abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80489654
tot 90D volgens de site.

Jammer dat je niet genoeg hebt lily. Is vanavond nog een keer kolven een optie? Ik vind trouwens 220 wel heel goed!
pi_80489938
Mja, ik ga niet meer kolven vanavond hoor. Mijn meisje is ziek en ik laat haar lekker vaak drinken bij me. Ze drinkt nu korter maar vaker. Ik heb ook niet zoveel tijd nu want ik sta er deze week alleen voor in de avonden.
Gaan we lekker vroeg in bed liggen

Ik kolf normaal 180 ml per keer en nu dus 220 per twee keer ipv 360. Dan krijgt ze morgenmiddag dus een flesvoeding ipv de bv uit de fles.
pi_80490105
Als je normaal 360 kolft is 220 wel een domper ja. Veel plezier vanavond
pi_80490173
dankje
(daar kan ik me nou echt op verheugen heh )
pi_80493452
Och Davinia, het is je niet gegund, hè? Zo sneu dat je alleen was in het ziekenhuis. Maar je was wel dapper met die naald! Hoop dat het nu echt helemaal weg is.

Lil, klote hè? Mijn productie is nog steeds niet wat ie geweest is als ik kolf. Maar met live voeden komt Lente niet vaker. Kan dus best zijn dat ze gewoon minder drinkt dan voorheen omdat ze steeds meer vast gaat eten.
  maandag 19 april 2010 @ 19:47:30 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80493492
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef WupWup het volgende:
tot 90D volgens de site.

Jammer dat je niet genoeg hebt lily. Is vanavond nog een keer kolven een optie? Ik vind trouwens 220 wel heel goed!
Nee past net niet..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80493867
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Lil, klote hè? Mijn productie is nog steeds niet wat ie geweest is als ik kolf. Maar met live voeden komt Lente niet vaker. Kan dus best zijn dat ze gewoon minder drinkt dan voorheen omdat ze steeds meer vast gaat eten.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen ja
Leah leeft natuurlijk nog geheel op bv
pi_80493924
220 ml vind ik hartstikke veel!

Davinia, wat een ellende met je boobs zeg Je krijgt het wel te verduren. Hopelijk ben je nu snel van de ontsteking af. Heb je nu ook zoiets van: juist ondanks die ellende blijf je volharden met de bv?

Ohja, voedingsbeha's
Ik had van te voren nooit gedacht dat mijn C cup zou veranderen in een E cup. Ik kon na 1 week mijn Hema beha's al niet meer aan
  maandag 19 april 2010 @ 19:57:40 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80493969
lily, je kan ook kijken of ze gewoon tevreden is met de 220 en zodra je thuiskomt dr aan het borstvoedingsinfuus leggen... Heeft ze dan toch honger kunnen ze altijd nog fv geven, en anders haalt ze het wel in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 19 april 2010 @ 21:44:02 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80499102
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef octopussy het volgende:
220 ml vind ik hartstikke veel!

Davinia, wat een ellende met je boobs zeg Je krijgt het wel te verduren. Hopelijk ben je nu snel van de ontsteking af. Heb je nu ook zoiets van: juist ondanks die ellende blijf je volharden met de bv?

Ohja, voedingsbeha's
Ik had van te voren nooit gedacht dat mijn C cup zou veranderen in een E cup. Ik kon na 1 week mijn Hema beha's al niet meer aan
ja, eigenlijk wel en zolang eli niet lijdt onder mijn ongemak, ga ik door in de hoop uiteindelijk probleemloos te kunnen voeden. ik heb nu al zolang en zoveel gevochten voor de bv. nu stoppen betekent voor mij alsnog verliezen, zeg maar.

maar gelukkig is de rest van het circus weg aan het trekken, dus dat geeft goede moed dat ik wel goed aanleg nu. anders was het nooit verbeterd. nu maar hopen dat het abces braaf opgeruimd wordt, en dan is het misschien, heel misschien gedaan met de problemen.

maar volgens mij heb ik nu echt alles gehad! twijfelachtige eer

trouwens, excuses voor de proza in de spoiler, maar kmoest het ook ff kwijt.

lily, wat balen van je kolfopbrengst! hopelijk gaat het morgen weer beter!

was het nou chan die ook productieproblemen had? is dat weer bijgetrokken?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 19 april 2010 @ 21:55:30 #136
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80499754
Davinia, wat een (herkenbaar) verhaal! Erg moedig dat je nog 'gewoon' doorgaat .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 19 april 2010 @ 22:49:20 #137
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80502555
Een 'discussie' op de site van de Telegraaf over borstvoeding geven in het openbaar. De reacties vallen me alleszins mee, een groot deel zijn redelijk positief te noemen, vind ik zelf.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 19 april 2010 @ 22:50:34 #138
12913 GreatWhiteSilence
pi_80502603
Davinia, wat een verhaal. Ik hoop dat je snel van alle ellende af bent en dat je eindelijk eens rustig bv kunt gaan geven...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 19 april 2010 @ 23:32:18 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80504474
Asy, wat heeft Harry een mooie naam

Och Davinia, wat een rottigheid Ik vind het echt zo sneu dat je maar zo blijft kwakkelen steeds

En ik mag aansluiten bij de hier aanwezige dames met productie - en/of kolfproblemen.
Kolven lukt vrijwel niet meer, moet verdorie 3x doen voor nog geen 40 cc. En dat is nog wel met Syntocinon... Blegh en baal en klotezooi en schuldgevoelens enzo Dus Toby krijgt nu kv als ik aan het werk ben. En dat lust hij niet en hij lijkt er ook van te moeten spugen. Meer blegh etc.
Devin heeft om en nabij de 19 maanden bij me gedronken, Toby had ik minstens zo lang willen voeden. Ook vanwege zijn behoorlijk heftige eczeem en het feit dat hij mij zo hard nodig lijkt te hebben en letterlijk en figuurlijk aan me hangt steeds. En natuurlijk: wat niet is dat is niet, en ik doe hem heus niet te kort en miljarden baby's krijgen kv en worden gezond & groot en blablabla....
Maar dit is niet "een van die miljarden", dit is mijn baby en ik had het zo graag anders gewild en daar ben ik gewoon heel verdrietig om. Juist hij, juist in dit geval is bv het beste en nog het fijnste ook! Ik kan gewoon moeilijk verkroppen dat hij nu gedwongen wordt om die ranzige stink kv te moeten drinken (het is echt goor, ik heb het geproefd ) dat hij duidelijk met tegenzin doet, omdat hij minstens 3 dagen per week niet live bij me kan drinken overdag. En hoe lang kan ik dit nog volhouden? Als er overdag weinig vraag is omdat de kolf er wenig tot niks uit krijgt.... hoe lang blijft er live dan nog wel voldoende melk uit komen???
.... met gevoel voor drama....
  maandag 19 april 2010 @ 23:37:28 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80504650
Davinia

Prenatal heeft mooie borstvoedingshirtjes. En ze zijn nog praktisch ook!
Ook voor de meer bedeelden onder ons!
pi_80504853
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een 'discussie' op de site van de Telegraaf over borstvoeding geven in het openbaar. De reacties vallen me alleszins mee, een groot deel zijn redelijk positief te noemen, vind ik zelf.
positief? Ik word er erg verdrietig van eerlijk gezegd. Sommige reacties lees ik echt met tranen in mn ogen, voel me echt aangesproken op het feit dat ik regelmatig in het openbaar (heb) (ge)voed
Lotte!
Noah!
pi_80505149
Niet doen hoor Lin, gewoon laten praten. Ik ben gestopt met lezen om dezelfde reden.
Trouwens de meeste mensen zien het vaak niet eens dat je voedt, maar hebben er wel commentaar op. Tenminste zo voelt het voor mij als ik in het openbaar voed, dat slechts een enkeling het echt ziet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:04:03 #143
12913 GreatWhiteSilence
pi_80505522
Er zullen altijd negatieve reacties zijn, azijnzeikers heb je er altijd tussen zitten. Maar er staan ook een heleboel reacties tussen van dames die kennelijk zelf óók in het openbaar hebben gevoed en ik heb ook de reacties gezien van een aantal heren die er totaal geen last van hebben. Meestal zijn de reacties die in de Telegraaf zijn een stuk negatiever.

Kersjes, wat akelig. Zou een lactatiekundige misschien een oplossing weten? Of misschien kun je ouderschapsverlof opnemen(geen idee hoe dat allemaal werkt, is op mij niet van toepassing).
pi_80505562
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef oeke het volgende:
Niet doen hoor Lin, gewoon laten praten. Ik ben gestopt met lezen om dezelfde reden.
Trouwens de meeste mensen zien het vaak niet eens dat je voedt, maar hebben er wel commentaar op. Tenminste zo voelt het voor mij als ik in het openbaar voed, dat slechts een enkeling het echt ziet.

Ik voed Lotte vooral in de trein en dan krijg ik altijd positieve reacties. Zelfs van een jongen van een jaar of 16 die daar met zn vrienden langsliep en het schattig vond. Of van oma's die even kort naar je glimlachen. Ronny vindt het ook vervelend als ik in het openbaar voed, maar das meer omdat het mijn borst is, bij ieder ander heeftie er geen probleem mee. Maar dat er echt mensen zijn die daar schrijven dat het verboden moet worden, of sexuele intimidatie is, dat doet me echt pijn om te lezen. Had ik 7 maanden terug niet gedacht, dat je je aan zoiets, zo kan hechten
Lotte!
Noah!
pi_80507209
Davinia wat een problemen met borstvoeding geven. En dan ook nog een abces. Hopelijk is het weefsel schoon en komt er geen narigheid uit de kweek.

Ik heb tot nu toe slechts 1 keer in het openbaar gevoed, in het ziekenhuis op de kinderafdeling en 2 keer in de auto onderweg naar huis op een parkeerplaats. Ik probeer zo veel mogelijk thuis te voeden maar schaam me zeker niet als het in het openbaar zou moeten. Heb altijd een hydrofiel luier mee die ik over mijn schouder drapeer en over zijn gezichtje tegen zonlicht of ongewenste meekijkers.

Ik ben trouwens best trots op me zelf dat ik nu met 13 en halve week nog altijd borstvoeding geef. Ook al heb ik nu een gebroken sleutelbeen en gaat het voeden aan de linkerkant niet zonder pijn in mijn schouder. Zal van de week nog wel pijnlijker worden als ik geopereerd ben aan de breuk. Maar we geven mooi niet op. Het voelt zo natuurlijk om mijn kind borstvoeding te geven.
pi_80507889
Kersjes

Maar miss_sly kolft ook niet meer op haar werkdagen en haar productie is gewoon op peil gebleven. Misschien lukt dat bij jou ook wel. Dat hij gewoon bij je drinkt als je er wel bent? Maar dan moet hij natuurlijk nog wel kv drinken, dat wel...
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
lily, je kan ook kijken of ze gewoon tevreden is met de 220 en zodra je thuiskomt dr aan het borstvoedingsinfuus leggen... Heeft ze dan toch honger kunnen ze altijd nog fv geven, en anders haalt ze het wel in.
Dat zouden we kunnen proberen maar ze krijgt de eerste voeding daar al om 10.00 uur. Ik voed haar thuis al om 5.30.
Ik ben pas tegen 17.00 uur thuis dus dat is wel een lange zit voor haar dan....maar ja, wie weet..

Ze is nog steeds vet verkouden. We (Leah en ik) sliepen pas tegen 2.30 uur. Ze zit zo ongelooflijk vol in haar neus...ze heeft er echt last van en dan zo zielig hees huilen, bah! Neusspray helpt niet genoeg, uitzuigen met rietje ook niet, in badkamer met douche aan voor de stroom ook niet. Het duurt nu al bijna een week.
pi_80507891
Faja, heb je een gebroken sleutelbeen? Jee...dat lijkt me inderdaad lastig met voeden zeg!
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:46:15 #148
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_80508920
Kersjes/Lily, ik weet niet wat voor werk jullie doen en waar jullie kinderen worden opgevangen, maar zou het eventueel mogelijk zijn om in de 'kolftijd' bij je kind langs te gaan en te voeden? Of dat je kind naar je toegebracht wordt (deed een vriendin van mij)?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_80509095
Het zou eventueel kunnen, Grijs, maar dan ben ik nog meer tijd kwijt natuurlijk.
Nadeel voor mij is ook dat ik misschien mijn parkeerplek kwijt ben bij terugkomst. Ik werk bij een zeer groot bedrijf met vele parkeergarages maar nog meer medewerkers met auto's dus het blijft vechten iedere dag om een plek.
Leah drinkt kv trouwens prima hoor dus als ik eens te weinig kolf is er geen man overboord.

Toch blijft het vaak een gedoe vind ik, werken en borstvoeding geven.
Als ik alleen al de "kolfruimte" bekijk hier in dit bedrijf. Een zeer inspiratieloos kaal hok (eigenlijk is het een ehbo ruimte waar wat ehbo spullen staan).
En dat voor een bedrijf met 4000 medewerkers.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:05:38 #150
12913 GreatWhiteSilence
pi_80509290
Een operatie aan een sleutelbeen? Ik dacht dat ze daar eigenlijk nooit wat aan deden, behalve dan als het bot door de longen steekt ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')