Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vervelend zeg dat je zoveel last krijgt!
Ik ben op dieet, dus ik smacht ook naar die slecht dingen
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, niet echt mijn favo ding zeg maar.
HahaGaat het goed met je dieet?
Ja, erg is dat hequote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ik ben net anderhalve week bezig, maar ik kan toch wel de verleidingen weerstaan. Maar het is soms zooo moeilijk. Maar ik weet dat ik weer onwijs spijt ga krijgen als ik toch iets eet wat niet kan. Ik moet gewoon van dat hongergevoel af. Ik heb mij vorige week niet gewogen, maar dat wilde ik deze week doen.
Zoheeeeeequote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Oehhhh lekkerrrr. Pastasalade.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
En dan nu mn bento.
Pastasalade en komkommer en wortel
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 13:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, erg is dat heOeh, spanennd!
Maar het gaat dus goed!
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi.
We hebben hier een doorbraak!
Billy en Sjon hebben voor het eerst lang buiten met elkaar gespeeld![]()
Ze tolereerden elkaar prima, en ze sliepen ook samen, en af en toe speelden ze binnen ook es een paar pasjes samen, maar buiten zo leuk, dat was nog nie voorgekomen
Haha jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja het gaat op zich goed. Maar wel 1 keer in de week lekker patat eten met frikandellen ofzo![]()
![]()
[..]
![]()
Dat is inderdaad mijn motto!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNouja, 1x in de week zondigen mag toch wel? Als je zondigt moet je het goed doen!
![]()
Jammer mensen, weer geen fotos vandaagquote:
Nee.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow aardbeientaart lekker.
Al kan ik op dit moment niks eten.
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
En Bill en Sjon!Benieuwd naar de foto's.
Ik heb mijn vleesetende plantjes naar buiten verhuisd. Hopen dat dat goed gaat. Maar misschien is dát waar Boor allergisch voor is. Dus toch maar proberen.
Ik kijk het even een weekje aan, als het niets uithaalt (hij zit nu weer vol met plekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn grote met kelken hangt al lang buiten, maar die is schijnbaar ook wintervast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |