Van welke hoogte is die foto genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:40 schreef lubje25 het volgende:
't Is wat zo'n duinbrand![]()
[ afbeelding ]
Pluimpje!? Om op de sateliet foto te verschijnen moet het toch een flinke pluim zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef lubje25 het volgende:
goed kijken dan zie je het pluimpje
[ afbeelding ]
weet ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van welke hoogte is die foto genomen?
Dat is misschien wel zo, scheelt wel dat het verder kraakhelder was daar aan de kust denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pluimpje!? Om op de sateliet foto te verschijnen moet het toch een flinke pluim zijn.
Leg dat maar uit aan degene die zo'n ding over zich heen krijgt, die zal weinig van het verschil merken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er hangt toch wel ergens een bijl?
{/quote]
Nee, wel brandblussers...
[quote]
En wat ik beschreef is geen Molotov cocktail maar een brandfles. Een veel gemaakte vergissing. Een molotov cocktail vliegt in de fik omdat, door het kapot slaan op een harde ondergrond, een zakje chemicalien scheurt en door de chemische reactie een, in de fles, aanwezige brandstof in de fik vliegt.
En gezien de foto, is die pluim zeker 30 km lang.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, scheelt wel dat het verder kraakhelder was daar aan de kust denk ik.
Wat een slapstick zegquote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
'Bekerfinale toch over twee duels'
Als dat zo is:
Afschaffen dan maar dat bekertournooi.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
Als dat zo is:
Er is een "mooi" verschijnsel om het verschil te leren:quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan degene die zo'n ding over zich heen krijgt, die zal weinig van het verschil merken.
In Noord-Ierland zijn ze er groot mee geworden met die molotovs brandflessen...
Afschaffen dat betaald voetbal.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat etc net ook al zei:
Als dat zo is:
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Dus in films/series gebruiken ze altijd een brandfles en wordt dat bijna altijd een molotovcocktail genoemd?
Gezien de miljoenen die er in om gaan: not a chance.quote:
Dat wist ik echt nietquote:
Laat ze dan ook maar lekker zelf opdraaien voor de kosten.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gezien de miljoenen die er in om gaan: not a chance.
Jullie krijgen een gratis concert. Bob Fosko gaat zingen en Femke Halsema komt spreken.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt nu helemaal fraai, de demonstratie zou van 12.00 tot 13 uur zijn.
Zijn ze net begonnen om een podium op te bouwen en komt er een vrachtwagen met ijswagentjes etc. aanrijden.
Gaan ze hier kamperen of zo?
Nieuwe in het lijstje met oa.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat, dus ze doen dingen verkeerd in films?
Waarom is er eigenlijk een bekerfinale? Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Klaar dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die bekerfinale is inderdaad ook een flinke soap aan het worden. Ik ben zelf van mening dat elke bekerfinale in twee wedstrijden gespeeld moet worden, ongeacht de teams die die finale moeten spelen, maakt het veel spannender nog. Of anders 5 stadions aanwijzen en zodra de finalisten bekend zijn, 1 van die stadions aanwijzen. Heb je altijd neutraal gebied.
eensquote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laat ze dan ook maar lekker zelf opdraaien voor de kosten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwe in het lijstje met oa.
'We hebben een pixelige foto van een beveiligingscamera'
'Kom laten we die enhancen!'
*er worden heel snel hele technische dingen gedaan op een superdeluxe computersysteem*
'Kijk! Een haarscherpe foto, met duidelijk in beeld wie het gedaan heeft!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |