quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Hard_Feesten het volgende:
Plas in hun kont.
Deze 2 niet dit zijn brave jongetjes. Al vermoed ik wel dat 1 van de twee elke dag in zijn reet word geneukt, hij is nogal gay.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef LimboFan het volgende:
Ik zou maar oppassen veel van die gastjes hebben messen bij zich...
dat is dus precies wat er gezegd werd... wannabe.. en of je hun moet slaan? ach, t zijn marokkanen, niemand zal t afkeurenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, mijn ouders en niemand uit mijn familie is moslim of is het ooit geweest.
Hoezo ben ik dan een kneus? Ik hou er gewoon niet van mensen pijn te doen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dat is dus precies wat er gezegd werd... wannabe.. en of je hun moet slaan? ach, t zijn marokkanen, niemand zal t afkeuren
alleen, op dat moment ben jij een grotere kneus dan zij, al ben je dat nu eigenlijk ook al...
Neuk die andere in zijn reetquote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Deze 2 niet dit zijn brave jongetjes. Al vermoed ik wel dat 1 van de twee elke dag in zijn reet word geneukt, hij is nogal gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |