Weet ik, daarom wacht ik rustig op de release.quote:
Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.quote:en SC2 is overduidelijk helemaal gebouwd rond de multiplayer
Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.
Nou, ik heb zwaar gefaald met m'n placement matches tot zover. Ook raar trouwens, ik had 5 practice matches gedaan, toen aan m'n 4e placement match toe, en bam. Geresetquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.
Ik heb gisteren m'n eerste game gewonnen! (als in, de rest had ik verloren, m'n score is nu 1-7quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ik heb al m'n placement matches verlorenResets zullen wel blijven gebeuren af en toe, het is iet voor niets een beta.
Tsja, da's Blizzard he. Daar staan ze om bekendquote:Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef Symn het volgende:
foookking veel zin in die singleplayer campaign!! Maar het duurt nog zoooo lang voor dat dat ding uitkomt. Belachelijke Blizzard...
Ik hoop zelf ook dat ze nog heel wat balance changes gaan doen. Sommige rushes zijn gewoon onmogelijk te counteren. En da's niet alleen mijn mening, er zijn flink wat top spelers die dat ook roepen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef koffiegast het volgende:
Ow hier in moet ik gepost hebben. Inmiddels ben ik enkel op fora nog beetje actief omtrent sc2, me vrienden hebben het wel weer gehad. Ze missen de diversiteit en snappen niet helemaal waar blizz ermee heen wilt. Uiteraard is het maar beta en natuurlijk is niet alles uitgegoocheld, maar de prevalentie van strategieen die om 1 of 2 units draaien is wel groot...
Ik ga zelf lekker knoeien met de map editor.
Ik hoop dat ze niet maar beetje balans fixjes doen en dit over een maand of 2 willen uitbrengen, want ik heb het gevoel dat Z heel wat tekort komt.
Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef Symn het volgende:
Iedereen de shitload aan campaign clips al gezien op gametrailers??
Heel interessant, namelijk:
- Veel oude units te zien zoals corsairs, reapers, goliaths en structures die niet in de multiplayer voorkomen!
- Een interview met Dustin Browder waaruit blijkt dat de campaigns voor Zerg en Protoss nog niet erg ver gevorderd zijn (slecht zeg!) , ik denk dat we daar gerust een paar jaar op kunnen wachten!
ja, weet ik. Maar als ze de basale dynamiek nog niet eens weten voor de Zerg en Protoss campaigns kunnen die 2 vervolgen nog erg lang op zich laten wachten volgens mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:31 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |