wees maar niet bang.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Universele rechten van de mens en zulks, maar dat gaat je pet denk ik te boven.
Dan is het maar egoïstisch. Het kan en het blijft kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wees maar niet bang.
ik vind het gewoon egoïstisch van mensen die geen donor willen zijn, maar er wel op rekenen dat ze een orgaan oid ontvangen als ze het zelf nodig hebben. en dan mag jij mij eens uitleggen waarom dit niet egoïstisch zou zijn.
waarom wil je het me niet uitleggen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan is het maar egoïstisch. Het kan en het blijft kunnen.
Er valt niks uit te leggen: het is egoïstisch. Maar dat kan me niet schelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom wil je het me niet uitleggen?
dus je hebt geen reden waarom je geen donor wilt zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen: het is egoïstisch. Maar dat kan me niet schelen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:37 schreef Dutchlike het volgende:
Naar aanleiding van dit topic even Döner geworden, omdat de link in de OP stond en ik het toch al van plan was om het ooit eens een keer te doen.
Hij vind het eng als er iemand in hem snijdtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus je hebt geen reden waarom je geen donor wilt zijn?
Daar hebben we het helemaal niet over. En die redenen gaan je geen zak aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus je hebt geen reden waarom je geen donor wilt zijn?
ook als je dood bentquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij vind het eng als er iemand in hem snijdt
zo agressief zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daar hebben we het helemaal niet over. En die redenen gaan je geen zak aan.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij vind het eng als er iemand in hem snijdt
Reageer hier eens op dan, dom blaataapjequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
En dan zijn er nog steeds ongeveer evenveel organen beschikbaar. Whooptiefuckingdoo.
Ik ben die uitgemolken kutdiscussie zo zat joh, verzamel handtekeningen voor een wetsvoorstel om de situatie aan te passen als je het er niet mee eens bent. Of stop met janken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook als je dood bent
[..]
zo agressief zegik vroeg maar wat hoor
waarom zit je dan in dit topic? ik hoef geen handtekeningen te verzamelen voor een wetsvoorstel. Dit is mijn mening en dat is het ook. Ik ben zelf donor en voor mij is dat genoegquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben die uitgemolken kutdiscussie zo zat joh, verzamel handtekeningen voor een wetsvoorstel om de situatie aan te passen als je het er niet mee eens bent. Of stop met janken.
Zelfde geldt dus voor je familie en zo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Hierro het volgende:
Nederland is al zo druk dus mijn organen krijgen ze niet. Laat ze maar sterven.
Je praat wel anders als je zelf een orgaan nodig hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef Hierro het volgende:
Nederland is al zo druk dus mijn organen krijgen ze niet. Laat ze maar sterven.
Exact!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben al vier jaar donor, ondanks dat mijn moeder er niet mee eens is. Ik bepaal zelf wel wat er met mijn lichaam gebeurt na mijn dood.
Nee, want die mensen ken ik persoonlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zelfde geldt dus voor je familie en zo?
een hart misschienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je praat wel anders als je zelf een orgaan nodig hebt.
Je bent iig wel eerlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef Hierro het volgende:
[..]
Nee, want die mensen ken ik persoonlijk.
Ik snap je nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Reageer hier eens op dan, dom blaataapje
neem je dan wel een donor orgaan aan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Forno het volgende:
Ik wil best donor zijn voor mensen die door ziekte of letsel (zonder eigen schuld) een orgaan nodig hebben, plus een verklaring van goed gedrag kunnen tonen.
Zolang die optie niet bestaat ben ik geen donor.
Donorregistratie opt-out maken ipv opt-in levert niet significant meer organen op.quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Donorregistratie opt-out maken ipv opt-in levert niet significant meer organen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |