Je pappie of je mammie. Of je opa of oma. Je kan ook een krantenwijk nemen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef deenigeechteTS het volgende:
...als ik 15 jaar en zwanger zou zijn, naar welke instanties kan ik stappen om geld te krijgen. ...
Kinderopvang heb je niet nodig, want kennelijk kun je niet naar school of werken ofzo. Je bent dus gewoon thuis om je kind op te voeden.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef deenigeechteTS het volgende:
...als ik 15 jaar en zwanger zou zijn, naar welke instanties kan ik stappen om geld te krijgen. ik heb dan namelijk geen tijd voor school, studie of werk en ik heb geld nodig voor kinderopvang. kan ik dan een uitkering krijgen?
Het lijkt erop dat ze dit met voorbedachte rade gaat doen, ze is aan het uitzoeken waar ze dan allemaal 'recht' op heeft!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ah! Dus je gaat eerst een mokka kind uitschijten, om vervolgens op je luie tokkie-reet te gaan zitten en het handje op te houden, verwachtend dat de belastingbetaler op gaat draaien voor jouw stommiteiten?
Hoezo geen tijd voor school en werk, dat heeft iedereen, ongeacht kind of niet.
Onder de 18 is geen probleem, mits de ouders toestemming geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet namelijk 18 zijn.
Is abortus niet een optie.
Abortus is altijd een optie. Gewoon kleerhanger gebruiken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je moet namelijk 18 zijn.
Is abortus niet een optie.
Anders moet je gewoon bij je eigen familie zijn!
Denkt zeker snel zwanger te worden om vervolgens je hele leven geen fuck meer uit te voeren, terwijl je in dat proces het leven van 'jezelf en van 't kind verwoest.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze dit met voorbedachte rade gaat doen, ze is aan het uitzoeken waar ze dan allemaal 'recht' op heeft!
Is beter dan twee levens verneuken en de belastingbetaler er maar weer voor laten opdraaien.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Lelijkerd het volgende:
de abortusoptie wordt wel vaak gepulled zeg
Omdat dat de beste optie is? Maar dat snap je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef deenigeechteTS het volgende:
Hallo jullie zijn wel heel onaardig. Ik zoek instanties die hulp kunnen bieden. Bijvoorbeeld dat ik korting zou krijgen op spullen die ik nodig heb als luiers. Of dat ik gratis kinderopvang krijg. Trouwens waarom komen mensen altijd uit op abortus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |