Neequote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie hadden samen een nachtje opgebleven en gingen toen overdag slapen?
ja ik moet het nog leren jaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohnoes, je moet altijd eieren hebben !
![]()
Dat zou lief zijn om te zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Do I, have to fall asleep, with roses in my hands?
Ik ga incognito.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik moet het nog leren ja
maar van de zomer doe ik jouw cursus van: maand deur
en dan na afloop doen we onze chocolade ding
en dan is de kennis compleet, en weten we alles
eens
Gaat een zware nacht worden dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moest er vandaag vroeg uit en dat ben ik niet gewend.
Ging heel laat slapen en toen was ik best verrot.
Het was uurtje of 8 / half 9 's avonds.
ik denk dat we fijne zomer gaan hebbenquote:
Ik ben nog steeds moe.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat een zware nacht worden dus.
Ik hoop het ook, maar dan meer qua temperatuur.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk dat we fijne zomer gaan hebbe
jawel
Oeh lekker!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds moe.![]()
Wat warme anijsmelk en ik ben weg.
/ oma modus.
Oeh een medestander!quote:
hahha, kus lief meisjequote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar dan meer qua temperatuur.
Ja maar ik ben anduurrwwsss dan de meeste mensen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh een medestander!
De meeste mensen vinden anijsmelk vies.!
Ik vind het ook lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh een medestander!
De meeste mensen vinden anijsmelk vies.!
Doe je dat nog?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker
En het is goed voor de borstvoeding
Krijg je kloventepels van. Sowieso kinderen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker
Doe je dat nog steeds?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neequote:
Geen moment last van gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg je kloventepels van. Sowieso kinderen.
neequote:
enquote:Op woensdag 14 april 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Ado drinkt geen koeienmelk en nee, ook geen geitenmelk.
Sowieso, dat hele filmpjequote:
Wie zou je eerder raken. Haar of Sylvana?quote:
Dat wil ik eigenlijk best nog weleens een keer zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jongens, misschien willen jullie dit niet weten he. Maar nu we het over tepels hebben... de mijne zijn nu zo hard dat ik er een biertje aan kan open maken.
Sylvana simons?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zou je eerder raken. Haar of Sylvana?
Haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zou je eerder raken. Haar of Sylvana?
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jongens, misschien willen jullie dit niet weten he. Maar nu we het over tepels hebben... de mijne zijn nu zo hard dat ik er een biertje aan kan open maken.
Koud?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wou het weten.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
Hij moet ook kijken naar je mond, die is wegquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de pijnzone
Okay, and thats itik geef wel een dokterupdate morgen
Ja manG, kom net uit die douche toch. Ik zit nu in een handdoekje.quote:
Dat had ik ook de afgelopen 4 dagen. Kut is dat gevoel.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de pijnzone
ik vind een fijne tot-de-verbeelding-sprekende gedachtequote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
ik denk aan je en duim voor je....quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus de pijnzone
Mongoloïde ogen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Chai het volgende:
Dit meisje van 12 heeft allemaal van dit soort filmpjes.
je moet maisnon een kusje geven....quote:
ja als ik het wasquote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik een bapaotje maken, weetje.
Keine ahnung. Ik heb al wel een tijd last daarvan, raar gevoel in mn keel en mond (alsof de boel verbrand is, huh?quote:
link?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, wie mij wilt zien met hetzelfde kapsel als Pantelic moet zo even naar de tinychat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |