Da weet ikquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
Ik was niet aan het jagen hoor, ik schrok ervan zelfs!
Niks mis mee jaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mijn god!! Dat is toch niet om aan te zien
![]()
Zo dankbaar ben ik jequote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stuur ik je eens een kaartje, verkoop je 'm
Trusten!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
En nu ga ik brood smeren en tas in pakken en slapen!
Slaap lekker lieve cul-ertjes
Zo?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Alle nieuwe mensen: Vroegah begon de SC met dit plaatje......
Caramel meppen is tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb caramel met stukjes amandel gemaakt - morgen fijnmeppen om een toetje mee op te leuken
De kroeg is wel wat leeg voor de huidige situatie, of niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik dacht ik haal hem weer eens uit het archief.
Heel goed gedaan!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
Ik dacht ik haal hem weer eens uit het archief.
Trusten Lielie en slaap lekker! Je hebt al lang gestudeerd, dus je kent de stof. En heel CUL duimt voor je.quote:
Zoiets had ik niet verwachtquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey dat plaatje
En de vorige alweer dicht.
Dit ga ik zingen, als duet, met een band en ons 35koppig koor erachter
Volgende week gaan we gecoached worden.
Duimen voor een tentamen bluezz.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Hey dat plaatje
En de vorige alweer dicht.
Dit ga ik zingen, als duet, met een band en ons 35koppig koor erachter
Volgende week gaan we gecoached worden.
En waar moeten we voor duimen Lie? (ik lees niet meer terug hoor echt geen tijd en zin meer voor)
Okee!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja wij maken er een veel en veel toffer nummer van hoor
Wij vinden Bob maar saai
niet aan 1 stuk hoor, wel continu beetje lichtjes in hoofd, zal vast stress en drukte zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, wat slik je? Bij mij helpt paracetamol/aspirine/cafeine altijd veel beter dan gewoon paracetamol of ibu.
Als ik koppijn heb door stress helpt ibu juist.....quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, wat slik je? Bij mij helpt paracetamol/aspirine/cafeine altijd veel beter dan gewoon paracetamol of ibu.
Ah OK! 't Is natuurlijk ook niet zo heel slim om aan een stuk door te blijven slikken.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet aan 1 stuk hoor, wel continu beetje lichtjes in hoofd, zal vast stress en drukte zijn
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Ja wij maken er een veel en veel toffer nummer van hoor
Wij vinden Bob maar saai
tentamens en werk enzo, vandaag ook tentamen en meteen door naar werk, kon niet eens fatsoenlijk eten etc en ik heb vandaag niks geslikt hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK! 't Is natuurlijk ook niet zo heel slim om aan een stuk door te blijven slikken.
Waarom stress en drukte?
Fraaiquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Dit had ik nog beloofd btw
Voorbeeldfoto voor de foto-nerds onder ons: http://www.peterdehoog.nl/web/5d/20100410_0169.jpg
5DmkII, 6400 iso, een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gecropped en verder gewoon boem geexporteerd naar JPEG.
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
Netjes P!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
Dit had ik nog beloofd btw
Voorbeeldfoto voor de foto-nerds onder ons: http://www.peterdehoog.nl/web/5d/20100410_0169.jpg
5DmkII, 6400 iso, een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gecropped en verder gewoon boem geexporteerd naar JPEG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |