Rot es op joh. Ik heb al gezegd dat ik gewoon antwoord geef. Jij kiest de makkelijke weg door zonder onderbouwing wat te gaan lopen roepen en schelden. Daar heb ik geen tijd en zin voor, wel voor de serieuze mensen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
waarom laat je opmerking waar je compleet door vastgeluld wordt stelselmatig links liggen?
Leuk trolltopic.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
Haat dat zo he. Mensen die gewoon maar blijven downloaden terwijl er voor de artiest en de platenbedrijven geen stuiver meer overblijft.
Zelfde voor de ontwikkelaars voor games. Onder het mom van even proberen download men de game, speelt hem binnen een dag uit en zegt dat het toch niets voor hen was. Dan krijg je dit:
[..]
[..]
[..]
Deze mensen, die maken de industrie helemaal kapot. Deze mensen zorgen ervoor dat er voor de artiest nog geen sneetje brood vanaf kan, laat staan het beleg. Deze mensen zorgen ervoor dat er straks geen games meer in de winkel te krijgen zijn.
Nou ik geef ze aan bij Brein, allemaal. Lees ik iets over een "probeerversie" dan hup een mailtje naar Tim Kuik.
En begin nu niet over dat artiesten in dikke huizen wonen. Dat komt enkel en alleen omdat ze jaren op tournee zijn geweest en toen geen huis hadden. De huur hebben ze opgespaard en daar hebben ze een huisje van kunnen kopen.
Mensen die downloaden.
En rot jij er lekker snel achteraan als je verder niks hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat die opmerkingen niet in zijn straatje passen.
Dan klik je op de AT en zoek je een ander topic om je gal te spuwen. Maar rot hier lekker op. Ik ben bezig met een serieuze discussie.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En rot jij er lekker snel achteraan als je verder niks hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan klik je op de AT en zoek je een ander topic om je gal te spuwen. Maar rot hier lekker op. Ik ben bezig met een serieuze discussie.
Ik heb gezegd dat ik die link niet useful vond. De bron hoeft geen bron te zijn. Lijkt me niets mis mee en een prima onderbouwing.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik post zelfs een nuttige link. Ik wijs je er op dat je ongelijk hebt en blijkbaar is dat tegen het zere been.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En rot jij er lekker snel achteraan als je verder niks hebt.
quote:
Ja quote het inderdaad nog maar even, des te duidelijker is het voor je.quote:
Reageren, zoals in een post typen? Sorry, maar die zie ik met de beste wil van de wereld niet terug.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik die link niet useful vond. De bron hoeft geen bron te zijn. Lijkt me niets mis mee en een prima onderbouwing.
Ik kan ook wel gaan roepen dat dit kabinet heeft gezegd dat Pim Fortuyn nog leeft, maar dat is net zo ongeloofwaardig als die link van je.
Als ik daar op moet blijven reageren, nee dank je.
Ik heb verschillende serieuze reacties gegeven, maar krijg alleen bagger terug (van de meeste mensen)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reageren, zoals in een post typen? Sorry, maar die zie ik met de beste wil van de wereld niet terug.
Discussieren is iets anders dan dwangmatig (onterecht) je gelijk willen halen.
Omdat je de meeste series ook gewoon prima kunt kopen. Daarom.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Waarom zou ik niet downloaden? Ik download voornamelijk series, en zie niet in waarom ik overgeleverd moet zijn aan de genade van de Nederlandse televisiezenders tot zij een keer besluiten om een serie naar Nederland te halen. Al helemaal niet omdat ze de schitterende gewoonte hebben om halverwege een serie keihard overnieuw te beginnen, zonder enige vorm van informatie of wat dan ook.
De afleveringen die in Amerika uitkomen zijn dezelfde nacht nog beschikbaar op internet, over het algemeen in uitstekende kwaliteit.
In Amerika hadden ze toch geen reclame inkomsten van me, want ik woon daar niet. En wanneer de serie in Nederland alsnog eens uitkomt - vaak met een jaar vertraging - ben ik nog wel zo gek om sommige afleveringen nog een keer te kijken. En de wanstaltige reclames die ze tegenwoordig zelfs over het beeld heengooien neem ik dan maar voor lief; heb de aflevering toch al gezien?
Fuck de Nederlandse televisie, downloaden FTW!
ARCTIC MONKEYS!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb verschillende serieuze reacties gegeven, maar krijg alleen bagger terug (van de meeste mensen)
Ik heb meerdere malen mijn visie gegeven, en tsjah, dat jouw link voor mij ongeloofwaardig is, so be it.
Dat maakt de discussie er niet minder om.
ik heb genoeg onderbouwing gegeven, dat jij nou allergisch bent voor opmerking die niet in jouw vaarwater vallen daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot es op joh. Ik heb al gezegd dat ik gewoon antwoord geef. Jij kiest de makkelijke weg door zonder onderbouwing wat te gaan lopen roepen en schelden. Daar heb ik geen tijd en zin voor, wel voor de serieuze mensen.
Volgens mij hebben we het niet over dezelfde link.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb verschillende serieuze reacties gegeven, maar krijg alleen bagger terug (van de meeste mensen)
Ik heb meerdere malen mijn visie gegeven, en tsjah, dat jouw link voor mij ongeloofwaardig is, so be it.
Dat maakt de discussie er niet minder om.
Nou weet ik echt zeker dat je een troll bent..quote:Op donderdag 15 april 2010 14:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan klik je op de AT en zoek je een ander topic om je gal te spuwen. Maar rot hier lekker op. Ik ben bezig met een serieuze discussie.
Voor gemiddeld zo'n 40 euro per seizoen, waarbij sommige series lang op zich laten wachten. Dan maak ik graag gebruik van een download. En ik heb ook series gekocht op dvd, simpelweg omdat ze goed zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Omdat je de meeste series ook gewoon prima kunt kopen. Daarom.
dat de industrie faalt in zijn huidige model, opzet en verkoop.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot eens op met je kutplaatje. Wat is de meerwaarde ervan?
lasitg he, link leggen tussen het plaatje en je eigen topicquote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot eens op met je kutplaatje. Wat is de meerwaarde ervan?
Anders verdraai je het even lekker.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik heb genoeg onderbouwing gegeven, dat jij nou allergisch bent voor opmerking die niet in jouw vaarwater vallen daar kan ik niks aan doen.
Plus, er staat ook genoeg onderbouwing van andere users in dit topic, daar doe jij ook geen reet mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |