Nope, heeft niets met Henri te maken, aangezien die stream pas na alle radio-processing e.d. wordt afgetapt. Toeval dat het nu gebeurt dus lijkt me.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Henriiiiiiiiii weer bezig?Geintje! Probeer ik Shoutcast wel even. Thanks
zal mij niet boeien, ik kijk toch nietquote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of Waylon nog optijd is voor zijn optreden..
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben sinds kort ook maar eens fan van 3FM geworden
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:31 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
3fm awards beetje niveau tmf awards?
Hier werkt 'ie nog niet, maar ik gebruik de andere link wel even die je eerder noemdequote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, heeft niets met Henri te maken, aangezien die stream pas na alle radio-processing e.d. wordt afgetapt. Toeval dat het nu gebeurt dus lijkt me.
[edit]
Hij werkt weer trouwens.
En de kids thuis gaan ook niet kijken/luisteren?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal mij niet boeien, ik kijk toch niet
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.
Wat ben je weer lekker positief Roeltje! We snappen t wel hoor, jij vindt dr geen reet aan!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeleken bij de 3FM 'awards' zijn de TMF Awards de Oscars van de muziekwereld.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker positief Roeltje! We snappen t wel hoor, jij vindt dr geen reet aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |