Keith?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef LindaV84 het volgende:
Ik zoek de titel van een film die gaat over de relatie tussen een jongen en een meisje. De jongen is ongeneeslijk ziek en rijdt een truck. Het meisje is het populairste meisje van de klas/school en wordt langzaam verliefd op hem. Op het einde van de film overlijdt de jongen.
Er zit een scene in de film waarin ze achterin zijn truck zitten/liggen en aan de overzijde in het bos een feest gaande is van de rest van de school. Helaas kan ik me verder niet meer veel van de film herinneren...
Wie weet hoe deze film heet? Ik denk dat de film hoogstens een paar jaar oud is.
Dit moet 'm zijn: Blind Faithquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef diaandiaan het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een film die ik ooit een keer (ik denk ongeveer 10 - 15 jaar terug) op tv heb gezien.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want tot nu toe weet niemand het!
Het verhaal gaat zo... Het gaat over een rechtzaak van een afro-amerikaanse jongen die is aangeklaagd voor moord op een andere afro-amerikaanse jongen. Hij is echter onschuldig en door middel van flashbacks zie je wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Hij en die andere jongen hebben eigenlijk een relatie en zaten op een bankje in het park, en werden lastig gevallen door een groep blanke jongens, die racistische opmerkingen maakten en hun uitscholden voor homo's etc. Het werd steeds erger en ze begonnen ook te vechten waarbij die ene afro-amerikaanse jongen dus overleed.
Tijdens de rechtzaak mag de jongen van zijn vader niet het waar gebeurde verhaal vertellen, omdat zijn vader niet wil dat iedereen weet dat hij een zoon heeft die homo is. Hij wordt dan ook veroordeeld voor moord en krijgt de doodstraf. Maar net een uur voordat hij ter dood veroordeeld zou worden, bedenkt zijn vader zich dat hij liever een levende homofiele zoon heeft, dan een zoon die dood is door zijn koppigheid. Hij belt de zoon op, en net op dat moment zie je dat de zoon zich uit wanhoop opgehangen heeft in zijn cel.
Het verhaal klinkt misschien heel verwarrend zo, maar dit is wat ik er van kan maken. Ik hoop echt dat iemand het weet, want ik vond het de mooiste film die ik ooit van m'n leven gezien heb, heel ontroerend!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik grotendeels een film gezien met veel politie. Het was een Nederlands-Engelse film (beide talen waren aanwezig) en de film speelde zich grotendeels af in Nederland. Het ging over de onderwereld en het ging gepaard met veel actie en achtervolgingen waarbij de politie betrokken waren. Volgens mij kwam ook de geheime dienst aan te pas.
Wie kan mij helpen op de weg naar de titel
andere Nederlandse films over de onderwereld:quote:
Heb je wel gelezen wat ik getypt heb? Engels-Nederlandstalige film...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:45 schreef bioloogje het volgende:
[..]
andere Nederlandse films over de onderwereld:
De dominee
Van God los
Amsterdamned ook nog met veel politie
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik getypt heb? Engels-Nederlandstalige film...
Heb je het overige ook gelezen? Ik heb een film gezien ik wil geen aanbevelingen ik wil de titel vinden van de film. Het kan net zo goed een engelse productie zijn met de nederlandse taal erin. Toch bedankt voor de hulpquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Van Wikipedia:
De dominee Taal: Nederlands, Engels
Amsterdamned Taal: Nederlands, Engels
Van God los idd alleen Nederlands
Maar als je echt Engelstalig wilt dan heb je nog Paid
Anders kun je hier zelf zoeken... http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_films
Mindhunters?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Paar jaar geleden heb ik grotendeels een film gezien met veel politie. Het was een Nederlands-Engelse film (beide talen waren aanwezig) en de film speelde zich grotendeels af in Nederland. Het ging over de onderwereld en het ging gepaard met veel actie en achtervolgingen waarbij de politie betrokken waren. Volgens mij kwam ook de geheime dienst aan te pas.
Wie kan mij helpen op de weg naar de titel
Het zijn ook geen aanbevelingen, maar films over de onderwereld in zowel nederlands als engels, dus titels. De bedoeling is dan dus dat JIJ kan gaan kijken of het de film is die je bedoeld. En blijken gewoon meerdere films te zijn die passen bij jou omschrijving, dan kan het dus gebeuren dat er meerdere titels worden genoemd..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je het overige ook gelezen? Ik heb een film gezien ik wil geen aanbevelingen ik wil de titel vinden van de film. Het kan net zo goed een engelse productie zijn met de nederlandse taal erin. Toch bedankt voor de hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |