En Husltequote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een goed
En Merlin is ook tof
Doe dat, ga ik Leverage proberenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Hustle is soort van Leverage toch? Moet ik nog eens proberen
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar toen kon iedere club, inclusief wat later amateurs zouden worden, nog de beker winnen. Dat zie ik nu echt niet gebeuren. Zie jij nu nog toegevoegde waarde voor een bekertoernooi?
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Spooks ken ik niet. Ik vond Couples trouwens ook erg leuk!! Maar van hele andere orde.
Zodra m'n internet thuis weer werkt zal ik eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Leverage heeft ook humorVooral Hardison
Killer Bunny Attacks Knox Collegequote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een leuke titel voor mijn onderzoek, maar kan niks bedenken
Een traditie van geldklopperij.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Is van oudsher een van de 2 hoofdprijzen die per seizoen te winnen zijn. Clubs als FC. Utrecht staan bekend als cupfighters. Een manier om Europees voetbal te halen. Het leeft hier niet zoals als bijvoorbeeld de FA cup in Engeland maar ik vind het een mooie traditie.
Ja, dat bedoel ik....quote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Coupling (dat bedoel je denk ik) is ook enorm goed.
en Spooks moet je dan zeker gaan kijken.
Ik mis de link naar website usability een beetjequote:
Killer Bunny Attacks Knox College Website Usabilityquote:Op donderdag 15 april 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis de link naar website usability een beetjeToch bedankt
Anti-voetbal, daar ook niet meer van af te krijgen. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Nee en nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4 Doe jij nou zo kortzichtig of ben je het gewoon?
Slaap lekker
Weer eens wat andersquote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, bij wijze van test wat varkenwangetjes aan het stoven
Jammie...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, bij wijze van test wat varkenwangetjes aan het stoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |