Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil net zeggen, misschien had Levi wel de niet-eetbare variant
Niet te vreten valt bij mij ook onder niet-eetbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.![]()
Alleen maffe mexicanen.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.![]()
Eigenlijk moest daar staan "de ene minder vies dan de andere".quote:
At ze ook hoofden van onfortuinlijke minaars van hun rompen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rebeca, de geadopteerde zus van Amaranta Buendia at kalk van de muren.
In mexico stoppen ze het in het tortilla-deeg. En dat proef je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rebeca, de geadopteerde zus van Amaranta Buendia at kalk van de muren.
Dat weet ik niet. Maar ze bewaarde wel de botten van haar dode ouders in een doosje.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
At ze ook hoofden van onfortuinlijke minaars van hun rompen?
Appel op m'n schermquote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
(blz. 43) Pilar Ternera bevalt van een zoon die wordt opgenomen door Ursula. Rebeca, een achternichtje van Ursula komt en blijft. Ze eet aarde en kalk van de muur. Ze past zich later aan.
altijd hetzelfde, ze willen wel vreten maar aanpassen ho maar
Ja, je moet het boek lezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
(blz. 43) Pilar Ternera bevalt van een zoon die wordt opgenomen door Ursula. Rebeca, een achternichtje van Ursula komt en blijft. Ze eet aarde en kalk van de muur. Ze past zich later aan.
altijd hetzelfde, ze willen wel vreten maar aanpassen ho maar
wrom? ik heb nu de verslag geleest.quote:
Oh, is het DAT boek weerquote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef amaranta het volgende:
maar dan heb je wel een familiestamboom nodig, omat ze allemaal hetzelfde heten
[ afbeelding ]
marie leest maar 1 boek..quote:
ik herinner me maar 1x!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
twee keer heb ik je mac gebracht, twee keer.
dat had je geweten als je had opgepakt.quote:
Oh, zo'n westchinees doofje?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat had je geweten als je had opgepakt.
(moppie pakt nooit op)
Lezen kan ik het wel, maar of ik het ook ga begrijpen...?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ga door tot net zo lang het duurt tot iemand het ook gaat lezen.
IPhone post
Anonieme nummers niet nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat had je geweten als je had opgepakt.
(moppie pakt nooit op)
ik bel nooit onderdrukt.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Anonieme nummers niet nee.
Voor de rest wel hoor, test zelluf!
Heb ik je ooit geweigerd dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bel nooit onderdrukt.
SQ je pillowpost en die spammert zijn weg
Ik had ook een TR-retje gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bel nooit onderdrukt.
quote:
Ik vind het verhaal van TS maar zwak.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bel nooit onderdrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |