Nadat je het al geplaatst had.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik had alleen even gecheckt of ik het mocht neerzetten
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat je het al geplaatst had.
Maar goede kans dat ik na het sluiten van dit topic de hele boel weer verwijder.
Heb er niet zoveel moeite mee dat hier e.e.a. bekend is, maar de 'hele wereld', zoals Nem zei, dat hoeft niet zo nodig en voor je het weet sta je in de index van Google o.i.d....
Ik bedacht het me toen ook pasquote:
Nee, van jou heb ik ook leuke dingen terug gevonden...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ook pas
Maar idd, Google indexeert hard, ben ik ook niet altijd evenveel fan van.
Oh dat is best relaxquote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgend jaar krijg ik een single room. Oordopjes werken trouwens best gpoed
quote:
Zou het een virus zijnquote:
Dit virus is dan gevaarlijkerquote:
Lees tussen de (geëditte) regels door en je komt nog genoeg te weten...quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Ik wordt wel nieuwsgierig, ben ent aan het teruglezen en ik denk dat dit de term is die ik eht vaakst ben tegengekomen
quote:Protest in grimmige sfeer bij Kuip
Feyenoord-aanhangers hebben bij de Kuip in Rotterdam de confrontatie met de ME gezocht. Ruim driehonderd Feyenoorders protesteren tegen het besluit van de KNVB om de bekerfinale over twee duels te spelen. De sfeer is grimmig.
De supporters roepen leuzen en eisen dat de KNVB het besluit terugdraait. Ze zeggen dat Ajax-fans op internet onzin hebben verspreid over de veiligheid van de bekerfinale. De hoge politiekosten zijn voor de KNVB de voornaamste reden om de finale in twee duels te spelen.
Op 25 april wordt in de Arena gespeeld zonder Feyenoord-aanhang. Op 6 mei is de return in de Kuip zonder Ajax-fans.
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.quote:
Denk dat het drukker in het centrum zal zijn, dan bij de Arena ALS er een huldiging komt.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie worden netjes in de Arena gehuldigd he? Dat spaart een hele binnenstad uit.
Agree, maar op één of andere manier is dat al jaren onderwerp van gesprek en komt het er niet van...quote:Ik zag vandaag een stukje op TV dat de politie vindt dat organisatoren van evenmenten(en dus ook voetbalwedstrijden) ZELF meer moeten gaan regelen qua security. Komen ze nu mee
Ik ben het overigens HEEL erg met ze eens.
Ze neemt dat knijn ook mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou moe... ze vertrekt zonder ruzie morgen. ik heb waarschijnlijk de komende weken de hele kamer voor mij alleen, schuif lekker de bedden tegen elkaar en ga genieten
Je hebt hierna nog 3 posts om het over dat konijn te hebben, daarna gaat er een ban op dat woord, zoals vanmorgen afgesproken...quote:
duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |