Dat is zeker snel te noemen, Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
Woei. Nieuwe iPod ligt alweer klaar bij MacMe! Snel gedaan
Touch, 64gb.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
![]()
Luco, welke iPod-versie is dat?
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een nano, die zich al bijna 5 jaar als een engeltje gedraagt.
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:39 schreef Luco het volgende:
Mijn vorige (Video) heeft het ook 4 jaar volgehouden.
Sterker nog, m'n video is nu in gebruik door m'n pa, zodat hij al z'n muziek in de auto heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.
Ik gooi wel altijd met die van mij, misschien is dat het geheim?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Whu? Potdeeurie, wat doe ik verkeerd? Ik heb eerst zo'n oldskool koelkast-ding gehad, daarna een Nano en nu een Touch, maar de vorige twee waren beide na twee jaar kapot. En ik gooi er heus niet mee.
Haha, oooh shit, dan is dat het dus. En ik maar denken dat ik voorzichtig met mijn iPod moest doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik gooi wel altijd met die van mij, misschien is dat het geheim?
iPotquote:Op donderdag 15 april 2010 19:03 schreef Oneself het volgende:
Het kan trouwens aan mij liggen, maar ik vind iPad zo krom klinken.
Dat viel mij gisteravond ook al op.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had gewoon voor het eerst sinds jaren een topic in deze reeks gemist
Volleybal toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Luco het volgende:
Zo, weer terug van training. Ging lekker.
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))quote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fems, ik heb de foto's van dinsdag binnen. Nagenieten hoor.
Hoe ging toetsinho?
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.quote:
Ik ben fan van Judith en Youriquote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))
Weet niet hoe de toets ging. Moest een essay schrijven, alleen ik zat niet zo heel goed in het engels/onderwerp.
hahaha.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))
Weet niet hoe de toets ging. Moest een essay schrijven, alleen ik zat niet zo heel goed in het engels/onderwerp.
Korfbal!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.
Ja, hij trok het verlies erg aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
hahaha.
Ok, lijkt altijd moeilijk. Zal vast goed komen.
Stiekem mijn AT's bekijken, smiecht! Maar inderdaad, korfbal.quote:
Nee, maar ik moest even in mijn geheugen graven.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Stiekem mijn AT's bekijken, smiecht! Maar inderdaad, korfbal.
Neuh, al dat studentikoze is niks voor mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even in mijn geheugen graven.
Bij de ACLO ook?
Oh, okee.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Neuh, al dat studentikoze is niks voor mij.
Mjaa.. maar hij speelde het ook niet slim. Hopelijk gaat dat overmorgen beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, hij trok het verlies erg aan.En dat vond ik lief. Jammer dat hij de penalty er niet inschoot.
Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mjaa.. maar hij speelde het ook niet slim. Hopelijk gaat dat overmorgen beter.
Lief zijn ze allemaal!
We kunnen ook weer gaan kijken. Be Quick is hier niet ver vandaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?!
Ben niet in Groningen denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
We kunnen ook weer gaan kijken. Be Quick is hier niet ver vandaan.
Ipod classicquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef JH87 het volgende:
Ik heb m'n iPod Classic die 't nog steeds perfect doet.
Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh heb al andere Fok-via-via-activiteit gepland. M'n sociale leven begint zorgwekkende randjes te krijgen.
Maar nodig me liefdevol uit en wie weet verschijn ik gladgeschoren en netjes applaudisserend.
Ga je nooit op vakantie ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had gewoon voor het eerst sinds jaren een topic in deze reeks gemist
Afgelopen zomers lag de reeks bijna stil, dus dan was het eenvoudigquote:
Ah, nice! Congrats!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Luco het volgende:
Woei! Zojuist gesprek gehad met begeleider, hij heeft zo goed als zeker een plek in Seattle voor me
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gaan die topics zo hard de laatste dagen of ligt het aan mij?
quote:
Chill, have a pill!quote:
Nog lekker gerookt gister?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Arnhem topic loopt nu nog sneller
Upstairs in Mill?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een kelder "Upstairs" noemen?
Ja die ken ik., maar ik snap het verband nietquote:
Luister hem dan nog maar eens goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die ken ik., maar ik snap het verband niet
Da's twee wekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Luister hem dan nog maar eens goed
Zak!
ach, je bent de komende twee weken iig van mij afquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Luco het volgende:
Nu gaan twee niet-Groningers ruzie maken in ons mooie topic!
Welnee, Alexxxxx is liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef Luco het volgende:
Nu gaan twee niet-Groningers ruzie maken in ons mooie topic!
Ik vind jou niet liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Alexxxxx is lief
Al is ie fries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |