Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vervelend zeg dat je zoveel last krijgt!
Ik ben op dieet, dus ik smacht ook naar die slecht dingen
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.
HahaGaat het goed met je dieet?
Ja, erg is dat hequote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.
Zoheeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Oehhhh lekkerrrr. Pastasalade.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En dan nu mn bento.
Pastasalade en komkommer en wortel
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, erg is dat heOeh, spanennd!
Maar het gaat dus goed!
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Haha jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzo![]()
![]()
[..]
![]()
Dat is inderdaad mijn motto!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNouja, 1x in de week zondigen mag toch wel? Als je zondigt moet je het goed doen!
![]()
Jammer mensen, weer geen fotos vandaagquote:
Nee.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow aardbeientaart lekker.
Al kan ik op dit moment niks eten.
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
En Bill en Sjon!Benieuwd naar de foto's.
Ik heb mijn vleesetende plantjes naar buiten verhuisd. Hopen dat dat goed gaat. Maar misschien is dát waar Boor allergisch voor is. Dus toch maar proberen.
Ik kijk het even een weekje aan, als het niets uithaalt (hij zit nu weer vol met plekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.
Tandarts geweest. En die vond mij zo lief dat ik ook nog naar de kaakchirurg mag. Pas in mei maar toch daar heb ik echt ook geen zin in.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
En Bill en Sjon!Benieuwd naar de foto's.
Ik heb mijn vleesetende plantjes naar buiten verhuisd. Hopen dat dat goed gaat. Maar misschien is dát waar Boor allergisch voor is. Dus toch maar proberen.
die druppeltjes zijn een zetmeel gebaseerde lijm, totaal niet giftig dusquote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk het even een weekje aan, als het niets uithaalt (hij zit nu weer vol met plekken) dan kunnen ze weer naar binnen, dan was het dat dus niet. Maar het kleed is het klaarblijkelijk ook niet, want ook al heb ik dat nu weggehaald, de plekken zijn gewoon weer terug.
Nu de plantjes dus naar buiten (hij loopt er wel eens tegenaan als hij op de vensterbank loopt, dus misschien last van die kleine druppeltjes op die rode uiteindes van dat ene plantje..?) en anders moet ik het in het voer gaan zoeken denk ik. Wel lastig, want dat is het anti-blaasgruis dieet van Hills. Wat hij al anderhalf jaar krijgt.
Nou ja, we houden de moed er inHet zal me lukken om te achterhalen waar hij allergisch voor is!
Oei. Dus de tandarts heeft je flink te grazen genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Tandarts geweest. En die vond mij zo lief dat ik ook nog naar de kaakchirurg mag. Pas in mei maar toch daar heb ik echt ook geen zin in.
De DA zei juist dat ik er niets op moest smerenquote:Balen van Boor zeg. Smeer je wel iets op de plekken zodat ze soepel blijven?
Morgen moet ik weer met Rossi naar de DA het gaat momenteel weer wat slechter dus we laten hem nog maar een keer checken.
Iets hoeft toch ook niet giftig te zijn om een allergische reactie te triggeren?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die druppeltjes zijn een zetmeel gebaseerde lijm, totaal niet giftig dus![]()
het wordt zelfs in sommige kwark producten verwerkt, tis eetbaar
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Heer G is not amused, die zou vanmiddag weer naar huis vliegen na een aantal dagen Schotland.
Maar dat kon nog wel even duren voordat ie daar weer vandaan komt
Jup. En in Schotland zijn alle vliegvelden al de hele dag gesloten.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Oh en Heer G is not amused, die zou vanmiddag weer naar huis vliegen na een aantal dagen Schotland.
Maar dat kon nog wel even duren voordat ie daar weer vandaan komt
wutwutwut? we gaan er allemaal aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou zeker! Ik lees net dat Schiphol om 19.00 ook dicht gaat...
Yep einde van de wereld is in zicht...je kan nu nog al je geld aan mij kwijtquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
wutwutwut? we gaan er allemaal aan?
Nee dat nietquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
daar schiet je niet veel mee op vrees ikquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Yep einde van de wereld is in zicht...je kan nu nog al je geld aan mij kwijt
Ja, einde van de wereld en shitquote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zo grappig is het allemaal niet hoor. Vooral niet voor het vee daar (we zijn F&F of we zijn het niet he?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoe ze dat cirkeltje om nederland heen hebben gezet, ik wist niet waar het lag
quote:15:30
Er is sinds de Katla-eruptie van 1918 niet meer zoveel as gevallen. En die uitbarsting kostte aan complete veestapels het leven. Het is donker door de as oostelijk van de vulkaan, en de grote zorg is, om vee ervan de weerhouden vulkanisch as binnen te krijgen door eten en drinken.
"yay, Jezus! Ge benne terug!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, einde van de wereld en shitApocalyps, Jezus komt terug, etc.
Het is ook voor Telegraaf lezers bedoeld èhquote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
leuk hoe ze dat cirkeltje om nederland heen hebben gezet, ik wist niet waar het lag
Mooie fotoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"yay, Jezus! Ge benne terug!![]()
"
ja, hooi, jullie gaan nu allemaal dood, ik meld het maar ff![]()
"nie so tof Jezus..."
ach ja, das ook weer zoquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is ook voor Telegraaf lezers bedoeld èh![]()
Oja das wel zo frisquote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Hij belt net dat ie vanavond maar wat extra ondergoed, sokken en shirts gaat kopen tijdens koopavond in Aberdeen, want het kon nog wel eens een paar dagen duren voordat ie er weg komt
quote:
Ja hoor, komt goed. Hij kent er inmiddels wel wat mensen, hij zit er zo goed als elke week een paar dagen op dezelfde plek, in het zelfde hotel steeds. Dus die vermaakt zich welquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen voor heer G.
Hij kent Aberdeen inmiddels wel aaridg geloof ik. Heeft ie daar nog contact met collega's oid? anders is het wel eenzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
een knalrode zonsondergang!
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonsondergang__.html
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip stond me vandaag voor de eerste keer op te wachten bij de deur.En hij is in een keer superspeels.
Enenen, ik geloof dat m'n toets goed ging.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip stond me vandaag voor de eerste keer op te wachten bij de deur.En hij is in een keer superspeels.
Enenen, ik geloof dat m'n toets goed ging.
quote:
Heb ze niet meer voor kleine hondjes maar nog wel codes waarmee je ze gratis kunt bestellen, die pm ik wel evenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Waar haal jij al die kauwdingenvooroudehonden vandaan joh?
Chico zou ze ook kunnen gebruiken maar die lust haast niks
Chico zegt : wat nou voor kleine hondjes? Ik vreet hele kippen weg als t mot man!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ze niet meer voor kleine hondjes maar nog wel codes waarmee je ze gratis kunt bestellen, die pm ik wel evenkan je het ieg proberen als je wil.
AAAAAAARGH IK WIL OOOK.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist hier?
Vandaag gaat 't wel iets beter met me. Eten is nog hopeloos, krijg na alles weer last
Mijn lunch van vandaag: een appel
Lekker johIK WIL PIZZA'S PATAT PANNEKOEKEN FRITUUR ALLES SLECHT SMOTHERED IN CHOCOLATE!
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico zegt : wat nou voor kleine hondjes? Ik vreet hele kippen weg als t mot man!
Chico kent geen commando's, daar staat ie bovenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
af jij en luisteren, du bist ein kleines
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico kent geen commando's, daar staat ie boven
Done!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie foto's oh-oh!
Ga je Goulash zo eens maken, Mr is laat
Maeskadootjes!
Q pm je adres eens! kan ik die dingen opsturen!
Why?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk dat GEEN kluifjes en ander lekkers dan beter werkt
Arme Baloebeerquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Beer moet volgens de DA absoluut een operatie. De foto wijst dat ook uit. Zn hele linkerknie is 1 chaos met artrose. Er moet een clean up gedaan worden.
Maandag 10:30 afspraak bij Krooshof in Hilversum
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Boor ligt klaar voor de rode zonsondergang
[ afbeelding ]
Oh da's kutquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Beer moet volgens de DA absoluut een operatie. De foto wijst dat ook uit. Zn hele linkerknie is 1 chaos met artrose. Er moet een clean up gedaan worden.
nooooooooosquote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
nogal ja. Hij ligt nu ontzettend suf te zijn van zn roesje voor de foto's.quote:
Ik vis echt nooit knoflook ergens uitquote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
Ach arme Baloe!!!
Oh-oh? die knoflook hoeveel en vis je het er nog uit?
Dus toch, mooi dat je zo snel terecht kunt.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
Succes met de goulashquote:Op donderdag 15 april 2010 17:12 schreef Ml-etje het volgende:
Ik hang even in de pan/uien/paprika heur
Paard vd buren had net geluk, zat een rotte appel tussen de andere appels die Mr toch al niet te kanen vond.
6 appels over de heining heen
Jij moet maar gewoon een keer komen proevenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Succes met de goulashWe horen wel hoe het smaakt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet maar gewoon een keer komen proeven![]()
Ik denk dat ik t dit weekend weer maak
Het ruikt al wel prima, ze hadden geen silvo helaas dus het is knorr geworden en er zit een fijngesneden teen knoflook door.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet maar gewoon een keer komen proeven![]()
Ik denk dat ik t dit weekend weer maak
kan je knoflook ergens uitvissen dan? en waarom zou je het er dan in doenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vis echt nooit knoflook ergens uit![]()
En gewoon zoveel als je zelf lekker vindt hoor.
Dat doe ik met de tomatensoep wel, daar gooi ik 2 tenen in een thee-ei erin.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je knoflook ergens uitvissen dan? en waarom zou je het er dan in doen
Lekker en wat leeuuuheuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef Maes het volgende:
Ik maak pasta met spinazie, boursin en spekjes er door.
En wij bedenken ons net dat we morgen naar Mary Poppins gaan
Eén teen in een pan? Toch wel een grote hoop ik? Of hou je niet van knoflook?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het ruikt al wel prima, ze hadden geen silvo helaas dus het is knorr geworden en er zit een fijngesneden teen knoflook door.
Ga ik nu es ff zomerkleertjes voor de dag toveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |