mja dat had indd ook nog gekundquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje verkeerd destilleren, dan opzuipen en doodgaan aan methanolvergiftiging
Waarom noemde je collega je dan de hele tijd rikkert toen ik met ;m aan ;t smsen was?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Ik word meestal bij mijn normale naam genoemd.
Geen idee. Zijn ze nu mee gestoptquote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom noemde je collega je dan de hele tijd rikkert toen ik met ;m aan ;t smsen was?
Dat gebeurt ook regelmatigquote:
Waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn ze nu mee gestopt
mja dat geloof ik directquote:
oke dank jequote:
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?quote:
EZ begon te dreigen denk ikquote:
Dat ik die paupergolf op 4 kratjes zou achterlatenquote:
Die hebben we hier aan de Wall of Shame hangenquote:
Rebels hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Ik word meestal bij mijn normale naam genoemd.
Ik wil ook zo'n collegaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?
Dat is Bart hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens eigengestookte palmwijn gehad van een klant.
dat spul was sterk was iets van 87 %
Damnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens eigengestookte palmwijn gehad van een klant.
dat spul was sterk was iets van 87 %
Op m;n oude werk werd ik altijd Dixie of Pixie genoemdquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ik
EZ IS EEN HIPPIEquote:
ik nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ik
Lul niet. Ga eens weg trouwens.quote:
Wantquote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lul niet. Ga eens weg trouwens.
echt welquote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow dat voel je wel effe door je strot gaan
zeg dat welquote:
Inderdaad. Atheïst 4 life, jewaids.quote:
En daarna gewoon rustig naar huis cruisenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
[..]
zeg dat wel![]()
we hadden hier 1 pool die had er flink wat van gezopen die hebben we dus letterlijk naar zijn auto gedragen
dat gelukkig nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En daarna gewoon rustig naar huis cruisen![]()
We willen je hier niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lul niet. Ga eens weg trouwens.
Atheistenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Atheïst 4 life, jewaids.
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gelukkig niet![]()
zijn collega reed gelukkig terug.
Lekker wijf! Heb je het weer overleefd vanochtend?quote:
Atheisten ftwquote:
Ja hoor. Ben moe want ik moest fietsenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker wijf! Heb je het weer overleefd vanochtend?
Agnosten & satanistenquote:
Op de zelfmoordfietsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben moe want ik moest fietsen
Shoo. Ga hamsteren.quote:
whehe dat had mijn neef ook maar dan met russen die lui wouden hand alcohol kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
[..]
zeg dat wel![]()
we hadden hier 1 pool die had er flink wat van gezopen die hebben we dus letterlijk naar zijn auto gedragen
de dag erna kwam hij terug en wilde hij een paar flessen kopen![]()
Wat is er mis meequote:
Jij snapt ;t.quote:
Neequote:
wel beter die gast had zich anders om de eerste beste boom heen gevouwenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gelukkig niet![]()
zijn collega reed gelukkig terug.
Vervelende mensen.quote:
zitten er geen remmen op ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
We hebben dinsdag even een fiets bij mn schoonmoeder gehaald![]()
Raph moest ook naar de stad en die moest op de zelfmoordfiets
Mooie vrouwquote:
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.quote:
Beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
We hebben dinsdag even een fiets bij mn schoonmoeder gehaald![]()
Raph moest ook naar de stad en die moest op de zelfmoordfiets
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.
Dat klopt. Maar sowieso atheistenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.
Ja daar, die ene als je in de spiegel kijktquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt achter zich....
Waar?
Jij natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt achter zich....
Waar?
dat valt wel mee was een poosje terug in de trein met een jehova die zijn pas vervelendquote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar sowieso atheisten
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat valt wel mee was een poosje terug in de trein met een jehova die zijn pas vervelend
ik heb der weg gejaagdquote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.
ketting half kapot, banden versleten, remmen kapot, frame gaar en verroest, bel/licht foetsiequote:
quote:
Ik doe niet aan spiegelsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja daar, die ene als je in de spiegel kijkt
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ketting half kapot, banden versleten, remmen kapot, frame gaar en verroest, bel/licht foetsie
Ik schop terug. En gericht.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.
Gast die ik ken deed ;t beter. Die begon gewoon Satan my master van Dimmu te citeren.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter.
Straks krijg je nog conditie ook
Die vrouw op al die foto's in US danquote:
Ik ga je wel bekerenquote:
Dat was ook namens mijquote:
quote:
Ow die heb jij ook gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die vrouw op al die foto's in US dan
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze wegquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gast die ik ken deed ;t beter. Die begon gewoon Satan my master van Dimmu te citeren.
Je wilt echt weggepest worden he?quote:
Wat een schijtbeslissing!quote:
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt echt weggepest worden he?
Hij wil gewoon weten wat voor foto;s ik daar dump, en wat ;ei voor de rest ziet is mooi meegenomenquote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze weg
een vriendin van me die kwam niet meer bij
Ik ga je opzoeken en je vertrappen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk ben gewoon voor feyenoord, en als je daar niet tegen kan, heb je pech
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze weg
een vriendin van me die kwam niet meer bij
Echte liefde, het kan niet andersquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je opzoeken en je vertrappen.
mja iedere reiziger die binnen kwam kreeg een gezegende reisquote:
Jep.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echte liefde, het kan niet anders
En dan ontspoort de trein netquote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja iedere reiziger die binnen kwam kreeg een gezegende reisik had zoiets van sodemieter een eind op
en dan als ironie iedereen overleefd het behalve die jehovaquote:
Ah op die fiets.. (dat doet mijn vriend nou nooitquote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wil gewoon weten wat voor foto;s ik daar dump, en wat ;ei voor de rest ziet is mooi meegenomen
* Huppelmuts haalt trev eraf en pleurt naat eropquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
Naatje is vandaag het slachtoffer van mijn Ignore functie
quote:Een Zuid-Koreaanse vrouw heeft gisteren enige tijd vastgezeten in haar wasmachine. De brandweer moest eraan te pas komen om de 36-jarige mevrouw Kim uit Juan-dong uit haar benarde positie te bevrijden.
Kim ging gisterochtend in alle vroegte op haar wasmachine zitten, die zich buiten op haar veranda bevindt, om hier een sigaretje te roken. Ineens verloor de vrouw haar evenwicht en viel pardoes in het stuk witgoed. Omdat haar lichaam in een V-vorm in de wasmachine stak, kon ze geen kant op.
Haar echtgenoot ontdekte zijn vrouw enige tijd later in het apparaat. Hij belde snel het alarmnummer waarop de spuitgasten van Incheon uitrukten om de vrouw met behulp van gereedschap uit de wasmachine te bevrijden. Mevrouw Kim wist zonder kleerscheuren uit de wasautomaat te komen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
ik ben nieuw en ik kan me ook wel redelijk vinden hier
quote:
whehehequote:
Niks kliekjesvorming imo diegenen die dat vonden waren gewoon zeurpieten. Ik voelde mij hier meteen welkomquote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Weten jullie nog wat de reden was van sluiting, iets met kliekjesvorming en dat nieuwen zich niet konden settelen
Ik vind je sowieso niet leukquote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
TriestAlleen omdat iemand voor een andere club is, vind je ehm niet meer leuk
Jij bent niet nieuw.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Weten jullie nog wat de reden was van sluiting, iets met kliekjesvorming en dat nieuwen zich niet konden settelen
Leuk he, zo;n SC.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
ik zie net dat ik in een paar dagen ruim 250 berichten heb gepost op fok
ik ben ook nieuwquote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
wheheh het is wel vermakelijk en voorlopig heb ik er ook de tijd voorquote:
Een keer uit, een keer thuis. Voordeel, nu kan ik er wel heen zonder problemenquote:
ik zeg maar niksquote:Op donderdag 15 april 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
ik zie net dat ik in een paar dagen ruim 250 berichten heb gepost op fok
IK WIL MEE!!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer uit, een keer thuis. Voordeel, nu kan ik er wel heen zonder problemen
jij baggert helemaal erop losquote:
Nieuw vleesch!quote:
quote:28909 (gemiddeld 23 per dag)
volgens de telegraaf worden ze alle 2 gespeeld zonder uitpubliekquote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer uit, een keer thuis. Voordeel, nu kan ik er wel heen zonder problemen
Televaagquote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens de telegraaf worden ze alle 2 gespeeld zonder uitpubliek
Dat vind ik wel meevallen. Er zijn ook andere topics waar vaak dezelfde posters posten. Zijn dat dan ook kliekjes de ene fokker ligt je gewoon meer dan de ander.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar er is wel kliekjesvorming zo
Ook veel vrije tijd over?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheh het is wel vermakelijk en voorlopig heb ik er ook de tijd voor
ik vind het belachelijk doe gewoon een keer zonder publiek en klaarquote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens de telegraaf worden ze alle 2 gespeeld zonder uitpubliek
Je staat ook al in de top 500 zeker?quote:
mja ik werk maar 3 uurtjes per dagquote:
Hoe moet ik aan een kaartje komenquote:
quote:27680 (gemiddeld 23 per dag)
quote:29810 (gemiddeld 75 per dag)
3 uur per dag?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk maar 3 uurtjes per dag
en ik ben zon beetje bijna klaar met al mijn games
dus ja dan maar hier heen he
Kopen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan een kaartje komen
#456 Huppelmuts 31343quote:Op donderdag 15 april 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je staat ook al in de top 500 zeker?
ik werk inde ouderenzorg en daar draai ik ochtenddiensten omdat het dan echt druk isquote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3 uur per dag?Wat voor werk doe je?
quote:
Nee. Huppel wel zie ik netquote:Op donderdag 15 april 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je staat ook al in de top 500 zeker?
Kaufen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan een kaartje komen
maar 3 uur per dag is wel kut.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk inde ouderenzorg en daar draai ik ochtenddiensten omdat het dan echt druk is
vanaf 2007 valt dat toch wel meequote:
Kijk eens wie er op 310 staatquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Huppel wel zie ik net
[..]
Kaufen?
mja ik weet het solliciteer me rot maar er is niet veel aan te doen momenteelquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar 3 uur per dag is wel kut.
Wouterquote:
Gaat hem niet worden dusquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Huppel wel zie ik net
[..]
Kaufen?
Ach, je doet ;t altijd nog beter dan ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik weet het solliciteer me rot maar er is niet veel aan te doen momenteel
als het zo doorgaat ga ik wel een tijdje wat anders doen maar goed ik zie wel voorlopig heb ik teminste wat
Knokploeg erop afstruen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus![]()
De auto gaat mn hele salaris opslokkenen ik moet ook nog geld overmaken voor Yordi zn 3daagse schoolreisje
![]()
Bart!!!! Iemand doet het feyenoordlied op mn hyves
jij hebt geen school en geen werk?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, je doet ;t altijd nog beter dan ik.
rellenquote:
Nee ik kan zn auto lenen als het nodig isquote:
Stomme Sjorsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dus![]()
De auto gaat mn hele salaris opslokkenen ik moet ook nog geld overmaken voor Yordi zn 3daagse schoolreisje
![]()
Bart!!!! Iemand doet het feyenoordlied op mn hyves
6 uur per week school, maar ik hoef er niet meer heen tegenwoordigquote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt geen school en geen werk?
dat is verdomde weinigquote:Op donderdag 15 april 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6 uur per week school, maar ik hoef er niet meer heen tegenwoordigEn werk op oproepbasis, en ik heb de afgelopen 3 weken dus maar 1x gewerkt, afgelopen zondag. En dat waren nog geen 4 uurtjes. En volgende week hoef ik WEER niet te werken.
You are the bestquote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stomme Sjors
De Kuip in brand bedoelt hij toch?
Inderdaad, word er ook gek van.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is verdomde weinig
wat voor opleiding heb je dan dat het maar 6 uur per week is
mja ik werk dus ook op oproepbasis maar goed ze hebben veel tekorten die ik mag opvullen
aah okee en daarna wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, word er ook gek van.
Ik doe alleen natuurkunde en scheikunde volgen, zodat ik een nieuw diploma krijg
Forensisch onderzoekquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee en daarna wat zijn je plannen?
abby de 2dequote:
Ik ga ook zo een ijsje pakkenquote:
Abbyquote:
nee dat weet ik ook wel maar toch vind ik het wel een van de leukste series om te kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Abby
Maar wat Abby doet is helemaal geen reeel beeld.
dat is toch met de meeste CSI achtige seriesquote:Op donderdag 15 april 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Abby
Maar wat Abby doet is helemaal geen reeel beeld.
was dat m aar zo reel dan werden heel wat zaken veel sneller opgelostquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch met de meeste CSI achtige series
daar ben ik het wel met je eensquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat weet ik ook wel maar toch vind ik het wel een van de leukste series om te kijken
mja ik moest er wel erg aan wennen om het niet teveel te vergelijken met NCISquote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het wel met je eens![]()
NCIS LA is ook een mooie serie
dan zouden er veel minder criminelen daden zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
was dat m aar zo reel dan werden heel wat zaken veel sneller opgelost
dat zeer zeker ik las vanmorgen dat ze lucia de b hebben vrijgelatenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden er veel minder criminelen daden zijn
bah straattaalquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Het gaat echt goed vandaag, fittie met huppel, eze, DW, stoep en nu ook mn zusje
heb je BURN NOTICE al eens gezien?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moest er wel erg aan wennen om het niet teveel te vergelijken met NCIS
Kloptquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch met de meeste CSI achtige series
Je heet ook niet voor niets faalhaas van ONZquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Het gaat echt goed vandaag, fittie met huppel, eze, DW, stoep en nu ook mn zusje
nope ik ga van de week eerst beginnen met the pacific ben et aan et downloadenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je BURN NOTICE al eens gezien?
is ook een geinige serie
Geen fittie, ik negeer je gewoonquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
ze heeft zelfs een boek uitgebrachtquote:Op donderdag 15 april 2010 13:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeer zeker ik las vanmorgen dat ze lucia de b hebben vrijgelaten
Een echte lady kan ook doen alsof.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een echte lady zou mij aardig vinden, kijk naar luna, rainb0ws en saaaaab
Dat is hetzelfdequote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen fittie, ik negeer je gewoon
Waarom wil je een bluetoothverbinding tussen een laptop en een hoofdtelefoon?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je heet ook niet voor niets faalhaas van ONZ
iemand verstand van laptops en bluetooth verbindingen tussen hoofdtelefoon en laptop ?
Dus dan wil DW mij stiekem niet wegquote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een echte lady kan ook doen alsof.
Nee, DW durft haar mening te geven.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus dan wil DW mij stiekem niet weg
zucht wat ziek weerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft zelfs een boek uitgebracht
maar dan doet ze niet alsofquote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, DW durft haar mening te geven.
Wilkommen dan.quote:
Nee, ze meent het dat je weg moet. Ze doet dus niet alsof. Dat snap jij heel goed.quote:
Dat is toch over die spion?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je BURN NOTICE al eens gezien?
is ook een geinige serie
Dan is ze dus geen echte ladyquote:Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ze meent het dat je weg moet. Ze doet dus niet alsof. Dat snap jij heel goed.
Omdat ik de ingang/uitgang gesloopt heb dus er niet een gewoon koptelefoon/boxjes in kan pluggenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom wil je een bluetoothverbinding tussen een laptop en een hoofdtelefoon?
Ik ben geen echte lady, ik ben Fries.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus dan wil DW mij stiekem niet weg
Inderdaad.quote:
en friezen kunnen stug en koppig zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen echte lady, ik ben Fries.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik de ingang/uitgang gesloopt heb dus er niet een gewoon koptelefoon/boxjes in kan pluggen
Dat bedoel ik maar, daar gaat je punt stoepquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen echte lady, ik ben Fries.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
en friezen kunnen stug en koppig zijn
Helemaal neit. Luna is ook Fries.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, daar gaat je punt stoep
Waarom? Een lady is niet verplicht aardig te doen tegen jou.quote:
kan je ook fries praten dan?quote:
nou op zich werkt het prima alleen voor een koptelefoon van 150 euro vind ik het nogal bagger wat er qua muziek uitkomtquote:Op donderdag 15 april 2010 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
Heb je wel iets wat het via die weg zou moeten doen?
kut, daar gaat ook mijn puntquote:Op donderdag 15 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal neit. Luna is ook Fries.
yupsquote:
5 minutenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe lang heb je deze avv alvolgens mij issie nieuw
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het mag niet, maar ik doe het lekker toch.
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
ratelquote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
heyquote:
Bluetoothdriver heeft niets met de muziek kwaliteit te maken volgens mij. Moet je ook een driver voor die koptelefoon installeren? En doe eens merk/type van die koptelefoon?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou op zich werkt het prima alleen voor een koptelefoon van 150 euro vind ik het nogal bagger wat er qua muziek uitkomt
dus of er iets is mis met de bluetoothding of ik heb geen goeie driver er van geïnstalleerd
ofzo
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ratelquote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb zo'n bluetooth stickie van asusquote:Op donderdag 15 april 2010 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bluetoothdriver heeft niets met de muziek kwaliteit te maken volgens mij. Moet je ook een driver voor die koptelefoon installeren? En doe eens merk/type van die koptelefoon?
De modjes houden niet zo van kusjekroel.quote:
Hai, kom ik je hier ook tegenquote:
ben je niet lief genoeg tegen zequote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De modjes houden niet zo van kusjekroel.
Hai Giertje
[..]
Hai, kom ik je hier ook tegen
Zoiets?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n bluetooth stickie van asus
en en een koptelefoon van sony
en echt de boxjes van mijn laptop komt nog beter muziek uit....
Ze vinden het niet leuk als topics vol met begroetingen staan. Ze hebben wel gelijk maar ik kon het even niet laten.quote:
eensgelijks!quote:
ach het is niet dat je het vaak doet toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als topics vol met begroetingen staan. Ze hebben wel gelijk maar ik kon het even niet laten.
Wist je dat nog nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoiii
[..]
Naat, kereltjeBen jij 16? Wat schattig.
ik kom overalquote:Op donderdag 15 april 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai, kom ik je hier ook tegen
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach het is niet dat je het vaak doet toch?
Heb je al eens gerommeld met je geluidsinstellingen?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat lijkt er verdomd veel op ja
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:24 schreef Dewardo het volgende:
zeg ratelslangetje, vind je fat boy slim ook gaaf?
Ha een tiener!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was 15 toen ik in de ONZ SC postte, en afgelopen 25 maart 16 geworden
branden in de hell zullen zequote:
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je al eens gerommeld met je geluidsinstellingen?
Maar ik vind het nog geen rokjesweer.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:23 schreef BONG4002 het volgende:
Dank voor de goede middagen terug
Het is bijzonder mooi weer vandaag moet ik zeggen
Kunnen wij het maken!quote:
ah toe nouquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog geen rokjesweer.
Ik kwam vandaag die travo weer tegen. In minirokjequote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kent ook daadwerkelijk de text?quote:
Da's misschien iets te fris wellichtquote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
het is te ruikenquote:
Je moet ook niet in de splagaat hequote:Op donderdag 15 april 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb spierpijn van atletiektraining gisteren
ik ben ook ooit klein geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 14:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je kent ook daadwerkelijk de text?
in mn armenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de splagaat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |