Nope, heeft niets met Henri te maken, aangezien die stream pas na alle radio-processing e.d. wordt afgetapt. Toeval dat het nu gebeurt dus lijkt me.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Henriiiiiiiiii weer bezig?Geintje! Probeer ik Shoutcast wel even. Thanks
zal mij niet boeien, ik kijk toch nietquote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Waylon nog optijd is voor zijn optreden..
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben sinds kort ook maar eens fan van 3FM geworden
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:31 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
3fm awards beetje niveau tmf awards?
Hier werkt 'ie nog niet, maar ik gebruik de andere link wel even die je eerder noemdequote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, heeft niets met Henri te maken, aangezien die stream pas na alle radio-processing e.d. wordt afgetapt. Toeval dat het nu gebeurt dus lijkt me.
[edit]
Hij werkt weer trouwens.
En de kids thuis gaan ook niet kijken/luisteren?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal mij niet boeien, ik kijk toch niet
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.
Wat ben je weer lekker positief Roeltje! We snappen t wel hoor, jij vindt dr geen reet aan!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker positief Roeltje! We snappen t wel hoor, jij vindt dr geen reet aan!
Struikel je over de "fucking cocks' enzo... hele vreemde gewaarwording lijkt me!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga maar niet proberen om Ekdom na te doen met z'n Useless Man-spraakwaterval. Dan struikel ik over m'n eigen woorden.
Lees het kooienpoetstopic maarquote:Op donderdag 15 april 2010 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Bren: Kom jij nou morgen ook naar Duiven?
En moet je overdags werken? Want kom rond half 12 over Arnhem
Zo herkenbaar! Ben toen zelfs naar hun concert geweest, en heb 2 cd's in de kast staanquote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Spice Girls!!!!
Ik was echt nog een kind toen dit nummer uit kwam, hihi! Allemaal van die stickers verzamelen en posters boven mn bed! En meezingen terwijl je géén idee had wat je nou eigenlijk zong!
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef alors het volgende:
Smokers Outside Hospital Doors
Tevens goedemorgen
Ik was aan het meezingenquote:
Neeequote:
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik was aan het meezingenhopelijk heb je dat niet gehoord aan de andere kant van de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |