dankjequote:Op vrijdag 23 april 2010 00:50 schreef _daphne het volgende:
Ik vind hem echt prachtig!Herkende de sfeer van Mad World er ook meteen in ja!
En over dat treinen, dat heb ik dus ook. En naar Hilversum is het bijna 3 uur met de trein, dus zo een twee drie ben ik ook nog niet thuis..
mag ik ook niet. haha. ik durf het normaal ooke cht niet zo laat maargoed ik wil en zal adam zien..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef bibian het volgende:
Dat je uberhaubt weg mag van je ouders in je eentje en zo laat!! Ik vind het nogal wat. Zou mijn kind niet mogen hoor maar goed.
Word er nog wat afgesproken onderling of gaat iedereen maar een beetje op eigen houtje?
ik heb een spiegelreflex. ik wil die graag meenemen maar misschien komt dat zo papparazzi over ;pquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Glambert het volgende:
Dat is al een nee
Een spiegelreflex camerahttp://i40.tinypic.com/jb2436.jpg
Je bent exht koningin onzin uitkramen he. zoveel mensen hebben spiegelreflex cams. Er is totaal niets paparazzi aan. Oh en om 3 uur daar gaan staan heeft Geen enkel nut..quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef jillian het volgende:
[..]
ik heb een spiegelreflex. ik wil die graag meenemen maar misschien komt dat zo papparazzi over ;p
Gewoon meenemen want onze DSLR maakt geweldige foto'squote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef jillian het volgende:
[..]
ik heb een spiegelreflex. ik wil die graag meenemen maar misschien komt dat zo papparazzi over ;p
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je bent exht koningin onzin uitkramen he. zoveel mensen hebben spiegelreflex cams. Er is totaal niets paparazzi aan. Oh en om 3 uur daar gaan staan heeft Geen enkel nut..
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Glambert het volgende:
OMGGGGGGGGGGG! Adam answered my question! *dies*
[..]
Gewoon meenemen want onze DSLR maakt geweldige foto's
Ik weet wel zeker dat je een mooie HQ foto kan krijgen, maar ik zou hem voor de zekerheid op auto zettenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:23 schreef jillian het volgende:
[..]
heeeu die op jou foto heb ik ook lol. ik hoop echt dat ik een supermooie hq foto van adam en mij straks heb ;p
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:25 schreef Glambert het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je een mooie HQ foto kan krijgen, maar ik zou hem voor de zekerheid op auto zetten
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef Glambert het volgende:
Zit jou lens niet de hele tijd op je camera? De mijne heb ik er altijd opzitten, maar moet herrineren me batterij nog te laten opladen.
Als je de naam Marella hoord, dan is het mijn vraag.
ha,quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef Glambert het volgende:
Als je de naam Marella hoord, dan is het mijn vraag.
mooie gemaakt hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:36 schreef sepi het volgende:
hey,
ik wou even jullie eerlijke gedachten vragen over deze aquarel die ik heb gemaakt van adam. ik moet zelf ook eerlijk zeggen dat het niet mijn compositie is ik heb deze compositie ergens anders gezien en die was dan ook in een programa met Mac gemaakt. maar ik heb hem helemaal zelf "ouderwets" met mijn eigen kwast en hand gemaakt. is het mooi genoeg om als een reden aan Michiel te bieden. ik wil het dan aan adam geven. [ afbeelding ]
deze heb ik maanden geleden gemaakt ik kan het nog verbeteren als jullie het niet leuk vinden. het doel is dat het een beetje de sfeer van mad world heeft.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Glambert het volgende:
Dat is waar, maar ik heb mijn lens altijd op AF.
Dat is geweldigIk zit nu X-Factor te kijken en hopelijk zeggen ze iets als hij daar wat geplanned heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |