quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Het is wel goed dat ze niet vliegen hoor. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen lees ik. Nou, dan maar niet vliegen!Maar het is wel klote als je nergens naartoe kunt natuurlijk.
Voor Heer G is het niet zo erg, die blijft gewoon wat langer in Schotland. Hoop wel dat ie morgenavond thuis is, want dan moet ie op de beesten passen
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
FIJNE SECRETARESSEDAG ML-ETJE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Het is wel goed dat ze niet vliegen hoor. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen lees ik. Nou, dan maar niet vliegen!Maar het is wel klote als je nergens naartoe kunt natuurlijk.
Voor Heer G is het niet zo erg, die blijft gewoon wat langer in Schotland. Hoop wel dat ie morgenavond thuis is, want dan moet ie op de beesten passen
Beter dat jaquote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn ja, als ie morgen niet thuis is...
Anders wil ik wel op Boor en Bink passen hoor
(kan niet garanderen dat ze dan nog thuis zijn als je terugkomt)
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me opquote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na al die neerstort-programma's wist je dat nog niet?
Wat heb je?quote:
Euh je hebt weer een vlopje miss G.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me op
Oh getver je doet gezellig meequote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een fikse verkoudheid icm misselijkheid.
Ik probeer al steeds te antwoorden, maar de baas kwam net terug, dus klein momentje nogquote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh je hebt weer een vlopje miss G.
oh, afgeleid ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me op
Aw!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een fikse verkoudheid icm misselijkheid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer al steeds te antwoorden, maar de baas kwam net terug, dus klein momentje nog
Hihi wat schattigquote:Op donderdag 15 april 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]muts als ik ben denk ik dan oh jeee geen antw zou er wat zijn
![]()
*afleren gaat
quote:
Vind het zelf vooral irritantquote:
Nee echt niet doen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]muts als ik ben denk ik dan oh jeee geen antw zou er wat zijn
![]()
*afleren gaat
Oh dat ken ik ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zelf vooral irritant
Maaruh
Jou. Stamina. Girth.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waar PM'en jullie zo uitgebreid over dan?
Niets zo goed voor een zieke als wat TLCquote:Op donderdag 15 april 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ziek, jij moet alleen aan kopjes thee en een warme kruik denken
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waar PM'en jullie zo uitgebreid over dan?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niets zo goed voor een zieke als wat TLC
quote:
Ja ze had het ff gepmed... Klinkt leukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Nee, ik had iets anders in gedachten
Had je nog teruggelezen wat Greys voor je had opgezocht? Over die film van gister?
Dat ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Pannenkoeken en Muurduwen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze had het ff gepmed... Klinkt leuk
Zou het sfeerverhogend werken als je tijdens het muurduwen 'Pannenkoek' in iemands oor fluistert?quote:
Als je het zo zacht fluistert dat diegene het niet verstaat misschien welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou het sfeerverhogend werken als je tijdens het muurduwen 'Pannenkoek' in iemands oor fluistert?
quote:
mmmm, ik twijfel nog...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
'hmmm ohjah... pannenkoek.... mmmmmmmm"
Seks is heul niet vies en stroop plakt meerquote:
Zou het ja?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou het sfeerverhogend werken als je tijdens het muurduwen 'Pannenkoek' in iemands oor fluistert?
Probeer het morgen anders even?quote:
Oh ja, dat zou het wel doen voor mij ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn engels klinkt het sexierrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Pancaaaaaake
Iddquote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn engels klinkt het sexierrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Pancaaaaaake
Maar ik denk dat het er ook wel aan ligt WIE het in je oor fluistertquote:
Ja, er is een magic word ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat mag ik toch wel hopen ja. Of is er dan een magic word
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nee, dat zijn niet de magic wordsquote:
quote:
Wat een leventje heb jijquote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga bij mijn schoonouders in de zon zitten de rest van de middag![]()
Adios
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Heer G is not amused. Alle vluchten voor morgen terug zitten ook al vol
Als er morgen al gevlogen kan worden, als die wolk dan niet bij Nederland hangt.
Dus eh... Ll en Gb, morgenavond staat ook ff op losse schroeven
Je hoeft dus voorlopig nog niet de DVD met Air Crash Investigation op te zoeken.quote:Geen vliegverkeer boven Nederland
BRUSSEL - Het luchtruim boven Nederland, België en het westen van Duitsland wordt in de loop van de middag gesloten in verband met de aswolk, veroorzaakt door een vulkaanuitbarsting in IJsland, die zich zuidwaarts over Europa verspreidt.
Aswolk boven Noord-Europaslideshow Dat heeft een woordvoerster van Eurocontrol, de organisatie die belast is met de veiligheid van het luchtverkeer in Europa, donderdag laten weten.
Wanneer precies de seinen definitief op rood gaan, kon de woordvoerster niet zeggen. De komende uren wordt de capaciteit van het luchtverkeer al geleidelijk verminderd tot ongeveer de helft.
Zodra de aswolk daadwerkelijk boven Nederland arriveert, wordt het vliegverkeer helemaal stilgelegd. Hoe lang die situatie gaat duren, is evenmin duidelijk.
''Totdat de wolk uit onze regio is verdwenen. Dat is ook afhankelijk van de vulkanische activiteit in IJsland'', aldus de zegsvrouw.
Mwah, deze week werkte ik nog twee uur. Volgende week moet ik weer 4uur per dag gaan werken. Ik ben in opbouwfase na een burn-out.quote:
Ah, er zijn veel ergere dingen!quote:
Nou ze hebben het dus over vanmiddag, en het waait best aardig toch? Lijkt me niet dat als het nu al boven NL hangt het dan ineens hier een hele dag blijft hangen, maar je weet 't nooitquote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, er zijn veel ergere dingen!
Hij zal waarschijnlijk zijn drumlessen ook moeten afzeggen die hij geeft op zaterdagochtend. En ik moet ff kijken wat ik morgenavond dan doe. Maar misschien is heel die wolk als door een wonder ineens weggetrokken vanavond, al geloof ik er niets van
Oh aha, heb niks gezegd, geniet ervan!!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys dat is balen joh!
[..]
Mwah, deze week werkte ik nog twee uur. Volgende week moet ik weer 4uur per dag gaan werken. Ik ben in opbouwfase na een burn-out.
Maar ik geef toe dat dit weer wel extra fijn is als je toch thuis moet zitten.
Maar je bent nog best jong toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys dat is balen joh!
[..]
Mwah, deze week werkte ik nog twee uur. Volgende week moet ik weer 4uur per dag gaan werken. Ik ben in opbouwfase na een burn-out.
Maar ik geef toe dat dit weer wel extra fijn is als je toch thuis moet zitten.
Het waait daar amper in Schotland.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ze hebben het dus over vanmiddag, en het waait best aardig toch? Lijkt me niet dat als het nu al boven NL hangt het dan ineens hier een hele dag blijft hangen, maar je weet 't nooit
Oh dan kan je het wel shaken ja. Al zou het vanmiddag zijn en vanavond/vannacht weer opklarenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het waait daar amper in Schotland.
En die wolk is voorlopig nog niet bij Nederland he? Ik las op de BBC site dat ze verwachten dat ie vanavond laat pas boven Ned/Duitsland enzo komt te hangen. En dat het echt nog wel ff duurt voordat alles voldoende is opgeklaard om vliegtuigen de lucht in te mogen sturen.
Het punt is alleen dat vrijdag al de drukste dag is om vanaf Schotland te vliegen, omdat al die mensen die daar doordeweeks werken op vrijdag terug vliegen. Dus alles morgen is al vol. Wolk of geen wolk
Ja iddquote:
Totaal niet om DML af te vallen - ze weet wel beter - maar ik snap dat ook nooit zo goed iddquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent nog best jong toch?![]()
Vraag me dan altijd af hoe je dan een burn-out krijgt![]()
Zie dat altijd meer als iets voor van die 40- of 50'ers die niet lekker meer mee komen op werk, en dan nog gedoe van thuis (kinderen of dure hypotheek oid) erbij en het dan niet trekken
Nee een burn out hoef je niet daarom te krijgen daar zijn echt heel veel verschillende redenen voor en het heeft niks met leeftijd te makenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent nog best jong toch?![]()
Vraag me dan altijd af hoe je dan een burn-out krijgt![]()
Zie dat altijd meer als iets voor van die 40- of 50'ers die niet lekker meer mee komen op werk, en dan nog gedoe van thuis (kinderen of dure hypotheek oid) erbij en het dan niet trekken
Vaak niet, het hoeft punt 1 niet werk gerelateerd te zijn en punt 2 als het aan het werk ligt hoeft het nog niet eens aan de leukigheid van het werk te liggen. Ergo het is lastig en per persoon anders..[/einde college]quote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd
[..]
Totaal niet om DML af te vallen - ze weet wel beter - maar ik snap dat ook nooit zo goed idd
Feit is dat het wel voorkomt. Ik denk dan te makkelijk denk ik 'zoek dan een andere baan als je huidige baan niet tof is' maar zo zal het wel niet werken
Ja zou ik ook denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ze hadden de paaseitjes 2 zakken voor 1 euro![]()
Greys, wat balen van heer G. en helemaal voor jou.
Dan laat je de marketiers toch overkomen voor een avondje kaasfondue, stuur je Gb een rondje met Bink en dan lekker tijd voor een vliegrampdocu
Met caramel en met biscuit-pralinequote:
Dan mag GB natuurlijk wel pas weer binnenkomen als de vliegrampdocu begonnen is...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ze hadden de paaseitjes 2 zakken voor 1 euro![]()
Greys, wat balen van heer G. en helemaal voor jou.
Dan laat je de marketiers toch overkomen voor een avondje kaasfondue, stuur je Gb een rondje met Bink en dan lekker tijd voor een vliegrampdocu
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan mag GB natuurlijk wel pas weer binnenkomen als de vliegrampdocu begonnen is...[ afbeelding ]
Das meer het idee wat ik er altijd bij heb inderdaad.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Burn-out. Mijn vader heeft dat gehad, en met de oplossing daarvan stond het huwelijk van mijn ouders anderhalf jaar op losse schroeven. Met mij er middenin (toen ik een jaar of 15/16 was).
Had ik gewoon zin in, tijdelijke vrolijkheidquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meer het idee wat ik er altijd bij heb inderdaad.
Maar gelukkig dankzij het college van Ml weten we nu dat het ook gewoon bij wat jongere mensen voorkomt
Ah, ok, ik doe meequote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had ik gewoon zin in, tijdelijke vrolijkheid
Whooooeeeeehoooooeeeequote:
quote:
pfffff, ik ben dr moe vanquote:
Das best een idee jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik had van jou nog wel de tegenwerping verwacht dat het met zijn 3en ook prima kan
Ik zou zeggen:quote:
Geen achteraf gepieper héquote:
Achteraf gepieper?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
ha!
Altijd al geweten dat Mariska niet zo braaf is
Ga maar weer "hangen" doelde op als je zelf nioet met het idee komt en Tombo wel dan hoef je het ook niet meer uit te voerenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Achteraf gepieper?
Hoezo? Heb jij daar ervaring mee?![]()
* rechtop gaat zitten *
En het lederen rokje plus catsuitquote:Op donderdag 15 april 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap hem al dan... Marieke, Mariska en meneer L...
deceptie een beetje
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga maar weer "hangen" doelde op als je zelf nioet met het idee komt en Tombo wel dan hoef je het ook niet meer uit te voeren
Ja he, dat is minder kinky dan het leek...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ja dan heb je altijd een trio als je je alter-ego mee telt
Beetje jammer ja
Das best een gekke combi...quote:
M'n alter ego's moeten ook wat aanquote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he, dat is minder kinky dan het leek...
[..]
Das best een gekke combi...
alter ego's!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
M'n alter ego's moeten ook wat aan
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alter ego's!!!
Hoeveel heb je er!?
Maar goed dat jullie dan niet allemaal blijven slapen de 15e, dat zou nooooooooooooooooit passen
quote:
quote:UPDATE 14:35 Het luchtruim boven Nederland wordt om 19:00 vanavond toch gesloten. De luchtvaartautoriteit Eurocontrol annuleert alles wegens de aswolk bij IJsland.
Dit is de verwachting voor vanavond. Voordat het dan eens langzaam naar het zuiden is gezakt zijn we volgens mij wel een flink tijdje verder.quote:Groot is ook de onduidelijkheid over duur dat de aswolk boven Noordwest-Europa zal hangen. Aangenomen wordt dat deze zeker ook morgen nog voor veel hinder zal zorgen.
Nou, dat ziet er niet uit alsof het snel asvrij zal zijn nee...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is de verwachting voor vanavond. Voordat het dan eens langzaam naar het zuiden is gezakt zijn we volgens mij wel een flink tijdje verder.
[ afbeelding ]
Van baan veranderen is zo makkelijk ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
niet dat ik me moet verdedigen maar mijn burnout komt wel van het werk. Je komt ergens werken als ondersteuning. na twee maanden wordt je collega ziek en mag jij in je eentje de verantwoordelijkheid nemen voor werk dat gedeeltelijk boven je niveau is. eerst zie je het nog als uitdaging maar heel langzaam wordt het allemaal teveel. tegen de tijd dat je dat beseft ben je tien maanden verder en is van baan veranderen geen optie omdat je al te veel van jezelf gevraagd hebt om nu die stap te kunnen zonder dat het je nieuwe werk beinvloed. het is mijn meneer die mijn fysieke en emo klachten niet meer aan kon zien en me naar de dokter schopte.
sorry voor de niet hoofdletters, gescreven op mijn mobiel.
Ze hebben bij de Telegraaf geen hoge pet op van de topografische kennis van hun lezers.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is de verwachting voor vanavond. Voordat het dan eens langzaam naar het zuiden is gezakt zijn we volgens mij wel een flink tijdje verder.
[ afbeelding ]
Nu sta ik buiten en de rest van de dag aan het werk. Saai hequote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Dirkh waar ben jij de gehele dag?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je weg komen?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
Greys, zit Heer G trouwens ergens waar ie nog kan wegkomen?
Dat vroeg ik me af.
Beetje dialect., en dus ook absoluut niet paniekerig bedoeld.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weg komen?
Hij zit in Aberdeen, in Schotland. Ik zie daar voorlopig geen vluchten vertrekken, maar gevaarlijk is het niet hoor, lijkt me. Anders hadden ze er in de nieuwsberichten wel een bigger deal van gemaakt
Ik weet niet of er nog steeds as uit die vulkaan komt? Want daar in Schotland zit je wel als eerste op de route van die wolk, maar is het volgens mij geen 'ramp' hoor.
Ja, daar zou ik nou wel eens even willen kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
What do you call taking a photo of a volcanic eruption together with the Northern lights on a starry night ? "Once in a lifetime opportunity" doesn't really cover it.
[ afbeelding ]
Kwam net voorbij in mijn timeline.quote:"Dear Iceland, we said 'send Cash, with a C!'. Can't you read?"
Oeh Pwetty!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan weg wanneer hij wil, binnen Schotland/GB that isquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje dialect., en dus ook absoluut niet paniekerig bedoeld.![]()
Ik bedoelde ermee dat hij weg kan wanneer hij dat wil.
Ik maak me ook nergens druk omquote:Op donderdag 15 april 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh tis geen ramp, tis gewoon erg lastig, maar volgens mij hoef je je nergens druk om te maken hoor, hij zit toch gewoon in een grote stad en heeft een hotelletje
Ik heb weer iets getweet en gelinkt naar FOK!quote:
Het is #FOK!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer iets getweet en gelinkt naar FOK!
Ik begin het te snappen!
Jij had toch óóit ook een eigen account?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer iets getweet en gelinkt naar FOK!
Ik begin het te snappen!
Ik ga aankomende zomer de midzomernachten meemaken, dat lijkt me ook zo ontzettend gaaf en bizar!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh Pwetty!
Mijn zus heeft afgelopen weekend ook het noorderlicht gezien (zonder vulkaan that is, want in zweden).
Ja, een weekje ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij had toch óóit ook een eigen account?
En toen dacht je van, ik kap ermee.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, een weekje ofzo
Maar ik had niets nuttigs te melden en snapte er de helft maar van.
quote:15:30
Er is sinds de Katla-eruptie van 1918 niet meer zoveel as gevallen. En die uitbarsting kostte aan complete veestapels het leven. Het is donker door de as oostelijk van de vulkaan, en de grote zorg is, om vee ervan de weerhouden vulkanisch as binnen te krijgen door eten en drinken.
Ik dacht dat er al een deel overstroomd was (of was dat "expres" om te voorkomen dat het per ongeluk zou gaan?)quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
En wat is dat met die 'watervloed'? Dat zal ook wel loslopen daar toch?
[ afbeelding ]
Nou, tot volgend jaar dan maar, Heer G!quote:REYKJAVIK : A powerful volcano eruption on Iceland spewing clouds of ash that caused air traffic disruption across northern Europe on Thursday, could last "a long time", an Icelandic geophysicist said.
"It is very variable how long these eruptions last - anywhere from a few days to over a year," Magnus Tumi Gudmundsson, a professor of geophysics and civil protection advisor, told AFP. "Judging from the intensity of this one, it could last a long time," he added.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Ehm....
[..]
Nou, tot volgend jaar dan maar, Heer G!
Toch ff schrikken/slikken dan. Bepaalde zeldzame diersoorten wss uitgestorven of flink uitgedundquote:On July 31, 2007 it has been reported in the media that almost 65 % of the park has been burned due to forest fires. It also has been reported that some exotic bird species such as the Toucan may have been killed. The forest fires have so far caused evacuations of certain parts of Gran Canaria and Tenerife. A local Forest Ranger is currently being held in police custody. It is alleged he started the fires intentionally in order to keep him in employment as his contract was due to expire
Because Palmitos Park was severely affected by the recent and devastating fire that took place on Gran Canaria island during the last days of July 2007, the Park was closed for a whole year. The park opened for the public again August 4 2008. They have a new section with information about the forest fire.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Ehm....
[..]
Oh jeetjequote:Op donderdag 15 april 2010 @ 15:50 schreef Greys het volgende:
Ehm....
[..]
Dat is waar ook!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al een deel overstroomd was (of was dat "expres" om te voorkomen dat het per ongeluk zou gaan?)
Wanneer zou Cat ook al weer naar IJsland?
Dat wordt een cruise, MB. Pak je bikini maar vast in.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jeetje
Re moet zondag naar Amerika, maar lijkt me dat ze dan zo'n beetje recht daarover moeten vliegen..
Tssssssssssssquote:
Ik ging sowieso niet meequote:Op donderdag 15 april 2010 @ 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt een cruise, MB. Pak je bikini maar vast in.
Ff goed in de gaten houden maar. Zullen wel flink wat omwegen gevlogen gaan wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jeetje
Re moet zondag naar Amerika, maar lijkt me dat ze dan zo'n beetje recht daarover moeten vliegen..
Oh, nou, dan geef je bikini maar aan Requote:
Ja. Erger, erger. Dat ligt een beetje aan de uiteindelijke gevolgen ook allemaal. Tuurlijk is het de natuur, maar zo te zien heeft men zich flink vergist in de (mogelijke) gevolgen, of lijkt dat nou maar allemaal zo?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch is ook zo'n vulkaanuitbarsting wel een natuurlijk gebeuren. Dat heeft de wereld al sinds het ontstaan. Zo'n aangestoken brand vind ik dan wel iets erger eigenlijk.
http://twitter.com/Littlesapling/status/12216801751quote:Dear Iceland, we said 'send Cash' can't you read?. #ashtag
Daar zit ook wel weer iets in jaquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch is ook zo'n vulkaanuitbarsting wel een natuurlijk gebeuren. Dat heeft de wereld al sinds het ontstaan. Zo'n aangestoken brand vind ik dan wel iets erger eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel dat het zou gaan regenen he, zou die aswolk dan eerder weg zijn?
* Tha_Erik vast een regendans begint.
Mja, afwachten inderdaad. Ik zou het niet erg vinden als ie thuisblijft, fijn juist. (Ik heb vliegangst, ook by proxyquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff goed in de gaten houden maar. Zullen wel flink wat omwegen gevlogen gaan worden
Het hangt volledig af van het weer de komende dagen lees ik overal, hoe lang die aswolk blijft hangen. En hoe lang er nog as uit de vulkaan blijft komen natuurlijk. Het kan dagen duren maar ook langer.
Maar misschien valt het allemaal nog wel meeEcht geen idee.
Ze zijn bij het ministerie nu in spoedoverleg over de volksgezondheid (lekker op tijd jongens, het is niet alsof die vulkaan pas een uur geleden is uitgebarsten?) enz.
Ja, ik snap ook niet zo goed dat ze nu pas doorhebben wat voor gevolgen het heeft... Maar dat was toch met de Tsunami ook wel een beetje? Dat ze veel te laat actie ondernamen?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Erger, erger. Dat ligt een beetje aan de uiteindelijke gevolgen ook allemaal. Tuurlijk is het de natuur, maar zo te zien heeft men zich flink vergist in de (mogelijke) gevolgen, of lijkt dat nou maar allemaal zo?Want het lijkt wel alsof wij het hier *nu* pas doorhebben.
En dan dat vee allemaal in IJsland
oh... Ik dacht alquote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
Tombo, je ziet er ook niets van, ook vanavond niet.
Behalve een knalrode zonsondergang als het goed is vanavond.
Zal wel niet de meest rustige plek zijn, op die bootquote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Het is koopavond in Aberdeen, Heer G gaat 'voor de zekerheid' maar wat extra ondergoed, sokken en t-shirts kopen vanavond zei hij net
En mocht er morgen nog niet gevlogen worden, gaat ie 5 uur treinreizen naar Newcastle om daar plek op de ferry proberen te krijgen, da's een avond en een nacht varen. Nou, succes!![]()
Jezus, en wanneer zou hij dan eigenlijk weer terug gaan? Maandag?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Het is koopavond in Aberdeen, Heer G gaat 'voor de zekerheid' maar wat extra ondergoed, sokken en t-shirts kopen vanavond zei hij net
En mocht er morgen nog niet gevlogen worden, gaat ie 5 uur treinreizen naar Newcastle om daar plek op de ferry proberen te krijgen, da's een avond en een nacht varen. Nou, succes!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Het is koopavond in Aberdeen, Heer G gaat 'voor de zekerheid' maar wat extra ondergoed, sokken en t-shirts the Wuss kopen vanavond zei hij net
Maar ja, toen die aardbeving op hawaii was stond wel iedereen klaar voor een enorme tsunami van enkele meters hoor, en dat liep met een sisser af. Denk dat je gewoon niet echt kan berekenen in hoeverre iets effect gaat hebben. Ja, je kan het wel berekenen, maar of het dan ook nog klopt...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet zo goed dat ze nu pas doorhebben wat voor gevolgen het heeft... Maar dat was toch met de Tsunami ook wel een beetje? Dat ze veel te laat actie ondernamen?
Whahahahahahahahahahaha positieveling!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal wel niet de meest rustige plek zijn, op die boot. En straks zit ie op de boot, komt er een of andere vloedgolf van gesmolten ijs langs
![]()
(
). Vast niet hoor
* Tha_Erik afklopt.
Ja, maar beter zo dan andersom he...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, toen die aardbeving op hawaii was stond wel iedereen klaar voor een enorme tsunami van enkele meters hoor, en dat liep met een sisser af. Denk dat je gewoon niet echt kan berekenen in hoeverre iets effect gaat hebben. Ja, je kan het wel berekenen, maar of het dan ook nog klopt...
Maandag of dinsdag. Hij kan er misschien maar beter blijven jaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jezus, en wanneer zou hij dan eigenlijk weer terug gaan? Maandag?
Ja ik zag al Titanic-perikelen voor me, met te weinig reddingsboten voor de passagiers, een strijkkwartet dat op het hellende schip nog treurige liedjes speelt (mooiste scene uit de film).quote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahaha positieveling!
Nou eh.... hou eens op!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal wel niet de meest rustige plek zijn, op die boot. En straks zit ie op de boot, komt er een of andere vloedgolf van gesmolten ijs langs
![]()
(
). Vast niet hoor
* Tha_Erik afklopt.
OMGquote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag al Titanic-perikelen voor me, met te weinig reddingsboten voor de passagiers, een strijkkwartet dat op het hellende schip nog treurige liedjes speelt (mooiste scene uit de film).
Greys, laat heer G. weten dat ie een fluitje moet kopen! Voor als ie op een plank in het water ligt. Beter nog, laat 'm een kind bij zich hebben, dan mag ie op de reddingsboot!
Ja joh, het is namelijk ook net zo koud in dat nauw van Calais al op de Noordelijke ijszee...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat strijkje op het hellende vlak ook idd ja
Misschien moet ie nog ff een drumstel aanschaffen voordat ie die boot op gaat.
Beetje stemmig op dat ding rammen
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Ah nee.
*afklopt*
Het is best lullig natuurlijk
quote:Ewan: Just imagingin the fun if Iceland had won Eurovision last year, we would all be heading up to rekyavick next month... maybe!
Ik zag dat je m geretweet had ja!quote:
Had best gekund, IJsland werd derde tochquote:
Nee, ze staan niet in de line-up voor de 24e.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag dat je m geretweet had ja!
Zouden er ook IJslanders komen de 24e?
Nou ja, die wolk gaat ook van IJsland af op het plaatje te zienquote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ze staan niet in de line-up voor de 24e.
Maar het bizarre is, vanaf IJsland kan er gewoon gevlogen worden, die hebben nergens last van
Nou ja, behalve met landen dan in een van de dichte landen
Omdat het aan de Oostkant wel heel erg donker van de as schijnt te zijn, daar zijn ook die foto's van die auto's met die aslaag van.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, die wolk gaat ook van IJsland af op het plaatje te zien
Maar wel gek dat zij zich dan zo'n zorgen maken om hun vee, en wij nog niet
Dat ligt er volledig aan wat de vulkaan blijft doen en hoe de wind gaat staan de komende dagen/wekenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm mijn ouders vliegen 7 mei naar Stockholm. Dan zal het ondertussen toch wel over zijn?
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan wat de vulkaan blijft doen en hoe de wind gaat staan de komende dagen/weken
Ik neem aan dat er voor die tijd toch wel plek is op de boot?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als heer G niet terugkomt, neem je Boor en Bink dan mee de 15e?
Dan ga ik bidden van niet!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er voor die tijd toch wel plek is op de boot?
Vals!quote:
Ja, een zonsondergang durft ze wel te fotograferen...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vals!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonsondergang__.html
Opletten straks! Rode zonsondergang! Ik ga klaar zitten met mijn fototoestel!
Nou inderdaad mooi.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.innovationsinn(...)-the-maps-challenge/
Wow. Angstaanjagend mooi![]()
.
Reanimerenquote:
Boor is mooier dan de zonsondergang gok ikquote:Op donderdag 15 april 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
Boor ligt klaar voor de mooie zonsondergang!
[ afbeelding ]
Toen ik dat tegen hem zei net deed ie dit:quote:Op donderdag 15 april 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boor is mooier dan de zonsondergang gok ik
Als in: DUH!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik dat tegen hem zei net deed ie dit:
[ afbeelding ]
Als ik dood ben wil ik terugkomen als Boorquote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef Dirkh het volgende:
Wat een leven heeft zo'n beest eigenlijk. Beetje hangen, wat eten en pitten..
Nou ja, je verraadt iig dat je daar zit te kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:19 schreef Dirkh het volgende:
Hé, wat hier gepost wordt, word ook in F&F gepost.Zit ik toch half in dat beestenforum te posten.
Oh nee, wat dom van mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je verraad iig dat je daar zit te kijken
Ik heb door jou nu geitenkaas in spek gekocht...quote:Op donderdag 15 april 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft het slim bekeken
Als die vliegtuigjes dan maar niet in de aswolk belanden...
Ik ga eens even ijs halen
Ik moest 4x lezen wat de grap wasquote:
Truffelquote:
Ik ga het nu ook kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb door jou nu geitenkaas in spek gekocht...
Maar ik ben nog steeds een beetje misselijk...
Wedden dat je het vergeet!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Truffel
[..]
Ik ga het nu ook kopenTot zo!
Nee, was aan het eten.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, Greys gaat boodschappen doen en iedereen valt daar flauw van?
Was het lekker?quote:
Op de radio was een reporter en die melde dat het er rustig was en naar het bleek iedereen wel al thuis was gebleven en dat er maar een paar groepjes mensen stonden mij de balie om de vlucht om te zetten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Tienduizenden mensen op Schiphol gestrand
Wat een chaos daar.
Was net een reporter op Schiphol tijdens het zes uur journaal. Die stond daar live.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op de radio was een reporter en die melde dat het er rustig was en naar het bleek iedereen wel al thuis was gebleven en dat er maar een paar groepjes mensen stonden mij de balie om de vlucht om te zetten.
Tegenstrijdige berichten
Ik zei ook niet dat jij dat zeiquote:
Misschien dat Schiphol zelf schromelijk aan het overdrijven is nu. Weet het ook niet.quote:hoorde dat op Radio 1 om een uur of vijf. That's all.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit kunnen we natuurlijk de hele avond volhouden. Als ik nou een
plaats.
Ik hoor net dat mn neef ook in Engeland vast zitquote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Tienduizenden mensen op Schiphol gestrand
Wat een chaos daar.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
En Bergen aan Zee krijgt het gewoon wéér voor zijn kiezen
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mn neef ook in Engeland vast zit
Jup...quote:
Eind juli. Als ze de accommodaties geboekt krijgen. Er zat al veel vol.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eind juli. Als ze de accommodaties geboekt krijgen. Er zat al veel vol.![]()
Ach, Bergen aan Zee schijnt ook leuk te zijn.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Anders kan je alsnog naar Madeira.
Oh nee, wacht....
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
Wat geeft dat een rotzooi he, die asverstrooing van Sugar lee Hooper.
Dat is al, sinds zes uurquote:Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde net dat ze het hele NL luchtruim gaan dichtgooien. Sjensjaatsie!
Explain?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrrrrr
Het kán zijn dat je hierheen moet komen morgenavond
Jupquote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Explain?![]()
Heeft het iets te maken met IJsland en dat ze niet vliegen in o.a. Schotland?
Oh jeetjequote:Op donderdag 15 april 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup
Alles zit dicht daar qua luchthaven en áls er morgen al wordt gevlogen zit alles al vol.
Dus dan gaat ie proberen via trein en ferry naar huis te komen, maar dan komt ie pas zaterdagochtend aan.
In IJmuiden
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef Dirkh het volgende:
Wat geeft dat een rotzooi he, die asverstrooing van Sugar lee Hooper.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Natuurliefhebber Paul Brand () looft 5000 euro uit voor de gouden tip betreffende pyromaan in Bergen aan Zee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tichter__.html?p=2,2
Das heul dicht bij mijquote:Op donderdag 15 april 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup
Alles zit dicht daar qua luchthaven en áls er morgen al wordt gevlogen zit alles al vol.
Dus dan gaat ie proberen via trein en ferry naar huis te komen, maar dan komt ie pas zaterdagochtend aan.
In IJmuiden
quote:waylonline. We staan aan de grond in Cambridge... Wat een kutzooi! Sorry allemaal, we gaan het niet halen!
En ze waren op 3FM al zo aan hetquote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Waylon had een privé vliegtuigje geregeld dat hem naar de TMF awards kon brengen, maar die tweet net dat ze weer aan de grond staan, nu in Cambridge. Verder vliegen kan en mag niet.
[..]
Mokka voor mij graag!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even een ijsje halen bij de ijssalon, tot zo!![]()
Hij is incognito...quote:
Sorryquote:
Hij denkt dat zwart slanker maakt.quote:
Ik vroeg me al af wie die slanke den met Dirkhs avatar wasquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij denkt dat zwart slanker maakt.
Dat ben ik!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die slanke den met Dirkhs avatar was
Ik zie het nu ja, excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |