even corrigerenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Anders verdraai je het even lekker.![]()
Ik heb gezegd dat ik met die link gewoon niks kan. Dat jij je daar blind op wilt staren en dat maar als excuus wilt blijven aanvoeren daar kan ik niks mee. Hoeveel moet daar dan nog over gezegd worden dan?
En op andere reacties heb ik gewoon antwoord gegeven.
mening, TS?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef probeer het volgende:
Arctic Monkeys are heralded as one of the first acts to come to the public attention via the Internet (fan-based sites rather than from the band), with commentators suggesting they represented the possibility of a change in the way in which new bands are promoted and marketed.
http://www.guardian.co.uk(...)ndrock.arcticmonkeys
of je maakt jezelf 1 van de grootste bands (van 2008/9) door alles gratis op internet aan te bieden. heeft ze blijkbaar geen windeieren gelegd.
TS is lutser
Niet ons (gebruikers) probleem dat de platenwereld zich niet aan het internet aan weet te passen.. dit doen ze helemaal zelf door op dezelfde oude achterlijke manier iedereen veel te veel laten betalen voor een fysiek schijfje.
Ja, het is een uitstekende onderbouwing, past er echt bij!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
lasitg he, link leggen tussen het plaatje en je eigen topic
dit soort dingen negeert hij, omdat hij wel weet dat hij ongelijk heeft...quote:
je vat hem echt niet héquote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, het is een uitstekende onderbouwing, past er echt bij!![]()
Ongeveer hetzelfde als dit:
[ afbeelding ]
Draagt niks bij aan de discussie.
Next.
Hee, wil je even niet de bandbreedte van Eatliver stelen, piraat!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, het is een uitstekende onderbouwing, past er echt bij!![]()
Ongeveer hetzelfde als dit:
[ afbeelding ]
Draagt niks bij aan de discussie.
Next.
Ja, jij koopt daarna netjes een cd. Maar het is gewoon een feit dat 90% zelf voor platenbaas speelt en het zelf op een cd zet met zelfgemaakt hoesje. Dus het gros koopt het niet omdat het te makkelijk is om te downloaden.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef Inverted_World het volgende:
TS je bent of een trol, of je snapt de functie van downloaden niet en de positieve effecten eraan.
Ik download ontzettend veel muziek, vooral dat, indie bandjes, e.d. Als ik het tof vind koop ik dan direct de LP of ik ga naar een concert. Dat geld ook voor films en die enkele keer dat ik een game speel.
Als downloaden geen optie was had ik nu nog niet eens de helft van mijn muziek collectie in de kast staan.
Ik vat het prima. Maar als je het niet erg vindt voer ik liever geen discussie met plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef probeer het volgende:
Arctic Monkeys are heralded as one of the first acts to come to the public attention via the Internet (fan-based sites rather than from the band), with commentators suggesting they represented the possibility of a change in the way in which new bands are promoted and marketed.
http://www.guardian.co.uk(...)ndrock.arcticmonkeys
of je maakt jezelf 1 van de grootste bands (van 2008/9) door alles gratis op internet aan te bieden. heeft ze blijkbaar geen windeieren gelegd.
TS is lutser
Niet ons (gebruikers) probleem dat de platenwereld zich niet aan het internet aan weet te passen.. dit doen ze helemaal zelf door op dezelfde oude achterlijke manier iedereen veel te veel laten betalen voor een fysiek schijfje.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef probeer het volgende:
mening, TS?
lijkt me dat dit toch mooi laat zien dat downloadgebruik niets afdoet aan de populariteit (en daarmee succes, inkomsten, etc) van een band. het kwetst alleen maar de platenmaatschappij die ons al jaren uitbuit.
Als je het op CD zet is er helemaal weinig aan de hand, daar betaal je namelijk gewoon rechten op.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, jij koopt daarna netjes een cd. Maar het is gewoon een feit dat 90% zelf voor platenbaas speelt en het zelf op een cd zet met zelfgemaakt hoesje. Dus het gros koopt het niet omdat het te makkelijk is om te downloaden.
Daar gaat het hier over. Niet over de brave borst die na het downloaden direct naar de winkel rent.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vat het prima. Maar als je het niet erg vindt voer ik liever geen discussie met plaatjes.
Hihihi.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef _Alkaline het volgende:
[..]Dus als het als tekst was geplaatst had je er geen probleem mee gehad
Lekker discussie voeren zo, en jij verwacht nog een serieus antwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je het op CD zet is er helemaal weinig aan de hand, daar betaal je namelijk gewoon rechten op.
Ik niet hoor. Het laat alleen wel zien wat jouw normen en waarden zijn en wat voor opvoeding je hebt gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef probeer het volgende:
ow en gewoon omdat trollen leuk is:
218 gig gedownloade muziek, 24 originele cd's.
Huil je al TS?
dat IS een serieus antwoord lutser. sinds een poosje betaal je namelijk belasting over lege opslagmedia als cd's etc. juist om de mensen die op deze manier aan hun muziek komen, toch nog wat geld afhandig te maken (via een enorme omweg, maar ala..)quote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lekker discussie voeren zo, en jij verwacht nog een serieus antwoord?
Next.
Alle commentaren die je krijgt wijs je af, zonder enige vorm van onderbouwing. Weerleg misschien eens wat punten die genoemd worden, misschien dat mensen jou dan ook serieus nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lekker discussie voeren zo, en jij verwacht nog een serieus antwoord?
Next.
LP collectie waar je U tegen zegt... me = oldskoolquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Het laat alleen wel zien wat jouw normen en waarden zijn en wat voor opvoeding je hebt gehad.
Kansenwijk en Kansenouders met kansenkinderen noemen we dat.
Inderdaad, een tegemoetkominng in verband met derving van inkomsten. Jammer genoeg moeten de goeden daarmee weer lijden onder de kwaden, maar het punt is dat het downloaden daarmee niet legaal is geworden. En dat probeerde hij dus wel te zeggen. Dat slaat dus nergens op.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef probeer het volgende:
[..]
dat IS een serieus antwoord lutser. sinds een poosje betaal je namelijk belasting over lege opslagmedia als cd's etc. juist om de mensen die op deze manier aan hun muziek komen, toch nog wat geld afhandig te maken (via een enorme omweg, maar ala..)
Lutserquote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inderdaad, een tegemoetkominng in verband met derving van inkomsten. Jammer genoeg moeten de goeden daarmee weer lijden onder de kwaden, maar het punt is dat het downloaden daarmee niet legaal is geworden. En dat probeerde hij dus wel te zeggen. Dat slaat dus nergens op.
Maar goed mensen lutser noemen in een serieuze discussie heb ik geen zin in.
Next.
Sorry, maar je hebt hier wel een van de meest waardeloze discussies ooit op weten te zetten met je houding. Zelfs in ONZ zijn de discussies serieuzer.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inderdaad, een tegemoetkominng in verband met derving van inkomsten. Jammer genoeg moeten de goeden daarmee weer lijden onder de kwaden, maar het punt is dat het downloaden daarmee niet legaal is geworden. En dat probeerde hij dus wel te zeggen. Dat slaat dus nergens op.
Maar goed mensen lutser noemen in een serieuze discussie heb ik geen zin in.
Next.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |