Hahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Bekijk je de livestream van RTV-NH hoor je het nummer Umbrella.. 'now it's raining more than ever' tijdens blusbeelden.
Presentator nadien: 'Om de moed er een beetje in te houden'. Dat geloof je toch niet!![]()
![]()
Zo gefoktquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Op de route van wat???? Waar heb je het nou over man.
komop, de regionale omroepen zijn zo erg wegbezuinigd dat ze een rotation lijst van 200 nummers hebben, en niet eens een camera ploeg naar een persconferentie kunnen sturen,laatstaan dat via de nos,rtl te pakken kunnen krijgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef CartWOman het volgende:
Bekijk je de livestream van RTV-NH hoor je het nummer Umbrella.. 'now it's raining more than ever' tijdens blusbeelden.
Presentator nadien: 'Om de moed er een beetje in te houden'. Dat geloof je toch niet!![]()
![]()
Wat vreselijk, weer zo'n stuk natuur naar de kloten. Ik zie de bewoners vannacht niet meer naar huis gaan.
spannend heurquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Blue Thunder het volgende:
http://www.bergen-nh.nl/index.php?page=Brand_14_04_2010
dit is wel vrij natuurlijk hoor. de natuur herstelt zich wel weer. het is de vraag of het zich zo hersteld als de menschheid wilt natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
komop, de regionale omroepen zijn zo erg wegbezuinigd dat ze een rotation lijst van 200 nummers hebben, en niet eens een camera ploeg naar een persconferentie kunnen sturen,laatstaan dat via de nos,rtl te pakken kunnen krijgen.
Maar het is idd jammer dat er zo een groot stuk natuur vernield is.
Mwah, valt wel mee, maar is voor vanwege de stommiteit van veel mensen. Waarom moet die per se in een rechte lijn naar Bergen. Waarom uberhaupt naar Bergen. Je weet niet eens precies waar ie vloog. Je weet niet waar ie nodig is.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zo gefokt
Heerhugowaard / Hensbroek ligt niet op een logische aanvliegroute voor schiphol <--> Bergen
ik hoop toch wel eerder het eerder brandmeester zal zijn dan morgenochtend... Anders betekent dat het niet goed gaatquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
Nou, hopelijk komt het allemaal goed. (Lees: geen woningbranden,mensenleed)
Hoor het morgenvroeg wel, ben benieuwd wanneer het echt brandmeester is.. zal wel morgenochtend zijn.
Is dat zo ? Als er gevlogen wordt op de Polderbaan/Zwanenburgbaan vind ik het helemaal niet zo'n vreemde route (het aanvlieggebied ligt net onder Bergen, nl. Egmond/Castricum/Heemskerk).quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef Mathijz het volgende:
Heerhugowaard / Hensbroek ligt niet op een logische aanvliegroute voor schiphol <--> Bergen
De bezuinigingen zijn me bekend (de verslaggever in beeld deed verslag vanuit Alkmaar...), maar dit was een dombo, hij wist waarschijnlijk niet eens welk nummer er werd gedraaid.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
komop, de regionale omroepen zijn zo erg wegbezuinigd dat ze een rotation lijst van 200 nummers hebben, en niet eens een camera ploeg naar een persconferentie kunnen sturen,laatstaan dat via de nos,rtl te pakken kunnen krijgen.
Maar het is idd jammer dat er zo een groot stuk natuur vernield is.
wat het vanuit sensatielust wel weer mooier zou maken natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik hoop toch wel eerder het eerder brandmeester zal zijn dan morgenochtend... Anders betekent dat het niet goed gaat
Als ze nu nog niet hebben gezegd dat de mensen vannacht terugkunnen, dan zou ik er niet meer op rekenen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef Blue Thunder het volgende:
damn zeg.. nog steeds geen zekerheid of je terugkan.. lijkt me echt erg..
mjah, nou, er zijn minimaal 500 mensen die jouw mening niet echt zullen delen denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat het vanuit sensatielust wel weer mooier zou maken natuurlijk
Ik meld alleen dat ik een helicopter hoor vanuit mijn raam, die vervolgens wordt bevestigd door een andere user enkele kilometers verder.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, maar is voor vanwege de stommiteit van veel mensen. Waarom moet die per se in een rechte lijn naar Bergen. Waarom uberhaupt naar Bergen. Je weet niet eens precies waar ie vloog. Je weet niet waar ie nodig is.
De sensatie is nu weeral groot genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat het vanuit sensatielust wel weer mooier zou maken natuurlijk
Als hier 2x in de maand een vliegtuig overvliegt (HHW/Hensbroek) dan is het veel. Heb ook het geluid van een heli gehoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat zo ? Als er gevlogen wordt op de Polderbaan/Zwanenburgbaan vind ik het helemaal niet zo'n vreemde route (het aanvlieggebied ligt net onder Bergen, nl. Egmond/Castricum/Heemskerk).
Helikopters vliegen niet dezelfde nadering als lijnvliegtuigenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat zo ? Als er gevlogen wordt op de Polderbaan/Zwanenburgbaan vind ik het helemaal niet zo'n vreemde route (het aanvlieggebied ligt net onder Bergen, nl. Egmond/Castricum/Heemskerk).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |