Waar kom je weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Waar kom je vandaan?
"Groningen" "Groning"
das echt kut!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
EEN COMPLOT VAN DE OVERHEID OPEN JE OGENquote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar werken dus helemaal geen mensen die Bart heten hè, ze liegen je voor.
5038848quote:Op woensdag 14 april 2010 17:35 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hoeveel pixels heeft dat ding wel nie?
Hij heet Bart. En dit:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er moet ooit een Bart geweest zijn die het opgezet heeft, toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bash Bartersquote:
Storremquote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik ga voor 'Storm' of 'Bil'.
En dan Storm en Bil beter vindenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik ga voor 'Storm' of 'Bil'.
Bil, alles goed met je Bil?quote:
Ik vind Storm meer zo'n naam voor het zwarte paard in kinderfilms, waar elk meisje van de manege op wilt rijden, en later in de film wordt ontvoerd door enge schurken, maar toch nog weet te ontsnappen door een heldhaftige paarden-actie.quote:
Gaylord Fockerquote:Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef poo het volgende:
hoi, mijn naam is gaylord en wat is er erg aan de naam bart leuke naam toch, doeidoei
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik vind Storm meer zo'n naam voor het zwarte paard in kinderfilms, waar elk meisje van de manege op wilt rijden, en later in de film wordt ontvoerd door enge schurken, maar toch nog weet te ontsnappen door een heldhaftige paarden-actie.
True.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik vind Storm meer zo'n naam voor het zwarte paard in kinderfilms, waar elk meisje van de manege op wilt rijden, en later in de film wordt ontvoerd door enge schurken, maar toch nog weet te ontsnappen door een heldhaftige paarden-actie.
Ik vind storm meer zo'n naam voor zeer harde wind.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vind storm meer zo'n naam voor zeer harde wind.
Nee je kind een woonwagenkamp-naam geven is een succesquote:Op woensdag 14 april 2010 18:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
heb ik niets op tegen.
maar om later mijn kinderen nu zo te noemen?
nee.
dat was met twee ellenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind Beautiful Hope wel een mooie naam.
Je heet zelf Mr Cooperquote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen met een naam. [ afbeelding ]
Mensen met een nummer. [ afbeelding ]
Zoals dude toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doede.Ik weet niet eens hoe je dat uitspreekt.
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |