Da weet ikquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
Ik was niet aan het jagen hoor, ik schrok ervan zelfs!
Niks mis mee jaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mijn god!! Dat is toch niet om aan te zien
![]()
Zo dankbaar ben ik jequote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur ik je eens een kaartje, verkoop je 'm
Trusten!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
En nu ga ik brood smeren en tas in pakken en slapen!
Slaap lekker lieve cul-ertjes
Zo?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Alle nieuwe mensen: Vroegah begon de SC met dit plaatje......
Caramel meppen is tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb caramel met stukjes amandel gemaakt - morgen fijnmeppen om een toetje mee op te leuken
De kroeg is wel wat leeg voor de huidige situatie, of niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik dacht ik haal hem weer eens uit het archief.
Heel goed gedaan!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik dacht ik haal hem weer eens uit het archief.
Trusten Lielie en slaap lekker! Je hebt al lang gestudeerd, dus je kent de stof. En heel CUL duimt voor je.quote:
Zoiets had ik niet verwachtquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey dat plaatje
En de vorige alweer dicht.
Dit ga ik zingen, als duet, met een band en ons 35koppig koor erachter
Volgende week gaan we gecoached worden.
Duimen voor een tentamen bluezz.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey dat plaatje
En de vorige alweer dicht.
Dit ga ik zingen, als duet, met een band en ons 35koppig koor erachter
Volgende week gaan we gecoached worden.
En waar moeten we voor duimen Lie? (ik lees niet meer terug hoor echt geen tijd en zin meer voor)
Okee!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja wij maken er een veel en veel toffer nummer van hoor
Wij vinden Bob maar saai
niet aan 1 stuk hoor, wel continu beetje lichtjes in hoofd, zal vast stress en drukte zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, wat slik je? Bij mij helpt paracetamol/aspirine/cafeine altijd veel beter dan gewoon paracetamol of ibu.
Als ik koppijn heb door stress helpt ibu juist.....quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, wat slik je? Bij mij helpt paracetamol/aspirine/cafeine altijd veel beter dan gewoon paracetamol of ibu.
Ah OK! 't Is natuurlijk ook niet zo heel slim om aan een stuk door te blijven slikken.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet aan 1 stuk hoor, wel continu beetje lichtjes in hoofd, zal vast stress en drukte zijn
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja wij maken er een veel en veel toffer nummer van hoor
Wij vinden Bob maar saai
tentamens en werk enzo, vandaag ook tentamen en meteen door naar werk, kon niet eens fatsoenlijk eten etc en ik heb vandaag niks geslikt hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK! 't Is natuurlijk ook niet zo heel slim om aan een stuk door te blijven slikken.
Waarom stress en drukte?
Fraaiquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Dit had ik nog beloofd btw
Voorbeeldfoto voor de foto-nerds onder ons: http://www.peterdehoog.nl/web/5d/20100410_0169.jpg
5DmkII, 6400 iso, een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gecropped en verder gewoon boem geexporteerd naar JPEG.
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Netjes P!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Voorbeeldfoto voor de foto-nerds onder ons: http://www.peterdehoog.nl/web/5d/20100410_0169.jpg
5DmkII, 6400 iso, een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gecropped en verder gewoon boem geexporteerd naar JPEG.
mocht de cam zelf zijn focus punt zoeken?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Is dat een full frame vraagt deze huisvrouw? Ik vind hem wel mooi!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Truste !quote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
tvp, meteen bedtijdpost en ik lees idd ook niet meer terug idd (heel soms een stukje) maar tis niet meer te doen hoor
Oh trusten!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef Braamyo het volgende:
Ik ga ook slapen, moet goed uitgerust zijn als ik wil vlammen a.s. vrijdag
Prįchtige foto. Zwart/Witquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig
Geen behoefte, mooi dat ze vrij is!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Lucia de Berk even kijken bij P&W (nog steeds zonder W.)
Das verlichtingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FraaiRare flare/bolletje licht daar links
Thnxquote:
Yup. Ik werk zoveel mogelijk met AF. Er zit een subtiele onscherpte in op fullsize (vind ik) maar hou er rekening mee dat dit metal, dus vrij beweeglijk, was onder belachelijke lichtomstandigheden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
mocht de cam zelf zijn focus punt zoeken?
en welk stuk glas had je in gebruik?
edit
al gevonden F2.8 48mm 1/125
Dit is nou full frame jaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat een full frame vraagt deze huisvrouw? Ik vind hem wel mooi!
Jij gaat er veeeeeeeeeeeel beter op staanquote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prįchtige foto. Zwart/Wit
Enne, je weet de datumIk wil er ook wel zo op staan
Ze pakken de beste Fuseliers/soldaten er tussen uit. En die gaan ze verder trainen tot een geoliede speedmars machine.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Braam als je zoiets gaat doen, hoef je dan niet te werken en kan je trainen?Of moet een fuselier gewoon die conditie hebben? Naa, je onderdeel wil toch winnen?
Oh in mei al, tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ze pakken de beste Fuseliers/soldaten er tussen uit. En die gaan ze verder trainen tot een geoliede speedmars machine.
Dat wil zeggen dat je als Fuselier/soldaat denk mee te willen doen, je dat eigenlijk al bewijst door een goeie conditie op te bouwen.
Ik denk ook dat dit gewoon is omdat niet iedereen het wil. Lang niet iedereen heeft de motivaite die ik heb, de meeste manschappen die langer in dienst zitten zijn iets minder van de conditie e.d. en wat meer van de praktijk ervaring.
Dus met andere woorden, je krijgt geen trainings momenten van te voren. Niet meer dan normaal met sport iig. En als je aanleg of motivatie hebt dan ben je gewoon 'poep goed'
Overigens ben ik soldaat en dien ik nog bevorderd te worden tot Fuselier. Enne, ergens in de Mei vakantie is een militair iets in Den Haag? Daarbij word ik (zoals ik het nu begrepen heb) Samen met enkele andere naar voren geroepen om de eed/belofte af te leggen. Live
Is morgen al de kaping?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef Laydina het volgende:
hi all
Ik kom er net weer eens achter dat ik voor morgen niks heb om aan te trekken. WEet wel welke broek, maar niks voor eropGrr.. hopelijk heb ik morgenochtend inspiratie.
Morgen lange, spannende dag voor de boeg
Morgen is de kapingquote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is morgen al de kaping?
Ik heb maar 1 broek voor door de week en wat nette dingen.....
Dan trek je toch niets daarboven aan?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef Laydina het volgende:
Morgen is de kaping
1 broek maar? ik heb er gelukkig uhm 2 haha. Of 2/3 rokken. Dus kan wat afwisselen. Maar ik zit vooral met het probleem dat ik niks heb om daarop aan e trekken
Ik moet eerst nog 8 uur werken, dan nog 2 uur in de bus zitten.. neh, dat ga ik niet half naakt doenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan trek je toch niets daarboven aan?
Moet jij eens opletten wat je voor reacties dan krijgt.
dat is ook niet veelquote:Op donderdag 15 april 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
1 legerbroek met heul veul zwarte t-shirts heb ik............
En jij vond dat het leger niks voorstelde.....quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan trek je toch niets daarboven aan?
Moet jij eens opletten wat je voor reacties dan krijgt.
How do I get into your pants?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een kast vol leuke broekendie ik niet pas
Borisz de Swaffelaerquote:Op donderdag 15 april 2010 00:11 schreef borisz het volgende:
Broeken mag ik ook wel wat aan doen. Heb wel een grote collectie van t-shirts, overhemden, polo's en vesten.
Ik zie maar één oplossing.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar ik zit vooral met het probleem dat ik niks heb om daarop aan e trekken
Neuh je moet dat maar niet zeggen....quote:Op donderdag 15 april 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie maar één oplossing.![]()
Of moet ik zeggen, ik zie twee oplossingen?
Steer blijft echt Steer hequote:Op donderdag 15 april 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie maar één oplossing.![]()
Of moet ik zeggen, ik zie twee oplossingen?
Garnalen met klein beetje olie en veel knoflook marineren. Daarna grillen of zachtjes bakken.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Ik mag vanavond weer koken en heb 1 ingrediėnt centraal staan. Garnalen. Ben nu inspiratie aan het vinden om er iets leuks mee te doen.
Heb anders al behoorlijk wat gezienquote:Op donderdag 15 april 2010 00:25 schreef Laydina het volgende:
Niemand krijgt wat te zien van mij
En ik ben ook slapen
ik denk heel culquote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb anders al behoorlijk wat gezien
Trusten
Viral marketing, als een lopend vuurtjequote:
Ga jij es heel gauw terug naar je Don & Adquote:
Rauwe of gekookte?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Ik mag vanavond weer koken en heb 1 ingrediėnt centraal staan. Garnalen. Ben nu inspiratie aan het vinden om er iets leuks mee te doen.
Don en Adquote:Op donderdag 15 april 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ga jij es heel gauw terug naar je Don & Ad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |