Nah, Michiel tweette net dat maandag de laatste twee kaarten weggegeven zullen worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef bibian het volgende:
Maarre, we hebben nog een half uur he! Ik sta er dus echt niet van te kijken als ie 10 minuten voor het einde nog even de laatste 2 belt.
Het is nooit oneerlijk om origineel te zijn. Ik zou zeggen, go for it.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef sepi het volgende:
er is nog steeds kans, denken jullie dat het oneerlijk zal zijn als ik een link geef aan een van mijn aquarel schilderijen van adam? ik will het aan hem geven...HEEL GRAAG!
Sommige mensen hè..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Nu zitten die kippen te spammen met excuses dat ze hebben zitten spammen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Glambert het volgende:
S'avonds naar huis in de trein doordeweeks hoef je niet bang te zijnDe weekenden zijn insane >.<
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef bibian het volgende:
Ik stap op in Rotterdam centraal. Je zou eerst daar naartoe kunnen komen, dan reizen we samen verder en ik kan je eventueel 's avonds wel in Rotterdam centraal weer afzetten want terug haalt mijn man me op bij het mediapark. Maar misschien vind je dat een beetje omrijden zeg maar?
jaja eng he de buitenwereldquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:25 schreef jillian het volgende:
[..]
ja maar om nou als 17 jarig meisje savonds in een trein te zitten waar misschien een vieze pedo in zit en voor de rest niemand vind ik wel eng. en dan moet ik ook nog 2 x overstapppen. omyyyyyyyyygod wat ik allemaal niet voor adam overheb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |