quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Het is wel goed dat ze niet vliegen hoor. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen lees ik. Nou, dan maar niet vliegen!Maar het is wel klote als je nergens naartoe kunt natuurlijk.
Voor Heer G is het niet zo erg, die blijft gewoon wat langer in Schotland. Hoop wel dat ie morgenavond thuis is, want dan moet ie op de beesten passen
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
FIJNE SECRETARESSEDAG ML-ETJE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Het is wel goed dat ze niet vliegen hoor. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen lees ik. Nou, dan maar niet vliegen!Maar het is wel klote als je nergens naartoe kunt natuurlijk.
Voor Heer G is het niet zo erg, die blijft gewoon wat langer in Schotland. Hoop wel dat ie morgenavond thuis is, want dan moet ie op de beesten passen
Beter dat jaquote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn ja, als ie morgen niet thuis is...
Anders wil ik wel op Boor en Bink passen hoor
(kan niet garanderen dat ze dan nog thuis zijn als je terugkomt)
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me opquote:Op donderdag 15 april 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na al die neerstort-programma's wist je dat nog niet?
Wat heb je?quote:
Euh je hebt weer een vlopje miss G.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me op
Oh getver je doet gezellig meequote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een fikse verkoudheid icm misselijkheid.
Ik probeer al steeds te antwoorden, maar de baas kwam net terug, dus klein momentje nogquote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh je hebt weer een vlopje miss G.
oh, afgeleid ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want ik neem het nooit heel gedetailleerd in me op
Aw!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een fikse verkoudheid icm misselijkheid.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer al steeds te antwoorden, maar de baas kwam net terug, dus klein momentje nog
Hihi wat schattigquote:Op donderdag 15 april 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]muts als ik ben denk ik dan oh jeee geen antw zou er wat zijn
![]()
*afleren gaat
quote:
Vind het zelf vooral irritantquote:
Nee echt niet doen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]muts als ik ben denk ik dan oh jeee geen antw zou er wat zijn
![]()
*afleren gaat
Oh dat ken ik ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zelf vooral irritant
Maaruh
Jou. Stamina. Girth.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waar PM'en jullie zo uitgebreid over dan?
Niets zo goed voor een zieke als wat TLCquote:Op donderdag 15 april 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ziek, jij moet alleen aan kopjes thee en een warme kruik denken
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waar PM'en jullie zo uitgebreid over dan?
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niets zo goed voor een zieke als wat TLC
quote:
Ja ze had het ff gepmed... Klinkt leukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Nee, ik had iets anders in gedachten
Had je nog teruggelezen wat Greys voor je had opgezocht? Over die film van gister?
Dat ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Pannenkoeken en Muurduwen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze had het ff gepmed... Klinkt leuk
Zou het sfeerverhogend werken als je tijdens het muurduwen 'Pannenkoek' in iemands oor fluistert?quote:
Als je het zo zacht fluistert dat diegene het niet verstaat misschien welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou het sfeerverhogend werken als je tijdens het muurduwen 'Pannenkoek' in iemands oor fluistert?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |