quote:
Die moet je verdíenen..quote:
Ik hoop het wel, maar dat zal dan toch pas over 2 jaar zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je niet eens vrijkaartjes voor Artis
Truequote:
Een oude bekendequote:
Lekker, Scorpiequote:
yup,, k heb deze stageperiodes (22 weken) niet echt tijd gehad om veel op fora te zitten, alleen nieuws bijhoudenquote:
Vraag me af hoe rendabel dat is, daarbij is het ook de vraag of de kantongerecht moeite zal nemen op je zaak te behandelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Kans is inderdaad vrij groot denk ik. Je bent 'slechts' een stagiaire en daar komt bij dat stagevergoedingen niet verplicht zijn.
Vraag me wel af hoe het dan met het contract zit, zou je dat via een rechter misschien kunnen aanvecht
Je hebt neem ik aan wel een overeenkomst, dus je hebt er dan gewoon recht op hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Kans is inderdaad vrij groot denk ik. Je bent 'slechts' een stagiaire en daar komt bij dat stagevergoedingen niet verplicht zijn.
Nee, gewoon melden bij de curator als schuldeiser, en die bekijkt dan hoeveel geld er is en wie dat krijgtquote:Vraag me wel af hoe het dan met het contract zit, zou je dat via een rechter misschien kunnen aanvecht
Kreeg jij minder danquote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef jna het volgende:
En laten we nou eerlijk zijn, het zal niet om €20.000,- gaanHoewel het natuurlijk kut blijft
En je moet flexibel, zelfstandig en goed in teamverband zijn?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef PieterBas het volgende:
ik krijg zo kippenvel als iemand roept "ik verwacht wel een 'pro-actief' houding"
Per maand bedoelt hij hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |