abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 07:34:53 #1
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_80331638
Ik ben gister uitgenodigd voor de Béta. Ik vond mezelf altijd wel een redelijke gamer, maar ik word tot nu toe ieder potje keihard afgemaakt Starcraft 2 is topsport.
Ook geen sig dus
  donderdag 15 april 2010 @ 07:39:02 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_80331658
Ik ga gewoon lekker de Campaign doen. Daar is zo'n spel voor, vind ik dan.
  donderdag 15 april 2010 @ 07:40:59 #3
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_80331675
DIe zit niet in de béta, en SC2 is overduidelijk helemaal gebouwd rond de multiplayer
Ook geen sig dus
  donderdag 15 april 2010 @ 08:35:14 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80332262
campaing was de shit
toendertijd had ik nog en eens internet volgens mij
Mischien zo'n ding wat moest inbellen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 15 april 2010 @ 08:36:47 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_80332278
quote:
Op donderdag 15 april 2010 07:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
DIe zit niet in de béta,
Weet ik, daarom wacht ik rustig op de release.
quote:
en SC2 is overduidelijk helemaal gebouwd rond de multiplayer
Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.
pi_80332516
ik wil nog wel kunnen skirmishen!
pi_80333634
Iemand al een adresje gevonden in NL voor de CE ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:42:27 #8
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_80337395
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:36 schreef Frollo het volgende:
[..]

Deels wel ja en ik zal me ook gerust weleens online wagen tegen die tijd. En dan maar hopen dat de automatch een beetje goed werkt.
Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.
Ook geen sig dus
pi_80367692
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Nja op zich is het wel mooi gemaakt. Je speelt eerst 5 matches, en aan de hand van de uitslag word je in een competitie van jouw niveau geplaatst. Als je veel wint kan je promoveren en dergelijke. Alleen zolang er nog veel nieuwe spelers bijkomen zitten goede en slechte spelers nog steeds een beetje door elkaar.
Nou, ik heb zwaar gefaald met m'n placement matches tot zover. Ook raar trouwens, ik had 5 practice matches gedaan, toen aan m'n 4e placement match toe, en bam. Gereset
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:53:48 #10
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_80374094
Whehe ik heb al m'n placement matches verloren Resets zullen wel blijven gebeuren af en toe, het is iet voor niets een beta.
Ook geen sig dus
pi_80375688
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ik heb al m'n placement matches verloren Resets zullen wel blijven gebeuren af en toe, het is iet voor niets een beta.
Ik heb gisteren m'n eerste game gewonnen! (als in, de rest had ik verloren, m'n score is nu 1-7 ). Eigenlijk meer doordat de tegenstander slecht was dan ik goed, maar toch. Relatief gezien was ik goed ;-)
pi_80426513
Overigens nog mensen hier die wat potjes willen spelen om te oefenen?
pi_80461178
foookking veel zin in die singleplayer campaign!! Maar het duurt nog zoooo lang voor dat dat ding uitkomt. Belachelijke Blizzard...
pi_80461591
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef Symn het volgende:
foookking veel zin in die singleplayer campaign!! Maar het duurt nog zoooo lang voor dat dat ding uitkomt. Belachelijke Blizzard...
Tsja, da's Blizzard he. Daar staan ze om bekend
pi_80486547
Argh. Ik moet me echt gaan inlezen. Zit nu in de Copper 1v1 ladder, en iedereen die daar een beetje kan spelen speelt alleen op rushes. Ik moet uit zien te vogelen hoe ik die ga counteren. Want rushen is niet leuk!
pi_80526210
als iemand nog een key wil bemachtigen zoals ik :
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=120346
pi_80616245
Ow hier in moet ik gepost hebben. Inmiddels ben ik enkel op fora nog beetje actief omtrent sc2, me vrienden hebben het wel weer gehad. Ze missen de diversiteit en snappen niet helemaal waar blizz ermee heen wilt. Uiteraard is het maar beta en natuurlijk is niet alles uitgegoocheld, maar de prevalentie van strategieen die om 1 of 2 units draaien is wel groot...

Ik ga zelf lekker knoeien met de map editor.

Ik hoop dat ze niet maar beetje balans fixjes doen en dit over een maand of 2 willen uitbrengen, want ik heb het gevoel dat Z heel wat tekort komt.
pi_80617333
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef koffiegast het volgende:
Ow hier in moet ik gepost hebben. Inmiddels ben ik enkel op fora nog beetje actief omtrent sc2, me vrienden hebben het wel weer gehad. Ze missen de diversiteit en snappen niet helemaal waar blizz ermee heen wilt. Uiteraard is het maar beta en natuurlijk is niet alles uitgegoocheld, maar de prevalentie van strategieen die om 1 of 2 units draaien is wel groot...

Ik ga zelf lekker knoeien met de map editor.

Ik hoop dat ze niet maar beetje balans fixjes doen en dit over een maand of 2 willen uitbrengen, want ik heb het gevoel dat Z heel wat tekort komt.
Ik hoop zelf ook dat ze nog heel wat balance changes gaan doen. Sommige rushes zijn gewoon onmogelijk te counteren. En da's niet alleen mijn mening, er zijn flink wat top spelers die dat ook roepen.
pi_80621842
Rushes zijn altijd te counteren.

Probleem is imbalance die zich laat zien door timing attacks. Bijvoorbeeld 4 warpgate met 1 robo bay en veel immortals en dan een bepaalde timing tegen de FE van de tegenstander. Daarom worden nog steeds dingen generfed. En dan vooral op tijd ipv kosten.

Zelf de mensen in top 10 platinum hebben nog bijna geen idee hoe het spel te spelen.
pi_80629590
Ik wacht nog steeds op een key. -___-
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:26:52 #21
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80629611
zijn er nog keys te krijgen ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_80635708
Geen idee of ze nog te krijgen zijn maar ik wacht er al weeeeeeeeeeeeken op.

Gelukkig kan ik af en toe met het account van een vriend spelen
pi_80636386
Iedereen de shitload aan campaign clips al gezien op gametrailers??
Heel interessant, namelijk:

- Veel oude units te zien zoals corsairs, reapers, goliaths en structures die niet in de multiplayer voorkomen!
- Een interview met Dustin Browder waaruit blijkt dat de campaigns voor Zerg en Protoss nog niet erg ver gevorderd zijn (slecht zeg!) , ik denk dat we daar gerust een paar jaar op kunnen wachten!
pi_80639943
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef Symn het volgende:
Iedereen de shitload aan campaign clips al gezien op gametrailers??
Heel interessant, namelijk:

- Veel oude units te zien zoals corsairs, reapers, goliaths en structures die niet in de multiplayer voorkomen!
- Een interview met Dustin Browder waaruit blijkt dat de campaigns voor Zerg en Protoss nog niet erg ver gevorderd zijn (slecht zeg!) , ik denk dat we daar gerust een paar jaar op kunnen wachten!
Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.
pi_80640944
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:31 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Volgensmij zou deze game enkel terran campaign hebben en daarna de uitbreiding met zerg units en daarop toss.
ja, weet ik. Maar als ze de basale dynamiek nog niet eens weten voor de Zerg en Protoss campaigns kunnen die 2 vervolgen nog erg lang op zich laten wachten volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')