mja dat had indd ook nog gekundquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje verkeerd destilleren, dan opzuipen en doodgaan aan methanolvergiftiging
Waarom noemde je collega je dan de hele tijd rikkert toen ik met ;m aan ;t smsen was?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Ik word meestal bij mijn normale naam genoemd.
Geen idee. Zijn ze nu mee gestoptquote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom noemde je collega je dan de hele tijd rikkert toen ik met ;m aan ;t smsen was?
Dat gebeurt ook regelmatigquote:
Waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn ze nu mee gestopt
mja dat geloof ik directquote:
oke dank jequote:
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?quote:
EZ begon te dreigen denk ikquote:
Dat ik die paupergolf op 4 kratjes zou achterlatenquote:
Die hebben we hier aan de Wall of Shame hangenquote:
Rebels hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Ik word meestal bij mijn normale naam genoemd.
Ik wil ook zo'n collegaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik een grote bek heb, en ze altijd terugpak?
Dat is Bart hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens eigengestookte palmwijn gehad van een klant.
dat spul was sterk was iets van 87 %
Damnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens eigengestookte palmwijn gehad van een klant.
dat spul was sterk was iets van 87 %
Op m;n oude werk werd ik altijd Dixie of Pixie genoemdquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ik
EZ IS EEN HIPPIEquote:
ik nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahahaha de meesten van ons hier denk ik
Lul niet. Ga eens weg trouwens.quote:
Wantquote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lul niet. Ga eens weg trouwens.
echt welquote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow dat voel je wel effe door je strot gaan
zeg dat welquote:
Inderdaad. Atheïst 4 life, jewaids.quote:
En daarna gewoon rustig naar huis cruisenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
[..]
zeg dat wel![]()
we hadden hier 1 pool die had er flink wat van gezopen die hebben we dus letterlijk naar zijn auto gedragen
dat gelukkig nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En daarna gewoon rustig naar huis cruisen![]()
We willen je hier niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lul niet. Ga eens weg trouwens.
Atheistenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Atheïst 4 life, jewaids.
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gelukkig niet![]()
zijn collega reed gelukkig terug.
Lekker wijf! Heb je het weer overleefd vanochtend?quote:
Atheisten ftwquote:
Ja hoor. Ben moe want ik moest fietsenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker wijf! Heb je het weer overleefd vanochtend?
Agnosten & satanistenquote:
Op de zelfmoordfietsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben moe want ik moest fietsen
Shoo. Ga hamsteren.quote:
whehe dat had mijn neef ook maar dan met russen die lui wouden hand alcohol kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
[..]
zeg dat wel![]()
we hadden hier 1 pool die had er flink wat van gezopen die hebben we dus letterlijk naar zijn auto gedragen
de dag erna kwam hij terug en wilde hij een paar flessen kopen![]()
Wat is er mis meequote:
Jij snapt ;t.quote:
Neequote:
wel beter die gast had zich anders om de eerste beste boom heen gevouwenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gelukkig niet![]()
zijn collega reed gelukkig terug.
Vervelende mensen.quote:
zitten er geen remmen op ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
We hebben dinsdag even een fiets bij mn schoonmoeder gehaald![]()
Raph moest ook naar de stad en die moest op de zelfmoordfiets
Mooie vrouwquote:
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.quote:
Beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
We hebben dinsdag even een fiets bij mn schoonmoeder gehaald![]()
Raph moest ook naar de stad en die moest op de zelfmoordfiets
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.
Dat klopt. Maar sowieso atheistenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zwaar vervelend.
Ja daar, die ene als je in de spiegel kijktquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt achter zich....
Waar?
Jij natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt achter zich....
Waar?
dat valt wel mee was een poosje terug in de trein met een jehova die zijn pas vervelendquote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar sowieso atheisten
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat valt wel mee was een poosje terug in de trein met een jehova die zijn pas vervelend
ik heb der weg gejaagdquote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.
ketting half kapot, banden versleten, remmen kapot, frame gaar en verroest, bel/licht foetsiequote:
quote:
Ik doe niet aan spiegelsquote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja daar, die ene als je in de spiegel kijkt
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ketting half kapot, banden versleten, remmen kapot, frame gaar en verroest, bel/licht foetsie
Ik schop terug. En gericht.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jehova;s mag je wat mij betreft opknopen. Atheisten moet je gewoon een schop onder hun kont geven.
Gast die ik ken deed ;t beter. Die begon gewoon Satan my master van Dimmu te citeren.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter.
Straks krijg je nog conditie ook
Die vrouw op al die foto's in US danquote:
Ik ga je wel bekerenquote:
Dat was ook namens mijquote:
quote:
Ow die heb jij ook gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die vrouw op al die foto's in US dan
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze wegquote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gast die ik ken deed ;t beter. Die begon gewoon Satan my master van Dimmu te citeren.
Je wilt echt weggepest worden he?quote:
Wat een schijtbeslissing!quote:
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt echt weggepest worden he?
Hij wil gewoon weten wat voor foto;s ik daar dump, en wat ;ei voor de rest ziet is mooi meegenomenquote:
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze weg
een vriendin van me die kwam niet meer bij
Ik ga je opzoeken en je vertrappen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeIk ben gewoon voor feyenoord, en als je daar niet tegen kan, heb je pech
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zei godverdomme wat is het koud en toen zei ze van je mag zijn naam niet misbruiken en toen zei ik van dat kan me godverdomme geen reet schelen en toen liep ze weg
een vriendin van me die kwam niet meer bij
Echte liefde, het kan niet andersquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je opzoeken en je vertrappen.
mja iedere reiziger die binnen kwam kreeg een gezegende reisquote:
Jep.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echte liefde, het kan niet anders
En dan ontspoort de trein netquote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja iedere reiziger die binnen kwam kreeg een gezegende reisik had zoiets van sodemieter een eind op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |