb je die gezien?!
Donald Duck postzegels.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja Qut, die zag ik meteen, ik zal de rest van mn leven achtervolgd worden door van die achterlijke Donald Duckpostzegels vrees ik![]()
Uberhaupt is die hele groeten uit den helder kaart al master natuurlijk
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja Qut, die zag ik meteen, ik zal de rest van mn leven achtervolgd worden door van die achterlijke Donald Duckpostzegels vrees ik![]()
Uberhaupt is die hele groeten uit den helder kaart al master natuurlijk
Jaaaaaaaaaaaaaaa, bedankt hequote:
Weet je, gewoon zomaar kaartjes krijgen is ook wel zo leuk he , echt, vandaag had ik dr twee van Fok mensen, zomaar beide, en laatst ook al eentje zomaar, en dan zomaar zo een sticker met lieve kaart van Pagan en Strega bijvoorbeeld, das echt iets waar je helemaal vrolijk van wordt vind ikquote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]Jawel hea
Ik zag hem liggen, en ik dacht meteen "JA! Die moet ik naar oh-oh sturen
"
Alleen maar vrolijk??? Niet geil???quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet je, gewoon zomaar kaartjes krijgen is ook wel zo leuk he , echt, vandaag had ik dr twee van Fok mensen, zomaar beide, en laatst ook al eentje zomaar, en dan zomaar zo een sticker met lieve kaart van Pagan en Strega bijvoorbeeld, das echt iets waar je helemaal vrolijk van wordt vind ik
quote:
Nee, en vingervoeden doet het em niet. Hij krijgt geen borstvoeding meer en moet aan de fles, maar die wil hij niet. Vast voedsel maar mondjesmaat, maar hij is al 8 maanden. En dit duurt al weken. De kinderarts heeft hem nieteens goed onderzochtquote:
Huuuuuuuuu das toch die engerd met die paardenpikquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:44 schreef Strega het volgende:
Och en dan nog het nieuws dat één van mijn manlijke idolen "Peter Steele" vandaag op 48 jarige leeftijd is overleden. De zanger van Type ó Negative. Jaren lang mijn manlijke rolmodel gewest. 2 meter 5 lang, schitterend lang zwart haar, mooie kop en hung like a horse! It's a shame.
Yep, die vent die pas na z'n reportage in Playgirl erachter kwam dat maar een heel klein deel van de lezers vrouwelijk wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu das toch die engerd met die paardenpik![]()
![]()
Tis wel erg jong zeg...
Mogge
Maar even gegoogled, ik kende de beste man echt helemaal nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:44 schreef Strega het volgende:
Och en dan nog het nieuws dat één van mijn manlijke idolen "Peter Steele" vandaag op 48 jarige leeftijd is overleden. De zanger van Type ó Negative. Jaren lang mijn manlijke rolmodel gewest. 2 meter 5 lang, schitterend lang zwart haar, mooie kop en hung like a horse! It's a shame.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:33 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon heeft pas een keer klappen gehad vandaag, en hij heeft drama geschopt in de bus.
Ieeeeeeeedereen vond m sielug.
Ik wist wel beter
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar even gegoogled, ik kende de beste man echt helemaal nietVeel te jong uiteraard
Ik was er wel even bang voor maar het waren meer afbeeldingen met ontbloot bovenlijf.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet meteen zn pielemansfoto's erbij kreeg op je werk
Ik ken hem ook niet...de band zegt mij wel wat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik was er wel even bang voor maar het waren meer afbeeldingen met ontbloot bovenlijf.
Oh das nog een meevaller dat je die pielemans dan niet gratis dr bij kreegquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik was er wel even bang voor maar het waren meer afbeeldingen met ontbloot bovenlijf.
ik kreeg em welquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das nog een meevaller dat je die pielemans dan niet gratis dr bij kreeg
quote:
Oh my poor cocoboyquote:
Daar heb ik gelukkig typistes voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Blèh, ik moet notulen uittypen. Daar heb ik toch zo'n hekel aan
NU WEET JE METEEN WEER WAAR DIE OOK ALWEER GOED VOOR WAS!!!EINZ!!111quote:
ze liggen hier al in twee aparte enveloppen klaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwubber, ik was aan t denken trouwens he. Die twee Terriyakisushiboeken die je van me hebt, die passen denk ik niet samen door den brievenbus om terug te sturen he?
Ik kan je dus net zo goed nog die andere boeken ook sturen, en dat je dan de hele zwik ooit weer terug deze kant op doet in een doossie![]()
Dr liggen dr hier nog drie die minstens even leuk zijn, en ik heb dr nog 3 ongelezen liggen zelf.
Ach die hebben wij dan weer niet.quote:
Ja zeg dat wel, OUD is een paar deuren verderquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef nokwanda het volgende:Jullie gisteravond geil zitten babbelen... kom ik aan met de babyperikelen. Dat was de topickiller
Zal ik gewoon een nieuwe sturen en dat jij ze gewoon nog lekker ff daar houdt tot je ze of allemaal gelezen hebt of er geen zin meer in hebt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
wat natuurlijk niet betekend dat ik bezwaar heb tegen nog meer murakami
Kom maar door, dat vind ik echt helemaal niet vervelend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Blèh, ik moet notulen uittypen. Daar heb ik toch zo'n hekel aan
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, OUD is een paar deuren verder![]()
Mijn enige opties bij huilende lastige babies is om ze zsm weer aan de moeder te geven, daar heb je niks an![]()
okequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een nieuwe sturen en dat jij ze gewoon nog lekker ff daar houdt tot je ze of allemaal gelezen hebt of er geen zin meer in hebt?
Dat werkt echt altijd he!quote:
Ik ga je dr twee sturen, Wild Sheep Chase en Dance Dance Dance , dat zijn twee dunnere boekjes die min of meer bij elkaar horen en heel leuk zijn!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga je dr twee sturen, Wild Sheep Chase en Dance Dance Dance , dat zijn twee dunnere boekjes die min of meer bij elkaar horen en heel leuk zijn!
WAT HEEFT DIE DR NOU MEE TE MAKEN????????quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, mijn moeder wilt ze perse op de post doen, omdat ze nu toch al ingepakt klaarliggen
Ja hallo, die mensen ken ik allemaal niet. Dat is eng. En hier zitten ook moeders van jonge kinderen bij en wat belangrijker is... mensen met kruidenkennis en kennis van huismiddeltjes. Ik heb er een aantal, maar als die falen.......quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, OUD is een paar deuren verder![]()
Mijn enige opties bij huilende lastige babies is om ze zsm weer aan de moeder te geven, daar heb je niks an![]()
De laptop bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef nokwanda het volgende:
Is wel mooi. Zou ik geen nee tegen zeggen.
Maar dat ie echt draadloos is is voor mij toch meer een vereiste
Dat is elke nieuwe laptop wel hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef nokwanda het volgende:
ik zou het knap vinden als je er een kan vinden zonder draadloos internetquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:33 schreef nokwanda het volgende:
Is dat zo? Ik wil ook in de toekomst een laptop.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou het knap vinden als je er een kan vinden zonder draadloos internet
Ik zal het je niet aandoen. Mijn handschrift (normaal erg netjes) is alleen maar leesbaar voor mij. En het is al bijna klaar. Zoveel werk is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar door, dat vind ik echt helemaal niet vervelend.
Maar doe het dan ook sporadisch.
moderne versie is vrij veilig (quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wil ook in de toekomst een laptop.
Dacht dat het draadloze internet best onveilig was...of is dat ook weer achterhaald?
Nou hoor die roze vind ik wel schattigquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Enfermera het volgende:
Oh, het is toch een iets andere versie, het plaatje wat ik deed heeft een andere schermresolutie?
Whatever.
Dit is de goeie iig: https://www.sonystyle.nl/(...)oks/E-Serie-14-15-17
Roze
netbookquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou hoor die roze vind ik wel schattigIk wil zo'n kleintje
Hoe heet dat ook al weer Zwab?
Neuh, valt mee hoor. Als je een beveiligd netwerk hebt gaat dat supergoedquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wil ook in de toekomst een laptop.
Dacht dat het draadloze internet best onveilig was...of is dat ook weer achterhaald?
Hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou hoor die roze vind ik wel schattigIk wil zo'n kleintje
Hoe heet dat ook al weer Zwab?
DIE WOONT HIER!!!!!!!??????quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT HEEFT DIE DR NOU MEE TE MAKEN????????
Tuurlijk moet ik weer iets aparts hebben. Die van ons krijg ik maar niet geconfigureerd. Zelfs mijn zoon, die echt een stuk handiger is, lukt het niet. En hoe moeilijk kan het nou zijn als je de handleiding volgt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou het knap vinden als je er een kan vinden zonder draadloos internet
Ja nou en, t zijn haar boeken toch nietquote:
kleintjes moet je ver vandaag blijven als je ook maar iets van een spelletje wilt spelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Taiga het volgende:
Ja is ook zo, alles is te kraken.
Ik heb ook gegeken voor die kleintjes, maar sommige zijn wel heul erg klein zeg. Ik vins Sims altijd leuk om te spelen, maar vraag me af of het op die kleintjes ook kan. Qua beeldscherm lijkt het mij niet handig.
Knopje omgezet van wireless?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik weer iets aparts hebben. Die van ons krijg ik maar niet geconfigureerd. Zelfs mijn zoon, die echt een stuk handiger is, lukt het niet. En hoe moeilijk kan het nou zijn als je de handleiding volgt?
Dat kleintje is heerlijk om mee te fokken en te surfen maar meer doe ik dr ook niet op hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleintjes moet je ver vandaag blijven als je ook maar iets van een spelletje wilt spelen
die kleintjes hebben ook geen dvd drive, die moet je er los naast hebben
Nah zo zie je maar...ik moet die kleine niet hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kleintjes moet je ver vandaag blijven als je ook maar iets van een spelletje wilt spelen
die kleintjes hebben ook geen dvd drive, die moet je er los naast hebben
Als die handleiding door een dyslectische Duitser uit het Frans vertaald is kan het moeilijker worden dan je denktquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik weer iets aparts hebben. Die van ons krijg ik maar niet geconfigureerd. Zelfs mijn zoon, die echt een stuk handiger is, lukt het niet. En hoe moeilijk kan het nou zijn als je de handleiding volgt?
kan zijn dat de drivers voor je draadloos niet goed geinstalleerd zijn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
als je een wat kleiner laptopje wilt, maar niet te klein en alles nog volledig te gebruiken moet je in het 13" segment kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:53 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nah zo zie je maar...ik moet die kleine niet hebben
Ik heb wel een gewone laptop ook maar ik was gister bij de Media Markt en toen zag ik ze staan. En ze zijn leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Smaken verschillen he
Doe mij maar een gewone, zo'n kleintje vind ik weer niksAl is het wel gaaf hoe klein sommige zijn, terwijl daar alles nog gewoon in zit
ja, over het algemeen wordt er vrei weinig ingebrokenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een onbeveiligd netwerk thuis, al honderd duuzend jaar
Tja nou ja , ik weet geen reet van die dingen en ik ben blij dat ik onlain kan zain thuis dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, over het algemeen wordt er vrei weinig ingebroken
maar ehh, onbeveiligd is wel een risico, kom je er na 3 jaar als de politie voor de deur staat er ineens achter dat je buurman al jaren ongemerkt een draadloze kinderpornoserver heeft draaien via jouw netwerk ofzo
ik ben er redelijk bekend mee ja, maar een genie ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja nou ja , ik weet geen reet van die dingen en ik ben blij dat ik onlain kan zain thuis dus![]()
Mijn pc nerd vriendjes heb ik stom genoeg allemaal geditched, ik was t zat om voor elke handeling in natura te moeten betalen
als ze vragen om "in natura" uit te betalen, geef je ze toch een zak bapao's en doe je net also je niet weet wat ze daarmee bedoelenquote:
Stoute zwabber, plaatjes gebruiken die je niet mag gebruiken!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
dit is mijn netbookje
[ afbeelding ]
mijn handpalm is groter dan het toetsenbord, ahhhwwww
stiekem wil ik al jaaaren een macbook pro (de laptop versie)quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben er redelijk bekend mee ja, maar een genie ben ik niet
zijn hele mooie en goeie compjoeters![]()
zeker ook in de mediamarkt zien staan?
Wat ben je toch een lief schattig naief ventje nog he.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze vragen om "in natura" uit te betalen, geef je ze toch een zak bapao's en doe je net also je niet weet wat ze daarmee bedoelen
Het ziet er geweldig uit ja. Mijn zoon wil er graag een voor zijn editwerk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben er redelijk bekend mee ja, maar een genie ben ik niet
zijn hele mooie en goeie compjoeters![]()
zeker ook in de mediamarkt zien staan?
ik heb em al geupload naar mijn PBquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stoute zwabber, plaatjes gebruiken die je niet mag gebruiken!![]()
quote:
Wat is edit werk ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Het ziet er geweldig uit ja. Mijn zoon wil er graag een voor zijn editwerk.
Wil jij mn netwerk komen fixen dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
En ik er maar genoegen mee nemen dat vriendinnen voor me koken nadat ik hun PC gefixed had, er had blijkbaar zoveel meer in kunnen zitten
Jij zou t doen voor een zak bapao's!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jammer barbaaf, dat ze net is gestopt met betalen in natura...
ze klikken in elkaar als k'nexquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
OMG![]()
Pups zijn op de foto toch wel echt leuk zeg
ik zou het doen voor nop, dat zou me echt een worst wezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij zou t doen voor een zak bapao's!
Oh , die ga ik morgen trouwens echt maken, voor mijn broertje, die wil ie altijd voor zn verjaardag, de scheet
Poepig hequote:
Ach, met mijn uurloon + reiskostenvergoeding kan ik de betreffende handelingen ook aan een professional uitbestedenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jammer barbaaf, dat ze net is gestopt met betalen in natura...
I knowquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou het doen voor nop, dat zou me echt een worst wezen
Ideaal! Ik zit nu op die van MM, die heeft hem ook o.a voor zn grafische doeleinden. Stabiel, minder crashen als in windows, tis wel compleet wennen aan het nieuwe besturtingsysteem, maar als het draait, draait het wel lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Het ziet er geweldig uit ja. Mijn zoon wil er graag een voor zijn editwerk.
iMAC.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
in iedergeval, Maes, een iMac iis zeker geen miskoop,
ze zijn wel duur, maar het valt op zich wel mee als je ziet wat je ervoor terugkrijgt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, met mijn uurloon + reiskostenvergoeding kan ik de betreffende handelingen ook aan een professional uitbesteden
Ik wil je dr best door loodsen hoor. Zo moeilijk is het nietquote:
uhuh, applequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ideaal! Ik zit nu op die van MM, die heeft hem ook o.a voor zn grafische doeleinden. Stabiel, minder crashen als in windows, tis wel compleet wennen aan het nieuwe besturtingsysteem, maar als het draait, draait het wel lekker.
Alhoewel ik nooit zonder windows zou kunnen. Maar daarvoor hebben we bootcampkun je windows en OS X draaien. Of viritual machine. In OS X, Windows draaien
Rete duur, dat wel die apple computers.
Oh-oh : Draadloos netwerk onbeveiligd is niet slim. En je kan snelheids verlies hebben omdat mensen mee surfen op jouw netwerk, en er kan allerlei zooi via jouw netwerk gedownload worden door anderen. Denk aan kinderporno
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil je dr best door loodsen hoor. Zo moeilijk is het niet
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, apple![]()
de iphone is dan wel weer jammer van ze
27!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen echt altijd dood eng, net als cijfertoestanden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Knopje omgezet van wireless?Aan vs. uit?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja nou ja , ik weet geen reet van die dingen en ik ben blij dat ik onlain kan zain thuis dus![]()
Mijn pc nerd vriendjes heb ik stom genoeg allemaal geditched, ik was t zat om voor elke handeling in natura te moeten betalen
Ik zei ook ja omdat die WEL aanstond. Dat is natuurlijk het eerste waar je naar kijktquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Dat wist IK nog, dat had EW toch echt wel moeten weten
Lach maarquote:
Oooooooohquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zei ook ja omdat die WEL aanstond. Dat is natuurlijk het eerste waar je naar kijkt
heb ik ook wel eens gehad hor, je denkt er in eerste instantie gewoon niet aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Dat wist IK nog, dat had EW toch echt wel moeten weten
Heus wel, zelfs Nok denkt dr aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gehad hor, je denkt er in eerste instantie gewoon niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |