Serieuze set! Ben benieuwd naar je resultaten! Met de 17-55 heb je een goeie keuze gemaakt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef kiekum.nl het volgende:
Vorige week een compleet nieuwe set aangeschaft om weer volop te gaan beginnen met fotografie
Komtie hoor:
Canon EOS 50D body
Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Canon EW-83J zonnekap voor op de 17-55
Canon 10EG fototas
Sandisk 16GB Extreme Pro CF kaart
B+W XS Pro Digital UV Filter 77mm
Hoya HD Circulair polarisatiefilter 77mm
Hoodman Super Hoodskins 3inch LCD protector
JJC microvezeldoekje
Een totaalbedrag van bijna 2000 euro
Hoop dat k er leuke plaatjes mee ga schieten! Uiteraard zal k ook hier in FOT e.e.a. gaan showen
Heb vooraf dan ook VEEL reviews e.d. gelezen op het net en kwam toch telkens weer op die 17-55 uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef freud het volgende:
[..]
Serieuze set! Ben benieuwd naar je resultaten! Met de 17-55 heb je een goeie keuze gemaakt!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef freud het volgende:
[..]
Serieuze set! Ben benieuwd naar je resultaten! Met de 17-55 heb je een goeie keuze gemaakt!
Lekker setje hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef kiekum.nl het volgende:
Vorige week een compleet nieuwe set aangeschaft om weer volop te gaan beginnen met fotografie
Komtie hoor:
Canon EOS 50D body
Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
Canon EW-83J zonnekap voor op de 17-55
Canon 10EG fototas
Sandisk 16GB Extreme Pro CF kaart
B+W XS Pro Digital UV Filter 77mm
Hoya HD Circulair polarisatiefilter 77mm
Hoodman Super Hoodskins 3inch LCD protector
JJC microvezeldoekje
Een totaalbedrag van bijna 2000 euro
Hoop dat k er leuke plaatjes mee ga schieten! Uiteraard zal k ook hier in FOT e.e.a. gaan showen
Dankje!quote:
ik draag overzeas. werkt ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef didotcicero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte pro's hebben geen fotovest, maar een fotobroek. Vanzelfsprekend met verwisselbare rubberen kniebeschermers.
Uw knieën weten waarom.
Ik denk dat je hier de clue van DC's grap mistquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef infp2009 het volgende:
Dat is op zich een ander goed punt, maar goed. Ik zie niet in waarom het een het ander uitsluit. Je kunt als pro nooit genoeg zakken hebben natuurlijk.
Grap-implosie, oh noes!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de clue van DC's grap mist
Bidden tot god dat je foto's nou eindelijk lukken?quote:
Hoeveel iPads kost zo'n ding? Of kan ik beter vragen hoeveel van deze dingen je nodig hebt voor een iPad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef didotcicero het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte pro's hebben geen fotovest, maar een fotobroek. Vanzelfsprekend met verwisselbare rubberen kniebeschermers.
Uw knieën weten waarom.
Ouwe.quote:
Welke tip?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:06 schreef Xlarge het volgende:
Die ND filters zijn trouwens wel poulair na de tip van Danny [ afbeelding ]
ze staan al paar maanden in bestelling alleen zijn nu pas leverbaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:06 schreef Xlarge het volgende:
Die ND filters zijn trouwens wel poulair na de tip van Danny [ afbeelding ]
Het kan nog erger: dat je flitsers afgaan door een gsmquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef Osramp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zo'n slave trigger besteld http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2321 , en hij triggered de flitser die ik aansluit wel. Alle flitsen komen echter VEEL te laat.
Soms is het wel op tijd, ook nog wel iets te traag maar ik zie in elk geval dat er wat gebeurd is.
¤ 10,- weggegooid of kan ik nog iets doen? Ik heb getest op M tot 1/10 omlaag en 1/250, maar maakt weinig uit. Hoe korter de sluitertijd, hoe minder er van de slave te merken is.
Auto en P geven ook geen resultaat, dus daar ligt het niet aan.
Mja, die blokjes kosten hier ook iets van een tientje (merk seagull of zo), dus daarvoor had je DE best kunnen laten liggen. Ik denk dat je pech hebt. Heb je het trouwens ook met de aansluiting op de zijkant geprobeerd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef Osramp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zo'n slave trigger besteld http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2321 , en hij triggered de flitser die ik aansluit wel. Alle flitsen komen echter VEEL te laat.
Soms is het wel op tijd, ook nog wel iets te traag maar ik zie in elk geval dat er wat gebeurd is.
¤ 10,- weggegooid of kan ik nog iets doen? Ik heb getest op M tot 1/10 omlaag en 1/250, maar maakt weinig uit. Hoe korter de sluitertijd, hoe minder er van de slave te merken is.
Auto en P geven ook geen resultaat, dus daar ligt het niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |