quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als die adviezen die hier gegeven zijn waren nutteloos.
Ah, gelukkig.quote:
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuigquote:Ryanair: 1 betaald toilet op korte vlucht
- door Monique (DJMO) op 15-04-2010 @ 10:43
Vliegtuigmaatschappij Ryanair wil het aantal toiletten in zijn Boeings terugbrengen tot maximaal één per toestel. Vliegtuigfabrikant Boeing is niet van plan om hier aan mee te werken volgens Ryanair, dat probeert Boeing over te halen mee te werken aan het plan. Volgens Boeing zou het verwijderen van twee van de drie toiletten de veiligheid in het toestel in gevaar kunnen brengen.
Ryanair wil de vrijgekomen ruimte benutten door er zes extra stoelen te plaatsen. Het laatste toilet is in het plan alleen nog maar toegankelijk door een dollar of pond te betalen. Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen. Uiteindelijk zouden hierdoor de prijzen van de tickets omlaag kunnen.
Het is niet de eerste keer dat Ryanair met opmerkelijke plannen komt om de prijzen te kunnen verlagen. Zo wilde het bedrijf al mensen staand gaan vervoeren, een vetbelasting invoeren en mensen zelf hun bagage naar het vliegtuig laten dragen. Overigens was de vetbelasting al snel weer van de baan.
Moet jij je koffie zelf halen!?quote:
Ik zal je even helpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Da's toevallig
Ik hoop dat ik vandaag iets meer uit m'n vingers krijg dan gisteren trouwens
Een ongelofelijk mooie vrouw kan je toch niet vergelijken met Arsenal-Spartak Moskou...?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niks, maar als je er dan toch zit vind ik het wel raar dat je niet oplet. Als jij op straat een ongelofelijk mooie vrouw voorbij ziet lopen kijk je toch ook even goed, ondanks dat je thuis al je eigen favoriet hebt waar je van houdt maar die er misschien iets minder mooi uit ziet?
Ik pis wel in een kotszak dan (als je die tenminste nog wel krijgt)...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er best wel een pond voor over hebben om 1 minuut na het opstijgen naar het toilet te gaan en deze te verstoppen (nee niet kwijt maken, onbruikbaar maken), en te zien hoe de problemen zich opstapelen zo'n vliegtuig
Dit kan je toch niet serieus nemen...quote:Hierdoor zouden mensen van te voren op het vliegveld naar de wc gaan, wat weer in gewicht zou schelen.
Helaas, koffie moeten we zelf halen. Gelukkig wel een redelijke automaat, dus het duurt geen 10 minuten voor er een lauw bakkie pis staatquote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
Moet jij je koffie zelf halen!?![]()
Ik dacht dat er wel een koffie dame/meneer zou zijn die het kwam brengen.
Da's minder... maar gelukkig kon het gefixed wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hee een nieuw topic...
Mn auto deed het vanmorgen weer niet![]()
![]()
en aangezien deze accu er nog maar sinds december in zit even naar de garage geweest, bleek er iets los te zitten waardoor de accu niet goed/meer oplaadt. Nou ja, probleem verholpen, maar vanmorgen niet kunnen doen wat ik wilde doen....
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Neem even contact op met IARL, die heeft onlangs ook z'n oude auto naar de sloop kunnen brengen...
Wat bijbetaald?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nope, ingeruild en wat bijbetaald voor een veel betere auto
![]()
dat de kopende autohandelaar de auto naar de sloop zal moeten brengen, is nu zijn probleem![]()
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hij hoeft nog niet naar de sloop... denk ik. Ik wacht de keuring in november nog even af. Hahaha, het is toch maar de "voor erbij" auto en met dit weer fiets ik veel liever. Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Ik heb idd "berichten" gelezen dat er een defensie heli is ingezet. Dit is niet het geval geweest. Want alle geschikte heli's staan op dit moment als niet inzetbaar (lees: kapot) aan de grond.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Hé Cobra, leg eens uit: http://www.telegraaf.nl/b(...)usheli_Bergen__.html
Als we in vredestijd al niet meer kunnen rekenen op het leger, dan houd het toch echt op...
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is het beestje en hoeveel staat er op de teller?
Ingeruild en een paar duizend bijbetaald, paar weken later zeer grote beurt en APK laten doen voor een beschaafd bedrag, en nu rijden we rond in een prachtbakquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat bijbetaald?
Voor dat oude, kapotte barrel zal je toch niet al te veel ontvangen hebben?
Een wat!?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen een zandbakschelp kan niet mee op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |