Als dat waar is mag Soltani heel gauw optieften. Ik dacht dat het gewoon was omdat Pothuizen in het duel met Soltani een arm op zn oog kreeg ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Soltani deed niets.... Hij maakte de moeder van Bas Sibum uit voor k*nk*er blabla en dat ze er maar aan mag sterven. Snap wel dat Sibum hier niet van gediend is, omdat hij zijn naaste hiermee is verloren en ik meen zelfs zijn moeder.
@ eerdere uitspraak.
2e doelpunt van NEC was idd een lucky, maar gelukkig was jullie eerste doelpunt geen lucky
Als we gewoon reeel zijn dan hadden beiden ploegen niet mogen winnen. Zeer en zeer slecht niveau. ADO had het betere van het spel (nog steeds slecht) in de eerste helft. Waar NEC het betere van het spel had in de 2e helft (nog steeds slecht).
Pothuizen stond er naast:quote:Op vrijdag 16 april 2010 06:56 schreef Reddiablo het volgende:
ik vind dat altijd zo knap, ik denk dat alleen Bas Sibum kan bepalen wat Soltani gezegd heeft
mij verbaast het überhaupt dat Soltani meer dan 3 woorden nederlands spreekt...
pffff dat jij wat loos gebral van een boerenkneus gelooft man, je ziet soltani wekelijks spelen.....prima gozer.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als dat waar is mag Soltani heel gauw optieften. Ik dacht dat het gewoon was omdat Pothuizen in het duel met Soltani een arm op zn oog kreeg ofzo.
Ons eerste doelpunt was trouwens gewoon het resultaat van druk, die zat er echt aan te komen. ADO speelde echt niet slecht ouwe, NEC is gewoon niet normaal zwak en heeft weer eens geluk dat ADO nog steeds niet van die angst voor het haags kwartiertje af is.
Stoer hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
pffff dat jij wat loos gebral van een boerenkneus gelooft man, je ziet soltani wekelijks spelen.....prima gozer.
die kk sibum was ook al voor midden noord bezig, kreeg terecht de volle laag. zowel verbaal als fysiek. hoop dat ie rookt, hoeft ie de rest van zn leven geen aansteker meer te kopen![]()
actie=reactie.
die pothuizen kan beter zijn ongeloofwaardige mond houden, want voor iemand die 10 keer fuck you gebaren maakt naar een complete vitesse tribune heeft die natuurlijk al zijn geloofwaardigheid en respect verloren. wat een kneus![]()
Ik heb Soltani nog nooit een woord Nederlands horen spreken. Als hij dat inderdaad gezegd heeft is het een goed stukje integratiequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Pothuizen stond er naast:
Zelf was Potje niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd gekomen. Een nare armzwiep van Soltani had hem net boven het oog geraakt en dus lag zijn linker wenkbrauw aardig open. "Dat was een ongelukje", vergoeilijkte Pothuizen. Toch was hij Soltani na afloop van de wedstrijd bijna naar de keel gevlogen. "Hij wenste de moeder van Bas Sibum een ernstige ziekte toe. Daar is ze daadwerkelijk aan overleden. Ik schrok er echt van. Het liefst had ik hem neergeslagen."
Lol, die kreeg inderdaad wel een lading munten en aanstekers op zich gegooid. Ik dacht ook even dat Blom de wedstrijd staakte trouwens ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
pffff dat jij wat loos gebral van een boerenkneus gelooft man, je ziet soltani wekelijks spelen.....prima gozer.
die kk sibum was ook al voor midden noord bezig, kreeg terecht de volle laag. zowel verbaal als fysiek. hoop dat ie rookt, hoeft ie de rest van zn leven geen aansteker meer te kopen![]()
actie=reactie.
die pothuizen kan beter zijn ongeloofwaardige mond houden, want voor iemand die 10 keer fuck you gebaren maakt naar een complete vitesse tribune heeft die natuurlijk al zijn geloofwaardigheid en respect verloren. wat een kneus![]()
Klopt, hup Utreg!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef fc070 het volgende:
Als ADO zondag van RKC wint en Sparta speelt gelijk tegen Utrecht of verliest er zelfs van dan is ADO toch veilig? Doelsaldo van Sparta is een stuk minder dan die van ADO Den Haag.
ADO 27 punten, 32 voor 55 doelpunten tegen
SPARTA 26 punten, 29 voor 60 doelpunten tegen
Die heeft al bij AZ getekend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:16 schreef De_kromme het volgende:
Immers naar Italië?Wat denkt die vent wel niet, ja de 3e divisie dan. Toornstra zal wel weggaan, jammer.
Oja en van RKC mogen ze die Benschop wel halen, maar die gaat zeker al naar een clubbie? Of is die al weg?
Bij Excelsior-AZ (06-07) was Excelsior niet gedegradeerd, ze hadden zich zelfs veilig gespeeld zodat ze in 07/08 ook nog in de Eredivisie speelden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef JAM het volgende:
't Wordt nog een heet wedstrijdje tegen RKC hoor. God mag weten waarom, maar clubs die al gedegradeerd zijn spelen vaak opeens de sterren van de hemel. Dat heeft iets met druk te maken die er dan vanaf is; hoe dat precies werkt weet ik zelf ook niet, maar toch!
Zo herinner ik me nog eens Excelsior - AZ.
Ik vind kanker ook niet cool om te gebruiken, laat ik dat voorop stellen, maar het argument dat jij noemt is toch wel zo dramatisch slecht en cliché. Doe het gewoon niet omdat het grof is, want wees eerlijk, de kanker waaraan je oma sterft heeft niks met een krachtterm te maken.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:00 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
Ik ga hier niet met ziektes lopen gooien, ken mensen die het hebben/eraan overleden zijn...sorry.. zal er nooit aan wennen aan dat scheldwoord![]()
Ik denk dat hij eerder voor AZ kiest als voor Twente, zie hem eerlijk gezegd nog niet zo snel vertrekken uit Ter Aarquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef Hagenaar_94 het volgende:
AZ en Twente willen Toornstra
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
16 april 2010
De kans dat Jens Toornsta ook na de zomer voor ADO Den Haag speelt, wordt steeds kleiner. Het AD/HC meldt dat zowel FC Twente als AZ geïnteresseerd zijn in de middenvelder.
Toornstra heeft nog een contract tot 2012 in Den Haag. Momenteel is hij in gesprek met de residentieclub om deze verbintenis open te breken en te verlengen.
Een meisje die naast me zit haar vader is in Griekenland, en een andere man kon gewoon op zijn kaart.quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb even een vraag: is het mogelijk om met de seizoenskaart van iemand anders naar de wedstrijd te gaan? Of is die kaart extreem persoonsgebonden?
Ja, gelukt gelukkigquote:Op zondag 18 april 2010 18:02 schreef Ammi het volgende:
[..]
Een meisje die naast me zit haar vader is in Griekenland, en een andere man kon gewoon op zijn kaart.
Tenzij jij die persoon ben
Maarja een beetje laat antwoord was het nog gelukt?
Jah inderdaad, had ik ook hahahahaquote:
Ik vond 't wel mooi dat ze Luinge nog met lof toezongen, vooral aan het einde van zijn carrière vind ik het mooi dat hij nog wat positiefs meekrijgt. Topscheidsrechter.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef JortK het volgende:
Ja Luinge... een beetje een haat liefde verhouding... maar als je de beslissingen na een tijdje terugziet moet je bijna altijd toegeven dat die gelijk had.
Had van mij nog wat langer mogen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |