Yours, Mine ans Ours, zat ik aan te denken maar is hem denk ik niet...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef Razor21 het volgende:
Mijn overbuurvrouw is op zoek naar een film, informatie is heel summier en zegt mij niets :
Het is een film van ongeveer 2 jaar geleden.
Volgens haar willen 2 kinderen 2 volwassen aan elkaar koppelen, op een geven moment komen ze bij elkaar en is het 1 grote familie met 10 kinderen.
Dit is echt alles dat ik weet.
quote:Verenigde Staten
Komedie / Familie
90 minuten
geregisseerd door Raja Gosnell
met Dennis Quaid, Rene Russo en Linda Hunt
Een kustwachter, tevens weduwnaar en een ontwerpster van handtassen worden verliefd en besluiten te gaan trouwen. Echter, haar 10 kinderen en zijn 8 kinderen zijn hier niet bepaald blij mee. Ze trachten het huwelijk met alle macht te saboteren.
Pff zal ik even na moeten vragen denk het niet in elk geval bedankt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Yours, Mine ans Ours, zat ik aan te denken maar is hem denk ik niet...
[..]
Maar je weet maar nooit
Misschienquote:Op woensdag 30 juni 2010 02:16 schreef Klonterpot het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin in ieder geval de volgende verhaallijn in voorkomt:
Groep mensen in de woestijn zoeken in een mijn dekking om te schuilen voor een moordlustige sheriff.
quote:3-Hour TV Movie. 2006
Directed by
Mick Garris
CAST
Steven Weber (Steve)
Kelly Overton (Cynthia)
Tom Skerritt (John Edward Marinville)
Sylva Kelegian (Ellie Carver)
Shane Haboucha (David Carver)
Matt Frewer (Ralph Carver)
Annabeth Gish (Mary Jackson)
Henry Thomas (Peter Jackson)
Ron Perlman (Collie Entragian)
Charles Durning (Tom Billingsley)
Writing credits:
Mick Garris
Stephen King (also novel)
Filming Location:
Bisbee, Arizona, USA
Genre:
Horror
Television Network:
ABC
Air date: 23 May, 2006
Plot Summary
In the middle of the Nevada desert stands the once proud mining town of Desperation - a harmless, non-descript little community that one may briefly notice on a drive through the vast, empty desert on the way to some distant vacation destination. But something evil has taken over Desperation - its name is Tak, and its mission is to eliminate anyone who gets close to stumbling upon its secret.
While posing as Desperation cop Collie Entragian (Perlman), Tak is able to catch his prey while surveying the nearly empty highway. Caught in his deceptive web are famous author Johnny Marinville (Skerritt), whose misdeeds from the past may come back to haunt him; Ralph (Frewer) & Ellie Carver (Sylva Kelegian) and their son, David (Shane Haboucha) - whose faith may hold the key to bringing down Tak; and Mary Jackson (Ms. Gish) who, with her husband, Peter (Thomas), will discover a courage they never knew they had while battling the beast. Meanwhile, Johnny's aide, Steve Ames (Weber), and his traveling companion, Cynthia (Kelly Overton), find out for themselves the horror that has taken place in Desperation when they go in search of the famous author; and the town's veterinarian, Tom Billingsley (Durning), knows firsthand the secrets of Desperation.
Everyone will soon discover that the unearthing of a long abandoned mine in Desperation awakened Tak, and his control over the desert's animals and insects make him even more invincible to the unlikely band of people who have found themselves forced to become reluctant heroes, as they battle to bring down the beast... and save themselves in the process.
Top, dankje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 04:47 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Misschien
[ afbeelding ]
???
Film heb ik niet zo lang geleden nog gezien... gaat over een maffe sheriff iig"TAC bla bla TAC bla bla TAC" Lol
[..]
Dêmn, jij bent er snel bij!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:03 schreef First het volgende:
Ik zoek de naam van een film is geloof ik 2 of 3 uur geleden gemaakt
Blood beach?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef jero156 het volgende:
Ik zoek de titel van een film of serie die zo'n 30 jaar geleden is uitgezonden op tv.
Ik weet alleen nog dat het een SF film was en dat mensen opgezogen werden in het zand en onder de grond een merkteken in hun nek "geboord" kregen.
Verder weet ik ook nog dat er een groen hoofd in een glazen bol rond zweefde.
Ik hoorde iets over een aflevering van Dr. Who (?) zou dat kunnen.
GIk hoop dat iemand mij helpen kan, ben er al jaren mee bezig.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Dat lijkt me duidelijk Invaders From Mars, waarschijnlijk de 1986-editiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef jero156 het volgende:
Ik zoek de titel van een film of serie die zo'n 30 jaar geleden is uitgezonden op tv.
Ik weet alleen nog dat het een SF film was en dat mensen opgezogen werden in het zand en onder de grond een merkteken in hun nek "geboord" kregen.
Verder weet ik ook nog dat er een groen hoofd in een glazen bol rond zweefde.
Ik hoorde iets over een aflevering van Dr. Who (?) zou dat kunnen.
GIk hoop dat iemand mij helpen kan, ben er al jaren mee bezig.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Into the Bluequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zoek een film die gaat over duikers op zoek naar schatten in wrakken. Speelt zich af in een zonig oord. Hoofdrolspeler is een man met een vriendin.
Titel is iets met blue / deep / water geloof ik... Maar kan niks vinden..
Iemand?
Niet zo moeilijk te vinden als je google gebruiktquote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef burger het volgende:
Ik zoek de episode van Family Guy die gister op comedy channel was.
Was te moe om m te kijken maar t ging in ieder geval over een boot cruise en dat ze met zn vieren op een eiland kwamen en dat ze naar enkele maanden naakt boven opelkaar gingen liggen......
Van welk seizoen is die episode ?
Zelf niet gezien, maar dit klinkt als het verhaal van Catch-22.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef LostFormat het volgende:
Okay, dit wordt een vage beschrijving. Heb ooit 's een film gezien waarin er een kerel in het leger zit. Gast ziet een misstand gaat er tegen in, krijgt lof van z'n meerdere en krijgt promotie. Eenmaal gepromoveerd herhaalt het geheel zich. Dit zeer veel keer tot hij zich volledig verliest in het systeem. Dik aangezette satire.
Iemand enig idee welke film het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |