Nee past net niet..quote:Op maandag 19 april 2010 18:13 schreef WupWup het volgende:
tot 90D volgens de site.
Jammer dat je niet genoeg hebt lily. Is vanavond nog een keer kolven een optie? Ik vind trouwens 220 wel heel goed!
Dat zou inderdaad heel goed kunnen jaquote:Op maandag 19 april 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Lil, klote hè? Mijn productie is nog steeds niet wat ie geweest is als ik kolf. Maar met live voeden komt Lente niet vaker.Kan dus best zijn dat ze gewoon minder drinkt dan voorheen omdat ze steeds meer vast gaat eten.
ja, eigenlijk welquote:Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef octopussy het volgende:
220 ml vind ik hartstikke veel!
Davinia, wat een ellende met je boobs zegJe krijgt het wel te verduren. Hopelijk ben je nu snel van de ontsteking af. Heb je nu ook zoiets van: juist ondanks die ellende blijf je volharden met de bv?
Ohja, voedingsbeha's![]()
Ik had van te voren nooit gedacht dat mijn C cup zou veranderen in een E cup. Ik kon na 1 week mijn Hema beha's al niet meer aan
positief? Ik word er erg verdrietig van eerlijk gezegd. Sommige reacties lees ik echt met tranen in mn ogen, voel me echt aangesproken op het feit dat ik regelmatig in het openbaar (heb) (ge)voedquote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een 'discussie' op de site van de Telegraaf over borstvoeding geven in het openbaar. De reacties vallen me alleszins mee, een groot deel zijn redelijk positief te noemen, vind ik zelf.
Ik voed Lotte vooral in de trein en dan krijg ik altijd positieve reacties. Zelfs van een jongen van een jaar of 16 die daar met zn vrienden langsliep en het schattig vond. Of van oma's die even kort naar je glimlachen. Ronny vindt het ook vervelend als ik in het openbaar voed, maar das meer omdat het mijn borst is, bij ieder ander heeftie er geen probleem mee. Maar dat er echt mensen zijn die daar schrijven dat het verboden moet worden, of sexuele intimidatie is, dat doet me echt pijn om te lezen. Had ik 7 maanden terug niet gedacht, dat je je aan zoiets, zo kan hechtenquote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef oeke het volgende:
Niet doen hoor Lin, gewoon laten praten. Ik ben gestopt met lezen om dezelfde reden.
Trouwens de meeste mensen zien het vaak niet eens dat je voedt, maar hebben er wel commentaar op. Tenminste zo voelt het voor mij als ik in het openbaar voed, dat slechts een enkeling het echt ziet.
Dat zouden we kunnen proberen maar ze krijgt de eerste voeding daar al om 10.00 uur. Ik voed haar thuis al om 5.30.quote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
lily, je kan ook kijken of ze gewoon tevreden is met de 220 en zodra je thuiskomt dr aan het borstvoedingsinfuus leggen... Heeft ze dan toch honger kunnen ze altijd nog fv geven, en anders haalt ze het wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |