Aan medeleven doe je niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
KAK, duinbrandenDat betekent weer een week lang nieuws aleen maar over die duinbrand bij Bergen aan Zee
Matthijs in mijn topicquote:
Ze zijn gelukkig allemaal geëvacueerd ja, maar ik haat het nieuws wat dat betreft.quote:
Ja.quote:
Wat raar.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig allemaal geëvacueerd ja, maar ik haat het nieuws wat dat betreft.
Handtekeningen deel ik vandaag niet uit, sorry folks!quote:
quote:
Ja, dan ben ik hier dus voor niets hequote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handtekeningen deel ik vandaag niet uit, sorry folks!
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik hier dus voor niets he
Volgende week weer?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handtekeningen deel ik vandaag niet uit, sorry folks!
Dankjewellllquote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering
quote:
juist nietquote:
quote:
Allang gefixt johquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist niet![]()
[..]
tot 12 uur zijn we open
Weet ik.quote:
parenclub eigenaarquote:
Tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
parenclub eigenaar
kijk maar op me homepage![]()
Ik had even eenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
parenclub eigenaar
Eigenaar? Coolquote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
parenclub eigenaar
alleen de werktijden zijn wat minderquote:
niet ergquote:
dat lijkt maar zoquote:
Toch lijkt ;t me best tof om daar te werkenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de werktijden zijn wat minder![]()
[..]
niet erg![]()
[..]
dat lijkt maar zo
Oh, oke..quote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
niet erg![]()
[..]
dat lijkt maar zo
Wel tof, is het ook een redelijk drukke tent? En dan niet met louche drugsfiguren en zo ::Dquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
niet erg![]()
[..]
dat lijkt maar zo
Aspe?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk altijd Aspe enzo, en da zijn die parenclubs wel altijd gevaarlijk met rare figuren en moordenaars enzo.
Zó 2004quote:Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aspe_(televisieserie)
drugsfiguren laat ik dus niet binnenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel tof, is het ook een redelijk drukke tent? En dan niet met louche drugsfiguren en zo ::D
Braaf.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
drugsfiguren laat ik dus niet binnen
is het ookquote:Op woensdag 14 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch lijkt ;t me best tof om daar te werken
dat gaat toch over hoerententen ?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk altijd Aspe enzo, en da zijn die parenclubs wel altijd gevaarlijk met rare figuren en moordenaars enzo.
Niet altijd. Een keer was het een parenclub.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat toch over hoerententen ?
Mja oke dat is wel minder. Hoe lang heb je die club al?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het ook![]()
alleen je leefritme is heel anders dan bij de meeste mensen
in juli 5 jaarquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja oke dat is wel minder. Hoe lang heb je die club al?
Voor een keer of 2 gaat het wel, maar 4 dagen achter elkaar om 05:00 op bed is wel een kutritmequote:Op woensdag 14 april 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het ook![]()
alleen je leefritme is heel anders dan bij de meeste mensen
ik moet die serie dan toch eens gaan kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet altijd. Een keer was het een parenclub.
quote:
Ik heb de dvdbox van seizoen 1.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet die serie dan toch eens gaan kijken
het went welquote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor een keer of 2 gaat het wel, maar 4 dagen achter elkaar om 05:00 op bed is wel een kutritme
ik heb een leuke boterhamquote:
dat mag altijdquote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Loopt het een beetje lekker?
Ik ben er wel naar benieuwd eigenlijk, wil wel eens binnen komen
Hoezo fanquote:
Jij bent nog geen 18quote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Loopt het een beetje lekker?
Ik ben er wel naar benieuwd eigenlijk, wil wel eens binnen komen
En hoe doe je dat met de dagen dat je club dicht is ?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het went wel![]()
en om 5 uur ben ik nog wakker
dan doe ik hetzelfde als de dagen dat we open zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met de dagen dat je club dicht is ?
Het is een beetje ver wegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een leuke boterham![]()
[..]
dat mag altijd
Succes nog evenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar nou ben ik weer even werken![]()
laters
vanaf 18 jaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een beetje ver wegEn moet je daar ook niet 21 voor zijn ?
Mooi ritmequote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doe ik hetzelfde als de dagen dat we open zijn
hoi hoiquote:
Oke. Ik mag erin.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf 18 jaar.
en nou ben ik echt weg
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf 18 jaar.
en nou ben ik echt weg
Leuk tripje wordt datquote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik mag erin.Matthijs ga je mee? Roadtrip
Heb me wel eens beter gevoeld. Voel dat er vanavond een gevalletje nachtwerk komtquote:
Inderdaad. In je turkenbakquote:
Ik wil ook weer naar schoolquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld. Voel dat er vanavond een gevalletje nachtwerk komt![]()
maargoed dat mag de pret niet drukken want.....weeekend!![]()
![]()
![]()
Ik ken ;t ideequote:Op woensdag 14 april 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar schooldan kan ik ook eens blij zijn met weekend
Zat die ene er tussen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK MOEST DIE CHIPS OOK NOG VULLEN EH, wat een hel
trevquote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
Avond lui![]()
![]()
oke daar ging iets niet goed
En nog niets kunnen proberen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK MOEST DIE CHIPS OOK NOG VULLEN EH, wat een hel
En niet eens eentje voor mij gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zijn in de Bonus. Dus 3 dozen vol
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin(die ander gaat nu even niet)
Kreeg op een gegeven moment last van mijn arm/schouder/sleutel been, dus niet fijn(Soms wel AU!)quote:
quote:
Kan toch niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En niet eens eentje voor mij gekocht?
Au. Dat ken ik ja... heb een paar jaar geleden een gebroken sleutelbeen gehad dat maar niet wilde helen... ik kon wel janken van de pijn...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kreeg op een gegeven moment last van mijn arm/schouder/sleutel been, dus niet fijn(Soms wel AU!)
Hier is die bijna ik dacht al weer 3 jaar geleden verschoven en soms heb ik er nog last van, zoals vandaag dus, kon bijna niet meer gooienquote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Au. Dat ken ik ja... heb een paar jaar geleden een gebroken sleutelbeen gehad dat maar niet wilde helen... ik kon wel janken van de pijn...
Ik heb op gegeven moment zo'n band gehad die mijn schouders naar achteren trok, omdat het maar niet wilde helen... heeft niets geholpen... ben uiteindelijk toch geopereerd, heb nu een plaatje met een stuk of 6 schroeven in mijn linkerschouder zitten...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is die bijna ik dacht al weer 3 jaar geleden verschoven en soms heb ik er nog last van, zoals vandaag dus, kon bijna niet meer gooien
Ik moest toen veel rusten(heb ik ook wel gedaan maar toch blijft het iets dat vervelend isquote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb op gegeven moment zo'n band gehad die mijn schouders naar achteren trok, omdat het maar niet wilde helen... heeft niets geholpen... ben uiteindelijk toch geopereerd, heb nu een plaatje met een stuk of 6 schroeven in mijn linkerschouder zitten...
tegen die tijd ben ik net slapenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
Ik hoop alleen dat niet om 6 uur wakker wordt
en het is ook makkelijker vol te houdenquote:
Ik werd GVD weer om 7 uur wakker van een huisgenoot...quote:Op donderdag 15 april 2010 07:42 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig niet om 6 uur wakker geworden
Ja knopje kan je geluid harder en zachter zetten en op mute flikkerenquote:
Half 5 was ik klaarwakker met dank aan hond en vriendquote:Op donderdag 15 april 2010 07:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik werd GVD weer om 7 uur wakker van een huisgenoot...![]()
Zal ik hem/haar in elkaar beuken?quote:Op donderdag 15 april 2010 07:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was rond kwart voor 7 wakker maar had nog geen zin om er uit te gaanquote:Op donderdag 15 april 2010 07:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel hoor maar ik ben een beetje hyper vandaag en dan ga ik dat soort vragen stellen.quote:Op donderdag 15 april 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja knopje kan je geluid harder en zachter zetten en op mute flikkeren![]()
[..]
* Panda72 neemt vechthouding aan.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 neemt vechthouding aan.
[ afbeelding ]
Ik moet nog 2 dagen werken...quote:Op donderdag 15 april 2010 08:10 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens naar stagen en daarna weekend![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 15 april 2010 08:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen werken...
Ohja. Nou. Bah. Gisteren ookal, en eergisteren. En vorige week. En die week daarvoor. En die week daar weer voor.quote:
Ik heb je toch ookal begroet in het GM topic?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths zich genegeerd voelt...
Oh... ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb je toch ookal begroet in het GM topic?
Ben je wel eens in andere SC's geweest?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor lieve fokkertjes maar misschien moeten wij niet teveel naar elkaar zwaaien hier op dit topic. Straks hebben wij een waarschuwing aan ons broek hangen dat wij in dit topic teveel naar elkaar zwaaien.
en dat is niet fijn?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja. Nou. Bah. Gisteren ookal, en eergisteren. En vorige week. En die week daarvoor. En die week daar weer voor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
Joow ben ik weerTerugzwaaien is niet nodig, ik weet dat ik geliefd ben
Ja hoorquote:
Dat is fijn idd, want ik heb nu nog maar 3 uurtjes lesquote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou dan? Ik lees dat je 2e uur uitvalt? Dat is in ieder geval positief.
Niet te laat op de middag hoop ik voor je. Beter 's ochtends les en dan 's middags relaxenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is fijn idd, want ik heb nu nog maar 3 uurtjes les
Hehe das niet bestquote:
Ah kijk dat is beterquote:Op donderdag 15 april 2010 09:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zeker welIn vergelijking met vorig jaar, toen had ik 11 tekorten (met latijn en grieks thought) en nu heb ik er geen
econometrie, meer wiskunde, minder economiequote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah kijk dat is beterAl een idee wat je na het gymnasium wilt gaan doen?
Oh de zus van mijn vriendin doet dat in Tilburg. Lijkt me gruwelijk moeilijkquote:Op donderdag 15 april 2010 09:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
econometrie, meer wiskunde, minder economie
Ik doe nog een bakkiequote:
Ik moet ook maar weer eens wat gaan scharrelenquote:
kun je het op een ongeluk laten lijken?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:51 schreef Panda72 het volgende:
Hoeveel jaar staat er voor moord op een collega?
sowieso klikkende collega'squote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
Takkewijf van een collega heeft bij mijn leidinggevende over mij geklacht dat ik dindag om 09:35 op kantoor was ipv 09:30. Ik had dinsdag een afspraak bij de tandarts en zij liep te zeiken dat ik te laat was.
Het takkewijf werkt maar 12 uur, plant haar afspraak altijd onder werktijd, gaat boodschappen doen en komt altijd te laat. En heeft godverdegodver het lef om over mij te klagen. Ze mag zich zo gelukkig prijzen dat ze nu niet op kantoor is.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kun je het op een ongeluk laten lijken?
Terugklagen, en de feiten op tafel leggen. Eens kijken hoe snel de 12 uur teruglopen naar 0quote:Op donderdag 15 april 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
Takkewijf van een collega heeft bij mijn leidinggevende over mij geklacht dat ik dindag om 09:35 op kantoor was ipv 09:30. Ik had dinsdag een afspraak bij de tandarts en zij liep te zeiken dat ik te laat was.
Het takkewijf werkt maar 12 uur, plant haar afspraak altijd onder werktijd, gaat boodschappen doen en komt altijd te laat. En heeft godverdegodver het lef om over mij te klagen. Ze mag zich zo gelukkig prijzen dat ze nu niet op kantoor is.
Nou inderdaad gelukkig weet mijn leidinggevende wat voor takkewijf het isquote:
Ik was m'n bakkie alweer vergetenquote:
Ja maar pas nadat ik haar aan stukken heb gescheurd (kungfupanda je weets)quote:Op donderdag 15 april 2010 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Terugklagen, en de feiten op tafel leggen. Eens kijken hoe snel de 12 uur teruglopen naar 0
Nieuw bakkie dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was m'n bakkie alweer vergetenNu moet ik doordrinken voordat ie koud is.
Ja dat komt door Fok. Ik vergeet ook regelmatig mijn drinken te drinken door Fok.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was m'n bakkie alweer vergetenNu moet ik doordrinken voordat ie koud is.
Ja klote verslavingquote:Op donderdag 15 april 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat komt door Fok. Ik vergeet ook regelmatig mijn drinken te drinken door Fok.
Mijn portie heroine vergeet ik anders niet door Fok!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn portie heroine vergeet ik anders niet door Fok!
Wat, koffie of Fok?quote:
ik ook niet begin er mijn dag meequote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, koffie of Fok?
Koffie vergeet ik namelijk nooit
Beidequote:Op donderdag 15 april 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, koffie of Fok?
Koffie vergeet ik namelijk nooit
Komt nog wel. Als je later groot bent....quote:
Maar ik lus ook geen thee.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Als je later groot bent....
Same here. Nog net niet eindigenquote:
dat dacht ik eerst ook tot ik het ging drinkenquote:
savonds drink ik echt geen koffie meer anders doe ik geen oog dichtquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Same here. Nog net niet eindigen
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees dat de frontman van Type O Negative is overleden?
HOMOOOOOO!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook tot ik het ging drinken
wel met melk en suiker uiteraard
alleen 1 cappuccino als "toetje"quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
savonds drink ik echt geen koffie meer anders doe ik geen oog dicht
mja is dat al bevestigd dan want op hyves las ik het net ook maar het kunnen ook geruchten zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees dat de frontman van Type O Negative is overleden?
quote:
quote:Met zekerheid kunnen we het je nog niet bevestigen, maar alles wijst erop dat Peter Steele, frontman van Type O Negative overleden is.
Enkele jaren geleden liet de band al eens een statement rondgaan waarin het overlijden van Peter Steele bevestigd werd. Toen het nieuwtje de hele wereld was rondgegaan, maakte de band bekend dat het om een grap ging. Type O Negative en Peter Steele staan bekend voor hun macabere humor, zelfironie en vernederend sarcasme. En net daarom blijven de geruchten voorlopig onbevestigd. Maar een goede vriend van Peter postte gisterenavond dat de zanger overleden zou zijn ten gevolge van een hartaanval. De band zelf doet er voorlopig het zwijgen toe.
Voor Peter Steele als zanger deel uitmaakte van Type O Negative, was hij bruller van dienst bij de metalband Fallout en Carnivore. Met Type O Negative kende hij een commerciële doorbraak in 1993 met het album 'Blood Kisses'. Songs als 'Black No. 1' en 'Christian woman' zijn intussen onsterfelijke klassiekers geworden. Ook de daaropvolgende albums 'October rust', 'World coming down', 'Life is killing me' en 'Dead again' kenden grote successen. Peter Steele zou 48 jaar geworden zijn.
RoadRunner ontkent vooralsnog het overlijden.
neee dan vind ik het echt niet te zuipen ><quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOMOOOOOO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie met melk en suiker
Zwart
oow het is nog niet eens zeker dusquote:
Ik vind het met melk en suiker juist niet te zuipenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee dan vind ik het echt niet te zuipen ><
Nope.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow het is nog niet eens zeker dus
dat kan ieder zijn voorkeurquote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het met melk en suiker juist niet te zuipen
[..]
Nope.
Geen koffie dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOMOOOOOO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie met melk en suiker
Zwart
ik hou niet van zoetjes vind het op een of andere manier anders smakenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink het ook met melk... en dan een zoetje ipv suiker
Same here. En ik kan ook niet slapen van koffie. Voel me al zenuwachtig worden na 2 bakkiesquote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou niet van zoetjes vind het op een of andere manier anders smaken
Went vanzelf welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Same here. En ik kan ook niet slapen van koffie. Voel me al zenuwachtig worden na 2 bakkies
heb een vriend van me die drinkt een tray energiedrank op in een dag en slaapt er vervolgens opquote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Same here. En ik kan ook niet slapen van koffie. Voel me al zenuwachtig worden na 2 bakkies
Dat spulquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb een vriend van me die drinkt een tray energiedrank op in een dag en slaapt er vervolgens op
ik vind het wel lekker alleen niet zo enorme hoeveelhedenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat spulIk kan er echt niet tegen, gelukkig. Cola zelfde probleem.
Gisteren zelfs extra nieuwsuitzendingen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
KAK, duinbrandenDat betekent weer een week lang nieuws aleen maar over die duinbrand bij Bergen aan Zee
tis nogal wat hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gisteren zelfs extra nieuwsuitzendingen.
Drink jij thee?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gisteren zelfs extra nieuwsuitzendingen.
was toch aangestoken?quote:
Niet grappigquote:
Ja natuurlijk. Maar toen ik gisteren tv aan het kijken was en ik zag de melding in beeld om 21:22 extra nieuwsuitzending ivm(toen ik dit 1e stuk las dacht ik minstens dat er een aanslag met vele doden in een amsterdam of zo was gepleegd)quote:
Dat mag dan wel zo zijn, het is allemaal heel erg, maar ik hou gewoon niet van dat ellenlange gezeur in het nieuws.quote:
mja dat dacht ik dus ook van nou er zal wel wat ergs gebeurd zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar toen ik gisteren tv aan het kijken was en ik zag de melding in beeld om 21:22 extra nieuwsuitzending ivm(toen ik dit 1e stuk las dacht ik minstens dat er een aanslag met vele doden in een amsterdam of zo was gepleegd)
Ja ook regelmatig. Hoezo?quote:
Alles heet zo gauw een ramp/drama. En meestal is het heel erg, maar geef het dan niet de naam rampquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar toen ik gisteren tv aan het kijken was en ik zag de melding in beeld om 21:22 extra nieuwsuitzending ivm(toen ik dit 1e stuk las dacht ik minstens dat er een aanslag met vele doden in een amsterdam of zo was gepleegd)
Nu heb ik zin in theequote:
niet eens koffiequote:
Ja maar als ze bijvoorbeeld Amsterdam bomborderen/aanslag plegen en er zjin duizend doden dan vind jij dat geen ramp.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alles heet zo gauw een ramp/drama. En meestal is het heel erg, maar geef het dan niet de naam ramp
Wel reëel blijven hèquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar als ze bijvoorbeeld Rotterdam bomborderen/aanslag plegen en er zjin duizend doden dan vind jij dat geen ramp.
Nope. Ben meer van de thee.quote:
Zal ook niet gebeuren het is maar een voorbeeldquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
Panda, waarom wil jij weten of ik thee drink?![]()
[..]
dat is een zegen van bovenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar als ze bijvoorbeeld Amsterdam bomborderen/aanslag plegen en er zjin duizend doden dan vind jij dat geen ramp.
Oh okequote:
gutentag herr GFquote:
duidelijk een kakkerlakquote:
giertjequote:
ik heb gewoon niks met de randstadquote:
dat kan ook nog. Doe ik nog een gok. Achterhoeker?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon niks met de randstad
Apeldoornquote:Op donderdag 15 april 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat kan ook nog. Doe ik nog een gok. Achterhoeker?
een onvervalste veluwse boerquote:Op donderdag 15 april 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat kan ook nog. Doe ik nog een gok. Achterhoeker?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Panda, wel eens op vakantie geweest naar Afrika?
idem hierquote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Jij bent leukquote:
Kusjequote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Jij wel. Ik.quote:
Weet ik.quote:
Ik heb wat met jou, niet met de randstad.quote:
Oké.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.
Nu eerst je adres even opzoeken
k ben dol op de bossen hierquote:
Gevondenquote:
laters giertjequote:
het gaat hier wat relaxer aan toequote:Op donderdag 15 april 2010 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
k ben dol op de bossen hier
maar toch voor gastvrijheid is het zuiden wel beter
quote:
Ik wil naar die club van jequote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters giertje
[..]
het gaat hier wat relaxer aan toe
Dus indirect ook met de randstad.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb wat met jou, niet met de randstad.
ik vanavond pasquote:
Nee. Alleen Utrecht.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus indirect ook met de randstad.
Ik waarschijnlijk nooit. Ver weg enzoquote:
zo ver is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk nooit. Ver weg enzo
Voor mij welquote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo ver is het nou ook weer niet.
woon je in Groningen ofzoquote:
Nee, Friesland.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woon je in Groningen ofzo![]()
ver is alles wat meer dan een dag reizen is
beerenburgquote:
Beerenburgquote:
neee das lekkerquote:
Wodka.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee das lekker
lekkerder dan jagermeister in ieder geval
zwarte wodka van pushkin ik weet in duitsland een super daar verkopen ze voor ongeveer 5 euro de flesquote:
de lidlquote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
zwarte wodka van pushkin ik weet in duitsland een super daar verkopen ze voor ongeveer 5 euro de fles
neee niet de lidl weet zo de naam effe niet meerquote:
JA DIEquote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
zwarte wodka van pushkin ik weet in duitsland een super daar verkopen ze voor ongeveer 5 euro de fles
rust zequote:
Ga jij ook opnemen met Rikkert dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
Wauw
Een collega noemen wij altijd Bob. Gaat de telefoon net, neemt hij op 'Goedemiddag, *bedrijfsnaam*' met Bob!'
Je kon ons opvegen![]()
die heeft hem ookquote:Op donderdag 15 april 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee niet de lidl weet zo de naam effe niet meer
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
Wauw
Een collega noemen wij altijd Bob. Gaat de telefoon net, neemt hij op 'Goedemiddag, *bedrijfsnaam*' met Bob!'
Je kon ons opvegen![]()
uhuh ik heb ooit wel es zelfgemaakte russische vodka gehadquote:
mja is spotgoedkoop binnenkort maar weer es heen gaan zodra ik verhuisd benquote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft hem ook![]()
ik haal daar in Duitsland altijd de rode wodka![]()
4 euro voor een fles ftw.
zelfgemaakt is sowieso killingquote:Op donderdag 15 april 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik heb ooit wel es zelfgemaakte russische vodka gehad
dat spul is killing
3 slokjes en ik lag om
beetje bosbessen smaak geloof ikquote:
Bosbessenquote:
mja datteh heb ik gemerktquote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zelfgemaakt is sowieso killing
Je moet trouwens niet die van royalty hebben, die had ik van de week, die is minder lekker.quote:
Negersquote:
een beetje cassisachtigquote:
Beetje verkeerd destilleren, dan opzuipen en doodgaan aan methanolvergiftigingquote:
Grapjas.quote:
Nee. Ik word meestal bij mijn normale naam genoemd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij ook opnemen met Rikkert dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |