Thx Ofyles.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, je had het zelf toch al beantwoord?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef TradeMarkie het volgende:
En poen is echt niet het uitgangspunt geweest om een bekertoernooi op te zetten C4
Oh, ik let er ook niet bewust op, het valt me alleen vaak op. Ik kijk vervolgens met net zo veel plezier verder, het is niet voor niets fictiequote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
Dat zou epic zijnJe moet er eigenlijk ook gewoon niet op letten
![]()
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen.
Er komen nu busladingen demonstranten aan, aggregaat is net geplaatst en een megapodium wordt opgetuigd...
Inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, ik let er ook niet bewust op, het valt me alleen vaak op. Ik kijk vervolgens met net zo veel plezier verder, het is niet voor niets fictie
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.
Oeps.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wil je me een identiteitscrisis aanpraten?
Ja, ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Ik verzon maar wat.
Ik zou het je niet durven zeggen, heb soms ook dat ik bepaalde #-tags gebruik en dat die dan niet in die lijst voorkomen. Twitter is raar wat dat betreftquote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Kan op m'n PC (ook thuis) via Twitter niets actueels vinden, searches lopen dagen achter.
Op m'n Blackberry via ÜberTwitter is alles wel actueel...
Etc, weet jij hoe dat zit?
Kan m.i. geen cache situatie zijn. Alhoewel, we zitten hier wel achter een proxy...
Misschien dat ik ook de Eredivisie boycot. Ik houd het voortaan bij buitenlandse voetbalcompetities.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga de bekerfinale boycotten. Ik ben de belachelijke uitwassen van de KNVB stilaan kotsbeu.
Die snor moet ie wel afscherenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.
Weet je heel zeker dat je niet op de een of andere wijze een brandfles kunt fabriceren?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Het zou me niets verbazen.
Er komen nu busladingen demonstranten aan, aggregaat is net geplaatst en een megapodium wordt opgetuigd...
Geeft nietquote:
Ik weet niet waar jij bent blijven hangen, maar die snor heeft er niet al te lang opgezeten gelukkigquote:
Wees blij dat je niet in engeland woont, daar heb je meerdere bekercompetitiesquote:Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
wat is het uitgangspunt dan? Roem?
Zeker. Het valt me vooral op bij ICT-gerelateerde dingen, maar ook bij andere dingen kan ik er uitstekend om lachen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
InderdaadMaar soms is het gewoon te grappig voor woorden
Ik zag het woensdag, daar had ie een snorquote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent blijven hangen, maar die snor heeft er niet al te lang opgezeten gelukkig
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je niet op de een of andere wijze een brandfles kunt fabriceren?
En dan maak ik nu een statement: NCIS Los Angeles SUCKS!!!!!!!!!!!!quote:
Jij durft.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan maak ik nu een statement: NCIS Los Angeles SUCKS!!!!!!!!!!!!
Nog nooit gezien, wel voorstukjes. Op grond daarvan kan ik wel zeggen:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer hequote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zag het woensdag, daar had ie een snor
Sucks vind ik een beetje een groot woord, het is best aardig. Maar als er geen 2de seizoen komt zal ik het denk ik niet missen. Terwijl G. tof is, Sam wel ok en Hettie gewoonweg Awesomequote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kunnen toch aan het eind van een seizoen promoveren? En het jaar daarna dus kans maken op het kampioenschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |