Daar zijn tenminste Real Heroes!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa. Ik ga toch liever naar de 3FM Awards.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk dat TBA zoveel speelt, die vind ik echt goed.
Hun debuutalbum was leuker. Je weet wel, toen ze nog niet bekend waren en nog niet bij een major getekend hadden.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, ik heb zo ontzettend van hun meest recente hit genoten!
M'n thee! Wat doe je?!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hun debuutalbum was leuker. Je weet wel, toen ze nog niet bekend waren en nog niet bij een major getekend hadden.
Iemand nog vliegen?quote:BREKEND Vanaf ongeveer 17 uur Schiphol dicht vanwege IJslandse aswolk. Engeland vanaf 13 uur dicht
quote:
handig, die editfunctiequote:
Voor Schiphol hoor ik 17 en 19 uur rondgaan, maar die gaan dus ook dicht. Gaat een puinhoop worden in het Europeese luchtruim!quote:
klopt, beat lijkt er ontzettend opquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOLbegin was aardig hetzelfde, maar het is 'm idd niet.
Moet eigenlijk beide platen eens naast elkaar leggen, maar volgens mij is het begin aardig identiekquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, beat lijkt er ontzettend op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |