Je pappie of je mammie. Of je opa of oma. Je kan ook een krantenwijk nemen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef deenigeechteTS het volgende:
...als ik 15 jaar en zwanger zou zijn, naar welke instanties kan ik stappen om geld te krijgen. ...
Kinderopvang heb je niet nodig, want kennelijk kun je niet naar school of werken ofzo. Je bent dus gewoon thuis om je kind op te voeden.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef deenigeechteTS het volgende:
...als ik 15 jaar en zwanger zou zijn, naar welke instanties kan ik stappen om geld te krijgen. ik heb dan namelijk geen tijd voor school, studie of werk en ik heb geld nodig voor kinderopvang. kan ik dan een uitkering krijgen?
Het lijkt erop dat ze dit met voorbedachte rade gaat doen, ze is aan het uitzoeken waar ze dan allemaal 'recht' op heeft!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ah! Dus je gaat eerst een mokka kind uitschijten, om vervolgens op je luie tokkie-reet te gaan zitten en het handje op te houden, verwachtend dat de belastingbetaler op gaat draaien voor jouw stommiteiten?
Hoezo geen tijd voor school en werk, dat heeft iedereen, ongeacht kind of niet.
Onder de 18 is geen probleem, mits de ouders toestemming geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet namelijk 18 zijn.
Is abortus niet een optie.
Abortus is altijd een optie. Gewoon kleerhanger gebruiken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet namelijk 18 zijn.
Is abortus niet een optie.
Anders moet je gewoon bij je eigen familie zijn!
Denkt zeker snel zwanger te worden om vervolgens je hele leven geen fuck meer uit te voeren, terwijl je in dat proces het leven van 'jezelf en van 't kind verwoest.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit met voorbedachte rade gaat doen, ze is aan het uitzoeken waar ze dan allemaal 'recht' op heeft!
Is beter dan twee levens verneuken en de belastingbetaler er maar weer voor laten opdraaien.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Lelijkerd het volgende:
de abortusoptie wordt wel vaak gepulled zeg
Omdat dat de beste optie is? Maar dat snap je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Hallo jullie zijn wel heel onaardig. Ik zoek instanties die hulp kunnen bieden. Bijvoorbeeld dat ik korting zou krijgen op spullen die ik nodig heb als luiers. Of dat ik gratis kinderopvang krijg. Trouwens waarom komen mensen altijd uit op abortus
omdat jij in combinatie met een baby vragen is om heel erg veel ellende. en rot nou maar weer lekker op met die dikke buik van je.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Hallo jullie zijn wel heel onaardig. Ik zoek instanties die hulp kunnen bieden. Bijvoorbeeld dat ik korting zou krijgen op spullen die ik nodig heb als luiers. Of dat ik gratis kinderopvang krijg. Trouwens waarom komen mensen altijd uit op abortus
Als jij op je 15e er wel of niet voor kiest om een kind groot te gaan brengen ben dan ook zo 'volwassen' op niet overal je handje op te gaan houden.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Hoelang ben je al zwanger?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Vrij logisch benadering gezien de aangegeven leeftijd, zelf nog niet volwassen en een kind willen groot brengenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Mijn God, het kind is er nog niet eens en je wilt nu al gratis geld?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Weet je hoe heerlijk het is om je frustraties te botvieren op een al dan niet fictief, debiel persoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Sinceria het volgende:
Waarom gaat iedereen hier zo serieus op in?
om te kijken hoe creatief TS is met zn antwoordenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Sinceria het volgende:
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Google vertelt je een hoop meer dan de mongooltjes op fok hoor.
Internet is toch altijd serieusquote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Sinceria het volgende:
..is obviousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sluiten of verplaatsen naar ONZ, ho maar.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Re het volgende:
troll topic
Ah oke. Carry on then.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om te kijken hoe creatief TS is met zn antwoorden
ik dacht, ik zeg het maar even...quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht, ik zeg het maar even...
wel lieve reacties trouwens
worden babies van 15-jarigen niet defacto door de kinderbescherming ingenomen en herplaatst?
Niet defacto zover ik weet, alleen zijn ze bij de kinderbescherming niet veel beter af natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Re het volgende:
worden babies van 15-jarigen niet defacto door de kinderbescherming ingenomen en herplaatst?
vaak zijn de grootouders de klos in zo;n gevalquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht, ik zeg het maar even...
wel lieve reacties trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |