Lassie is my middle name.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef oinaru_isan het volgende:
Je likt aan de zender van je toetsenbord? Iedere dag?
Met name Start Something is een briljant albumquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hun 4 albums in m'n playlist staan nu
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinkenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name Start Something is een briljant album
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album ook wel ok klinken
Wat hij zegt.quote:
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb hier altijd nog een toetsenbord met een draad liggen. Voor het geval dat.
Ik zie vandaag Kirby voor het eerst bewust!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kirby kennen jullie toch wel! kan heel goed ehh..
ja en krijgt dan hun powers.. eeuwenoude game/personage van nintendo!!
Ik ken ze van de soundtrack van een Need for Speed spel trouwensquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ze zijn weer een beetje van het emogenre afgestapt en richting stevig gegaan
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:44 schreef MisterO het volgende:
Het wordt een zwoele zomer jongens!
[ afbeelding ]
hihiquote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Deceit het volgende:
Maar ik ben eindelijk afgewerkt!!! ik ga lekker naar huis!!!
Das Brabants Yuri... daar praten ze andersquote:
En dan mag ik zeker niet zeggen dat je met een smartphone met internet abbo ook heel redelijk kan internetten en e-mailen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, ik heb een laptop die vorig jaar door "" is gereanimeerd (Packard Bell namelijk, en hij wist mij dan weer te vertellen dat die niet bepaald een naam hoog te houden heeft), maar toen vielen er functies uit, net als bij een hoogbejaarde. Zoals vele knoppen van het toetsenbord die het niet meer doen, of iets anders weergeven dan de bedoeling. Dus die laptop gebruik ik nu als Skype-telefoon
en een beetje Fokken en alles... Maar goed, nu ben ik maar even verhuisd naar de werkende, betrouwbare computer met vitale functies. Maar dat is weer wat ongezellig voor mezelf omdat die in de sleeping staat.
Dilemma's, dilemma's.....
Voor elk wat wilsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]