Nee het is niet pesten, integendeel als ik een beetje boos omkijk stoppen ze gelijk. Heb de gay-achtige Marrokaan wel keihard geslagen vorig jaar omdat hij erg bijdehand werd.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
> PUB
"aah ik word gepest op school boehoe"
1000 wat?quote:
Ik zou het zeggen tegen de coördinator!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Deze 2 niet dit zijn brave jongetjes. Al vermoed ik wel dat 1 van de twee elke dag in zijn reet word geneukt, hij is nogal gay.
Komt door het onderwerp...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dom topic
Nee natuurlijk niet. Ten eerste kan ik ze zelf heus wel aan (ze proberen nog te onderhandelen soms van als jij me een kauwgom geeft dan stop ik ermee) Ben er ook 1 keer ingetrapt maarja.... Heb ze wel een aantal keer een beetje geslagen maar da nkomt de mentrix ertussen en vraagt of ik problemen heb en ik dat gelijk moet zeggen als het wel zo is (quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik zou het zeggen tegen de coördinator!
Een koe is vrouwelijk...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:33 schreef BaasD het volgende:
[..]
Jij vat de koe bij zijn spreekwoordelijke horens
Vertel nou eens concreet wat ze allemaal tegen je zeggen, misbaksel.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ten eerste kan ik ze zelf heus wel aan (ze proberen nog te onderhandelen soms van als jij me een kauwgom geeft dan stop ik ermee) Ben er ook 1 keer ingetrapt maarja.... Heb ze wel een aantal keer een beetje geslagen maar da komt de mentrix ertussen en vraagt of ik problemen heb en ik dat gelijk moet zeggen als het wel zo is ()
Hmm....neequote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Vertel nou eens concreet wat ze allemaal tegen je zeggen, misbaksel.
Ok dit heeft me gemotiveerd.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef twoarmedman het volgende:
Onkruid moet je met wortel en al eruit trekken, anders groeit het terug.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ten eerste kan ik ze zelf heus wel aan (ze proberen nog te onderhandelen soms van als jij me een kauwgom geeft dan stop ik ermee) Ben er ook 1 keer ingetrapt maarja.... Heb ze wel een aantal keer een beetje geslagen maar da nkomt de mentrix ertussen en vraagt of ik problemen heb en ik dat gelijk moet zeggen als het wel zo is ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |