Da's gewoon het meervoud van neger hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:40 schreef Multivitamine het volgende:
Hahaha TS zei "negeren."
Zijn ze niet waard maar ik dacht dat andere mensen weer gingen zeiken dat het met hoofdletter moet.quote:
Nee, zo werkt dat niet in de Nederlandse samenleving. Wen eraan.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef synchrowise het volgende:
2 Marrokanen in mijn klas maken soms grapjes over mijn afkomst (Iraaks) ben niet moslim ofzo zij wel(heeft niks mee te maken maar toch). Moet ik ze keihard meppen?
Je hebt spijt van dit topic?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef synchrowise het volgende:
Overigens heb ik dit topic deels gemaakt omdat ik me verveelNu ik dit zo zie.... waarom heb ik het geopent...
Ja want iedereen wil 2 mannen het zien uitpraten inplaats van een potje knokken.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:42 schreef Miereneter het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet in de Nederlandse samenleving. Wen eraan.
Bezint eer ge begint, heidenequote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef synchrowise het volgende:
Overigens heb ik dit topic deels gemaakt omdat ik me verveelNu ik dit zo zie.... waarom heb ik het geopent...
Om te kunnen pochen met je perfecte beheersing van de Nederlandse taal zal het niet zijn vrees ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:43 schreef synchrowise het volgende:
Nee, maar dat zal me een worst wezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Om te kunnen pochen met je perfecte beheersing van de Nederlandse taal zal het niet zijn vrees ik.
Zitten die berbers ook op FOK! dan?!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ja want iedereen wil 2 mannen het zien uitpraten inplaats van een potje knokken.
Niks mis met genegert worden.quote:
Nee maar ik bedoel in het algemeen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zitten die berbers ook op FOK! dan?!
Een braadworst?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal me een worst wezen.
Moet je er ook een paar voor die mocro's kopen. Wel zeker weten dat het half-om-half is waarmee de worst is gevuldquote:
Als ik uberhaupt al een braadworst koop voor die 'mocro's' dan zal ik het gebruiken om ze te meppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je er ook een paar voor die mocro's kopen. Wel zeker weten dat het half-om-half is waarmee de worst is gevuld
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Hard_Feesten het volgende:
Plas in hun kont.
Pak dan gewoon een honkbalknuppel... Die gaat langer mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt al een braadworst koop voor die 'mocro's' dan zal ik het gebruiken om ze te meppen.
Jij bent de eerste Irakees die ik ken die geen moslim is. Is dat zo raar om het te vragen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben en kan me niet schelen, ben geboren in Baghdad dus
Nee...quote:Op donderdag 15 april 2010 00:07 schreef banmijnietandersgaikdood het volgende:
[..]
Jij bent de eerste Irakees die ik ken die geen moslim is. Is dat zo raar om het te vragen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |