Prutser het is nog niet eens 12:00quote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef Der_Onkel het volgende:
Ik loop nu 6 maanden stage op een marketing afdeling en ik wordt knettergek van al die standaard uitspraken zoals:
- Mensen die het over 'onze grote vriend' hebben als ze over een klant praten.
- Mensen die rond 12 uur een telefoon gesprek beginnen met: Goedemorgen is het nog of Goedemiddag is het alweer.
Extra gratis extra klacht
Ik heb vandaag punt 2 ook gezegd.
Kneus, dat hoeft toch nietquote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Prutser het is nog niet eens 12:00
Ik hoop voor ze dat jij je niet bezig hoeft te houden met communicatie maar alleen koffie mag halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef Der_Onkel het volgende:
Ik loop nu 6 maanden stage op een marketing afdeling en ik wordt knettergek van al die standaard uitspraken zoals:
Jij bent een reden dat ik tig versies van teksten langs zie komenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef Der_Onkel het volgende:
- Mensen die rond 12 uur een telefoon gesprek beginnen met: Goedemorgen is het nog of Goedemiddag is het alweer.
Typisch Brabant.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Prutser het is nog niet eens 12:00
Erg irritant. Terechte klacht.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef Der_Onkel het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef buzz1291 het volgende:
Als je daar niet tegen kan, zoek een andere baan. Bij de ROTEB zoeken ze nog mensen voor de plantsoenendienst en de vuilophaal. CSU zoekt ook nog een stel schoonmakers (die niet staken)
Dat. Door er een andere naam aan te geven wordt het probleem echt niet anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef Pharkus het volgende:
"Problemen?" "Nee hoor uitdagingen!" Uitdagingen
En ieder kut probleempje een uitdaging noemen doet vermoeden dat je ondergekwalificeerd bentquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat. Door er een andere naam aan te geven wordt het probleem echt niet anders.
Verder nog het gebruik van het woord 'concullega's'.
Helemaal als er de voor wordt gezegd; geldt ook voor het woord collega's. We gaan even lunchen met de collega's (in plaats van ik ga lunchen met mijn collega's.)quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef chiren het volgende:
[..]
GATverdamme, die is misschien wel het ergst
Is het een leuk boek? Het ziet er een beetje ssai uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Aurelianus het volgende:
Voor alle klerken alhier: http://www.vantilt.nl/detboek.aspx?Boek_ID=111 Leuk en informatief boek over het leed dat kantoorleven heet.
Voor en door kantoorklerken... What do you expect?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het een leuk boek? Het ziet er een beetje ssai uit.
waar is de .torrentquote:Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Aurelianus het volgende:
Voor alle klerken alhier: http://www.vantilt.nl/detboek.aspx?Boek_ID=111 Leuk en informatief boek over het leed dat kantoorleven heet.
Ja, walgelijk is dat. Dan moet je zeggen: "Zullen we elkaar vousvoyeren?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef chiren het volgende:
offeh, 'efficiency', 'jong & dynamisch' of van die commerciële bende die je opbellen om een afspraak in te plannen voor hun shitproducten/diensten en je dan continu bij je voornaam noemen, alsof ze met je geknikkerd hebben
TS loopt stagequote:Op donderdag 15 april 2010 11:54 schreef Der_Onkel het volgende:
Nou daar zul je vrolijk worden. Ik wacht wel op je volgende topicquote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
jij hebt die termen zeker uitgevonden. Maar ik ga inderdaad iets anders doen, niet elke dag van 9 tot 5 op kantoor zitten
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Salatrel het volgende:
gisten is zaagmans langsgeweestje weet wel om de week door midden te zagen!
![]()
![]()
![]()
_!!!
de aflevering met de rampenoefening was echt baas, kan hem nu niet zoekenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
de aflevering met de rampenoefening was echt baas, kan hem nu niet zoeken
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef lurf_doctor het volgende:
Vanmorgen nog een potje ambtenaren-mikado gedaan; wie het eerst beweegt is af![]()
![]()
Vanmorgen nog een potje ambtenaren-mikado gedaan; wie het eerst beweegt is af![]()
![]()
![]()
Haha die is hier ook standaard bij ons.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Salatrel het volgende:
gisten is zaagmans langsgeweestje weet wel om de week door midden te zagen!
![]()
![]()
![]()
_!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |