Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil net zeggen, misschien had Levi wel de niet-eetbare variant
Niet te vreten valt bij mij ook onder niet-eetbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.![]()
Alleen maffe mexicanen.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal eetbaar, misschien is de ene lekkerder dan de andere.![]()
Eigenlijk moest daar staan "de ene minder vies dan de andere".quote:
At ze ook hoofden van onfortuinlijke minaars van hun rompen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rebeca, de geadopteerde zus van Amaranta Buendia at kalk van de muren.
In mexico stoppen ze het in het tortilla-deeg. En dat proef je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rebeca, de geadopteerde zus van Amaranta Buendia at kalk van de muren.
Dat weet ik niet. Maar ze bewaarde wel de botten van haar dode ouders in een doosje.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
At ze ook hoofden van onfortuinlijke minaars van hun rompen?
Appel op m'n schermquote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
(blz. 43) Pilar Ternera bevalt van een zoon die wordt opgenomen door Ursula. Rebeca, een achternichtje van Ursula komt en blijft. Ze eet aarde en kalk van de muur. Ze past zich later aan.
altijd hetzelfde, ze willen wel vreten maar aanpassen ho maar
Ja, je moet het boek lezen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef FUFR het volgende:
(blz. 43) Pilar Ternera bevalt van een zoon die wordt opgenomen door Ursula. Rebeca, een achternichtje van Ursula komt en blijft. Ze eet aarde en kalk van de muur. Ze past zich later aan.
altijd hetzelfde, ze willen wel vreten maar aanpassen ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |