Nee, volgens mij niet.. vind niet veel erover.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waren dat niet personages uit My Little Pony? Daar was altijd een plek waar zulke wezens woonden.
O-M-G!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Rijpie het volgende:
ka het zijn dat het Little Wizards is?![]()
misschien een handige site voor in de OP: Cartoons uit de jaren 80:
http://cliqueypizza.wordp(...)f-to-my-little-pony/
Heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Rijpie het volgende:
ka het zijn dat het Little Wizards is?![]()
misschien een handige site voor in de OP: Cartoons uit de jaren 80:
http://cliqueypizza.wordp(...)f-to-my-little-pony/
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:42 schreef Lalavy het volgende:
Ik zoek de naam van een film met geloof ik met Swarzenegger in de hoofdrol was of 1 of andere super gespierde dude, anyway in de film vlucht of gaat ie een woestijn in en word daar gestoken door een schorpioen en denk je dat ie dood gaat, maar dan vinden een stel bosjesmannen (of hoe je ze ook noemt) hem en lappen hem op, hierna gaat ie terug naar kamp met de badguys en gaat ff rambostyle 1 vs 300 en gaat helemaal los en maakt ze allemaal dood![]()
Als iemand dit herkent of een clue heeft laat het me weten... ik slaap er beter om![]()
Btw het is geen fantasy film, en het is met wapens (geweren enzo).
ps: ik heb zelf ook gezocht ofc, op imdb zun filmcarriere alle films nagekeken maar niks tegengekomen dat ik dacht hmm ja dat is hem...![]()
Alvast bedankt!
Veronique
Ik dacht een post gezien te hebben dat het The scorpion king zou kunnen zijn. Misschien over het hoofd gezien...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Digipack het volgende:
[..]
Je haalt je krachtpatsers door elkaar... Niet Schwarzenegger, maar onze Zweedse vriend Dolph Lundgren in Red Scorpion.
Ijsverkoper in een busje lijkt me Ghostdog.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef EHV-Pathe het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben ook opzoek naar een film.
Eigenlijk al hel lang en ik kom hier langs en ik denk ik zal is vragen.
Film heb ik 15 a 20 jaar geleden gezien, is in kleur.
Kan best een TV film zijn.
Wat ik mij kan herrineren is dat het gaat over een aantal agenten die een moord onderzoeken op een kind wat is neergeschoten in een speeltuin, achteraf lijkt het allemaal iets van een ongeluk te zijn.
Tijdens het onderzoek word er iemand verdacht als de persoon die geschoten heeft en volgens mij was dat een ijscoverkoper in een busje die bij de speeltuin in de buurt staat.
Deze ijscoverkoper heeft volgens mij ook het down-syndrome.
Het laatste maar dit weet ik niet zeker is dat ik steeds in mijn hoofd zit met het word 'Sword' dat volgens mij in de titel zit.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag
Dat is waar maar iemand met Down mag ook helemaal geen busje besturen in Amerika.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:22 schreef Mark het volgende:
Maar die was geen down-patient, ze verstonden elkaar alleen niet. Verhaal komt verder ook niet echt overeen
Lost and Delirious?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:56 schreef Pino0 het volgende:
Ik zoek 2 films.
1. Een film met studenten op een kost school, 2 goede vriendinnen gaan veel met elkaar om, 1 vriendin word verliefd op die ander maar zij niet op haar. Dan springt ze van een gebouw af.
Ik denk dat je op zoek bent naar The Amityville Horror.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film van minstens 3 jaar terug waarin een gezin komt wonen in een 'spookhuis' met daaronder een soort van martelkelder met indianen (of zo) er in. Ik kan mij herinneren dat het gezin een hond had en er een boothuis bij het huis was.
Dacht ik ook inderdaad, maar die indianen komen me niet bekend voorquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik denk dat je op zoek bent naar The Amityville Horror.
Kan me de film herinneren maar ook niet op de naam komenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film van minstens 3 jaar terug waarin een gezin komt wonen in een 'spookhuis' met daaronder een soort van martelkelder met indianen (of zo) er in. Ik kan mij herinneren dat het gezin een hond had en er een boothuis bij het huis was.
Dat huis staat toch op een oude begraafplaats voor indianen?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad, maar die indianen komen me niet bekend voor
Of toch wel:quote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dat huis staat toch op een oude begraafplaats voor indianen?Maar volgens mij is die kelder geen martelkamer....
quote:Ironically, later on in the movie the audience finds out that the word Katch’em is a play on the word Ketchum; which refers to John Ketchum, a witchdoctor who came from the Salem Massachusetts area and supposedly hid behind the walls of the basement within the Amityville house. He supposedly had torture chambers underneath the house....
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:48 schreef EvanStone het volgende:
Dat is 'm inderdaad.
Weet niet zeker of het nou precies Indianen waren.
Nee niet... de rock had ik wel onthoudenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Matel het volgende:
@ Lalavy: Zoals ik al zei in Op zoek naar naam film met swarzenegger volgens mij bedoel je Scorpion King.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nee niet... de rock had ik wel onthouden![]()
Ook commando en Legionaire niet, al gechecked... echt fucking vaag dat ik hem niet kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |