Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Zo, overleg is voorbij.
Althans, wat daar voor door moest gaan, want inmiddels zijn er 4 tenten door het FNV neergezet, 4 mobiele toiletten, een DJ staat op geluidsniveau Sensation muziek te draaien en de demonstranten blijven vannacht hier voor de deur slapen!!!!
En het is een teringzooi op straat met lege blikjes, papiertjes, servetten en weet ik wat nog meer.
Als ze dat nou eens gaan opruimen...
Morgen even wat vuurwerk meenemen...
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral dat ze dus zelf een teringzooi maken, en dit niet opruimen, vind ik een kwalijke zaak. Maar ik wens je morgen veel plezier met je voetzoekers, knalrotjes, gillende keukenmeiden en brandflessen
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik nou toevallig pas geleden naar België zijn geweest om daar wat flinke vlinderbommen, nitraten en 100.000-klappers in te slaan...
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet heel toevallig in de hoop dit in Rotterdam te moeten gebruiken?
Rotndje Amsterdamquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Hoe heb je ze uitgedund?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dag vol overleggen en een snotverkouden harses zit er op.
Zo meteen me een weg banen door de inmiddels al flink uitgedunde demonstranten en dan naar huis.
Mijn oude baas uit Enschede heeft ook een tijdje rondgereden in een rood autootje met bloemen er op... ga me nu haast afvragen of dat familie van je isquote:Op donderdag 15 april 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is volgens mij van 1992, geen idee wat er op de teller staat....
Dit is mn beestje![]()
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem, of dat nou door Aliens is gemaakt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een foute grap...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor daarna, als de overwinning binnen is...
Dat van die grap begrijp ik niet, zoals ik het meeste wat je hier aan onzin uitkraamt niet begrijp.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een foute grap...![]()
In Duitsland blijven voetbalsupporters ten alle tijde respect hebben voor hun tegenstander, hier in Nederland is het de sport de tegenstander te fulmineren c.q. te kleineren.
En nu weet de hele wereld waar je werktquote:Op donderdag 15 april 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 13.00 uur:
[ afbeelding ]
Een paar uur later, de hele infrastructuur wordt geplaatst:
[ afbeelding ]
De kreet van de week:
[ afbeelding ]
Ik heb ze gezien, opdonderen nu...
Mooi werkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, bij wijze van test wat varkenwangetjes aan het stoven
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit hoe geavanceerd het programma is, je kan alles bedienen door drie knoppen op het toetsenbord in te drukken. Waarna je een mooie animatie krijgt, ook al ben jij de enige die het systeem hoeft te begrijpenIk ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar had ik het niet weg, artikel ging over website usability namelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan stop je er toch wat sambal tussen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een groot deel van de winter had ik een vetbol voor het raam hangen, die compleet genegeerd werd door alle vogels. Nu is het lente en zit er regelmatig eentje in. Volgens mij was dat toch niet de bedoeling van die dingen
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu weet de hele wereld waar je werkt
Ik heb ook opgelet en wist het dus al. Maar vorige keer werd er nogal geheimzinnig over gedaanquote:Op donderdag 15 april 2010 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je opgelet had, dan had je dat al eerder geweten.
Zoals ik al zei, daar heb je eerder "geheimzinnig" over gedaanquote:Kan me ook niet zo veel schelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |