quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als mensen zulke dingen zeggen dan weet ik niet of ik nou moet lachen of moet janken.
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh PR dames, ik zal me gewoon zoals altijd gedragen hoor.
En dat is voor mevrouw Senesta natuurlijk weer niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh PR dames, ik zal me gewoon zoals altijd gedragen hoor.
Dan zou eerder het internet van anderen stuk zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat mijn internet stuk is, ik zie niks meer gepost worden.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou eerder het internet van anderen stuk zijn.
Oh, zo'n feestje.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jullie vermaken je prima![]()
![]()
en ik ga mijn lederen rok afmaken
Kinky!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh, kinky!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Ik zeg zwart en zo breed als een riem.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kinky!
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Kleur? Model?
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zeg zwart en zo breed als een riem.
Dat is wel het laatste wat ik gecombineerd wil zien, Kaandorp met alleen een riem.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]zoals die van Brigitte Kaandorp?
Zelfde kleur als dat ene jasje?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
bruin tot boven mijn knie en koker model tot in mijn taille
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
Daar hebben ze toiletpapier voor uitgevonden.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen*
[..]
Daar hebben ze toiletpapier voor uitgevonden.
Dat is toch een keer met Herman Finkers? Dat hij zegt: mooie riem, en dan is het haar rokjequote:Op woensdag 14 april 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik gecombineerd wil zien, Kaandorp met alleen een riem.
Ik vind het wel aardig, het doet me een klein beetje aan deze denken.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ik weet biiiijjjna zeker dat je dit tof vindt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen*
[..]
Haaaai Dirk!quote:
Ahahahaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen*
[..]
Haaaai Tombola!quote:
Oh ja, die parodie op dat liedje van Mireille Mathieu en Patrick Duffyquote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch een keer met Herman Finkers? Dat hij zegt: mooie riem, en dan is het haar rokje
Haaaai Greys!quote:
Ja die...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, die parodie op dat liedje van Mireille Mathieu en Patrick Duffy
Bijna goed maar dan egaal bruinquote:
Als ie op 28 mei maar klaar is!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bijna goed maar dan egaal bruin
Dussuh Greys die kleur
Gelukkig jaquote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen*
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou weet niet of hij zo lekker zit dat ik hem dan aantrek hoorquote:
Awquote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Deze hoorde ik net op de radio
En ik kom er nu pas achter dat de titel in "Love Actually" gebruikt wordt!
En ik heb die film pas 167x gezien
Ja joh, die heb ik zondag twee keer zitten kijken, achter elkaar. Ik vind 'm geweldig. Ik zei toen nog dat de moeder van Robbie zo lekker was. Zij komt op het laatst nog in beeld.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Catteke!![]()
Dirk, hebbie de heer R. Williams in Albert Hall nou al helemaal gezien? En? En? En?
Dat van die moeder wist ik en ook dat je in elk geval (een) stukje(s) had zitten kijken, maar ik wist niet of je hem al helemaal gezien had. Ja tof he? Die kan je echt heel vaak kijken zonder dat het verveelt!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja joh, die heb ik zondag twee keer zitten kijken, achter elkaar. Ik vind 'm geweldig. Ik zei toen nog dat de moeder van Robbie zo lekker was. Zij komt op het laatst nog in beeld.
Vrouwen onthouden toch alles?
Maar hij is dus erg goed!
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig ja
niet voor gevoelige maagjesUiteraard klik ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar zeg Ml! Gaat nog niet echt beter dus?![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kom aan tien keer!quote:
Ik ook zoiets. En het is irritantquote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom aan tien keer!
En dan nog de keren dat het niet op camera staat, dan komt ie wel aan de 20
Ik ook, tien keer. En bedankt he, want ik vond ze beide wel leuk om naar te kijken en luisteren (old boys) en nu zit ik dus te tellen hoe vaak ie likt.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom aan tien keer!
En dan nog de keren dat het niet op camera staat, dan komt ie wel aan de 20
Maar zeg eerlijk, toch zou je het er wel mee kunnenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. En het is irritant
Ja he?quote:Oh, en Nothing Rhymed is inderdaad briljant
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ook, tien keer. En bedankt he, want ik vond ze beide wel leuk om naar te kijken en luisteren (old boys) en nu zit ik dus te tellen hoe vaak ie likt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Maar zeg eerlijk, toch zou je het er wel mee kunnen
He je vraagt het aan Tombolafan, wat denk je? Dat ze zou zeggen "Nee die laat ik links liggen"?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch? Daardoor juist! Altijd handig als je van te voren weet wat iemand kanquote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken ze ook gewoon allemaalquote:
Inderdaad lief...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben heul niet zo'n slet hoor...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He je vraagt het aan Tombolafan, wat denk je? Dat ze zou zeggen "Nee die laat ik links liggen"?
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch? Daardoor juist! Altijd handig als je van te voren weet wat iemand kan
Jij stouterd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch? Daardoor juist! Altijd handig als je van te voren weet wat iemand kan
Ik mag hopen dat ie iets meer doet dan alleen zijn lippen een beetje nat maken. Jij bent snel tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zat daar in Carré tussen alleen maar ouwe horkenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ken ze ook gewoon allemaal
Inderdaad lief...
Nou, je weet wat je te doen staat de 15e om Tombola te pleasen!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie iets meer doet dan alleen zijn lippen een beetje nat maken. Jij bent snel tevreden.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je te doen staat de 15e om Tombola te pleasen!
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo'n slet hoor...
ik zou nuchter blijven.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je te doen staat de 15e om Tombola te pleasen!
quote:
HELLO!!!quote:
En nuchter ben je niet in staat om af en toe ff aan je lippen te likken?quote:
Hellooooooo!quote:
Daar heb ik iemand voor die dat voor me gaat regelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En nuchter ben je niet in staat om af en toe ff aan je lippen te likken?![]()
[..]
Hahaha, ja ik dacht er nog aan gister!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En nuchter ben je niet in staat om af en toe ff aan je lippen te likken?![]()
[..]
Hellooooooo!
Vergeet jij vrijdag ook niet dat ik dan dat eyeliner ding voor je mee heb?
Niet dat ik er weer vrolijk mee naar huis ga omdat ik hem vergeet te geven, zoals vorige keer.
Het is bijna weekend, vrijdag ga je de kroeg in... dus telt vrijdag werken niet echt, dus eigenlijk begint het weekend morgen al.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om nog eens twee dagen te werken![]()
dat maakt het alleen maar erger...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Gb
Tombolafan, ik weet dat het niet aardig klinkt.
Erik gaat aan je lippen likken?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand voor die dat voor me gaat regelen.
Ik heb wel zin in vrijdagavond, jaquote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, vrijdag ga je de kroeg in... dus telt vrijdag werken niet echt, dus eigenlijk begint het weekend morgen al.
Ik ben nog met iemand in onderhandeling, maar het is geen Erik.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik gaat aan je lippen likken?
Prima geregeld!
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in vrijdagavond, jaEn vrijdagmiddag doe ik idd toch bijna nooit iets op het werk
![]()
Maar nog twee dagen vroeg opstaanZit ik weer te gapen vrijdagavond
Ik ook niet iig...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog met iemand in onderhandeling, maar het is geen Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, daar waren we al een klein beetje veel over uit.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, daar waren we al een klein beetje veel over uit.
Dat wil ik wel filmenquote:Ik had zelf Ll in gedachte. Maar hij reageert nu nog afwijzend, hard to get.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Dirk, maak het eens goed met Tombola?![]()
Ik kan het niet aanzien.
quote:En mag ik dan kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
IJS hierquote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef, daar krijg ik honger van.
Jíj hebt info nodigquote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pizza, zelf gemaakt, gehaald, opgewarmd? We hebben info nodig.
De koningin spreek je ook in meervoud aan, dus wij hebben geen bezwaar als je mij ons noemt.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jíj hebt info nodigIn het Italiaans restaurant hier in het durp. Die maken echt goddelijk lekker pizza's
Eet nooit meer een supermarktpizza sinds ik deze ken
Oh, ben jij er ook zo eentje die over zichzelf praat in de derde persoonquote:Op woensdag 14 april 2010 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De koningin spreek je ook in meervoud aan, dus wij hebben geen bezwaar als je mij ons noemt.
Nu wel zin in pizza eigenlijk.
Ik ben wel bloed irritant, maar spreek niet in derde persoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook zo eentje die over zichzelf praat in de derde persoonIk had zo'n collega, héél irritant.
Toch een pluspuntje.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben wel bloed irritant, maar spreek niet in derde persoon.
Eh, wie hebben die bevoegdheid behalve jij en Erik dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Wie zit er vanaf de ESF twitter aan JJH te tweeten?
Dirkh!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, wie hebben die bevoegdheid behalve jij en Erik dan?
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Whut? Ik zie niks.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Was ook binnen een paar seconden weg, maar zijn ziet dat natuurlijk meteen. Zal je altijd zien.quote:
Tsssk. Tssssk. Tssssk.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ikke
![]()
En ik heb het ook direct weg gehaald
Goei he?
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ikke
![]()
Goei he?
quote:@JJH: Wil jij mijn lippen natmaken de 15e?
Verdorie, ik wil ook!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ikke
![]()
Goei he?
Hee, dat ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Maar zo ziet mijn twitter er uit, en dat is voor twee accounts, want ik tweet dus op drie echt actief en een niet zo actief.
[ afbeelding ]
Omdat JJH in beide accounts voorkomt, klikte ik op de verkeerde.
Is ook leuk, gewoon doen wat je leuk vind en als het niet bevalt dan stop je toch gewoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, dat ziet er leuk uit.
Misschien moet ik ook maar aan de twitter.
Het was ook geen drama hoor, geen tweet die direct ons keurig imaaaaaaaaaaago om zeep hielp. Ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Maar zo ziet mijn twitter er uit, en dat is voor twee accounts 7 kolommen, want ik tweet dus op drie echt actief en een niet zo actief.
[ afbeelding ]
Wat ingewikkeldquote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Maar zo ziet mijn twitter er uit, en dat is voor twee accounts 7 kolommen, want ik tweet dus op drie echt actief en een niet zo actief.
[ afbeelding ]
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, het was namelijk als snauw bedoeldquote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook geen drama hoor, geen tweet die direct ons keurig imaaaaaaaaaaago om zeep hielp. Ofzo.
Als je wilt oefenen mag je ook wel onder mijn naam hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ssssssssshhhhtquote:Op woensdag 14 april 2010 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys en ik zijn echt n00btweelingen.
Oh, ik dacht dat twitter er zo uit zag als je een account had, weet ik veel!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik vind dat gedoe van Dirkh er maar ingewikkeld uit zien.
Ik tweet gewoon via Twitter, niet via allerlei externe toestanden.
Nee, juist helemaal niet. Als je naar de rechter kolommen kijkt, dan zie je daar Search staan. Iedere kolom heeft zijn eigen search, dus Sieneke, Songfestival, Eurovision etc.quote:
oh das lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ssssssssshhhht
Goffer, ze hadden net geitenkaas met spek op tv.
Nu wil ik dat
Oh ja, op die manier is het wel handig.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet. Als je naar de rechter kolommen kijkt, dan zie je daar Search staan. Iedere kolom heeft zijn eigen search, dus Sieneke, Songfestival, Eurovision etc.
Dus zodra iemand iets tweet met een van die woorden, dan krijg ik een melding in het gewone scherm, zonder dat het irritant is. Dus ik weet direct als iemand wat heeft getweet met de zoekterm.
Als jij één account gebruikt is het al helemaal makkelijk, dan kan je het niet fout doen.
Zelfs buitenlandse tweets, al is het Russisch, kan ik lezen door op de vertaal knop te klikken, lezen in het nederlands.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh das lekker![]()
Ik heb nog champignons met geitenkaas en honing voor in de oven...
twijfel twijfel...
Geitenkaas met honingquote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh das lekker![]()
Ik heb nog champignons met geitenkaas en honing voor in de oven...
twijfel twijfel...
Terwijl ik die post aan het tikken was, kwam er een tweet binnen en dat ziet er zo uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, op die manier is het wel handig.
Je mag langskomen hoor!quote:
Maar ik WIL niet alle tweets van al die mensen lezenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Terwijl ik die post aan het tikken was, kwam er een tweet binnen en dat ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Het zorgt er niet voor dat je in eens niet meer kan tikken, het is gewoon een kleine popup, die na een paar seconden weer verdwijnt.
Vergelijkbaar met een msn-online-kom-popup dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Terwijl ik die post aan het tikken was, kwam er een tweet binnen en dat ziet er zo uit.
[ afbeelding ]
Het zorgt er niet voor dat je in eens niet meer kan tikken, het is gewoon een kleine popup, die na een paar seconden weer verdwijnt.
Dan doe je het toch niet zo? Geen man overboord, lijkt mequote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik WIL niet alle tweets van al die mensen lezen
Niet echt elke tweet
En daarmee zou ik ook het gevoel hebben dat ik nooit met rust gelaten wordtquote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een msn-online-kom-popup dus.
Ja, dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of zoals de outlook popup als je nieuwe mail hebtquote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, of een Outlook melding. Wat je maar wil.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is puur business voor ESF Greys.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik WIL niet alle tweets van al die mensen lezen
Niet echt elke tweet
Ik zit onder mijn FOK!-naam...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik zie al dat tweeten niet aan mij is besteed. Ik heb dan ook heul geen boeiend leven
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of zoals de outlook popup als je nieuwe mail hebt
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een date met mijn meneer bij de ijssalon
Ik doe ook maar alsof mijn leven leuk is, en vrolijk en dat ik dansend door het leven ga met een vlaggetje in mijn hol. Maar dat is natuurlijk niet waar, dat vlaggetje zit ook wel eens ergens andersquote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik zie al dat tweeten niet aan mij is besteed. Ik heb dan ook heul geen boeiend leven
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik doe ook maar alsof mijn leven leuk is, en vrolijk en dat ik dansend door het leven ga met een vlaggetje in mijn hol. Maar dat is natuurlijk niet waar, dat vlaggetje zit ook wel eens ergens anders
Op mijn werk kan ik dat toch niet gebruiken, dus dan scan ik liever een aantal keer per dag door de lijst met tweets van de mensen die we followenquote:
Jij woonde toch samen?quote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, dus op het werk heb ik die bij outlook uitgezet. Voor twitter op het werk laat ik hem aan staan, zit niet bepaald op een plek dat mensen onverwachts achter me staan of mee kunnen lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heeft me al eens een paar keer in verlegenheid gebracht op het werk
Wel eerst wassen he. Anders krijg je infecties.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik doe ook maar alsof mijn leven leuk is, en vrolijk en dat ik dansend door het leven ga met een vlaggetje in mijn hol. Maar dat is natuurlijk niet waar, dat vlaggetje zit ook wel eens ergens anders
quote:
Oh ja, dan zou ik ook nog even thuisblijvenquote:
Ik heb 'm ook uitstaan tegenwoordig jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, dus op het werk heb ik die bij outlook uitgezet. Voor twitter op het werk laat ik hem aan staan, zit niet bepaald op een plek dat mensen onverwachts achter me staan of mee kunnen lezen.
Tuurlijk, gewoon gebruiken wat je zelf wil. Wilde alleen even laten zien wat mogelijk is.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op mijn werk kan ik dat toch niet gebruiken, dus dan scan ik liever een aantal keer per dag door de lijst met tweets van de mensen die we followenWant anders vliegen al die niet-ESF gerelateerde tweets ook over mijn scherm
Jij hebt ervaring?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel eerst wassen he. Anders krijg je infecties.
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar wat kan ik vinden op de fok ESF tweet? Het laatste ESF nieuws?
Of een vieze smaak in je mondquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel eerst wassen he. Anders krijg je infecties.
Ik volg iedereen die me leuk lijkt of me aangeraden wordtquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Tombola, wie ga je allemaal followen?
Jason Mraz is leuk om te volgen!En Waylon!
Ik erger me dood aan dat slechte geluidquote:Op woensdag 14 april 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys!
Wel even door Stacey Rookhuizen heenworstelen in het begin.
Echt een raadsel waarom ESF die followt idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Hey... Ik scroll eens door de followers van ESF en ik vind de naam van de partner van een zekere ESFer!
Goffert. Ooit vind ik iets wat je tof vind en lyrisch over bent!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan dat slechte geluid![]()
En aan die jongen zelf eigenlijk ookMaar het is wel een goed liedje! Dat dan weer wel!
Als het gaat over wie ik denk dat het gaat is het toch totaal niet gek, aangezien ze ook bij het NSF was?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt een raadsel waarom ESF die followt idd.
DAN WEET IK WIE HET ISSSS!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het gaat over wie ik denk dat het gaat is het toch totaal niet gek, aangezien ze ook bij het NSF was?
Nou hallo, die Fransman waar je laatst mee kwam (Garou?) die kwam nogal in de buurt hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goffert. Ooit vind ik iets wat je tof vind en lyrisch over bent!
Ik denk dat Dirk cynisch was...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het gaat over wie ik denk dat het gaat is het toch totaal niet gek, aangezien ze ook bij het NSF was?
Ja, nou, dat was dan één succesje.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hallo, die Fransman waar je laatst mee kwam (Garou?) die kwam nogal in de buurt hoor!
Als je eens wilt oefen-twitteren moet je even pmmen, krijg je mn wachtwoordquote:
Ah nee joh, ik begin er wel een keer aan als ik me verveel.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je eens wilt oefen-twitteren moet je even pmmen, krijg je mn wachtwoord
okquote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik begin er wel een keer aan als ik me verveel.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok
Ik heb trouwens mee gedaan aan de "win kaarten voor Sieneke in Oslo" vraag!
Ik heb als reden om te winnen dat ik de kaarten dan aan Greys en Dirkh zou geven
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok
Ik heb trouwens mee gedaan aan de "win kaarten voor Sieneke in Oslo" vraag!
Ik heb als reden om te winnen dat ik de kaarten dan aan Greys en Dirkh zou geven
Ik alletwee...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg trouwens geen vraag, ik moest alleen mijn adres invullen?
Nou, dat kapperspul is niet duur, je kan er vaak veel langer mee doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en toen deed ze er spul in waardoor mijn krullen nog meer gingen krullen maar dat spul is echt reteduur en in iniminiverpakking![]()
Klacht: Waarom is duur kapperspul wat wel werkt zoveel duurder dan goedkoop etos spul wat niet werkt?
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh Dirkh jij past zo heerlijk tussen al die vrouwen hier
Ook voor de andere mannen die ook gewoon meepostenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat is een heel slecht teken als dat gezegd wordt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat is een heel slecht teken als dat gezegd wordt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook voor de andere mannen die ook gewoon meeposten.
Wat doet ze?quote:
Ja ook voor de andere mannen, hargh harghquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet antwoorden op mijn pmquote:
Ik zeg dat ie tussen de vrouwen hier past. Daarmee zeg ik niet dat er hier helemaal geen mannen zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks kliekjes, zeikneusquote:
Nee nee... en dat kliekje waarmee jullie af en toe de kroeg in gaan dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel kliekjes. Jij stiekeme kliekjesvrouw!
Nah, anders moeten we met het kliekje maar geen ESF meet houden zaterdag de 15equote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel kliekjes. Jij stiekeme kliekjesvrouw!
Veel plezier en eet smakelijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh, tijd voor mijn date met mijn meneer de luiwammes.
Ciao
In die pm stonden vraagtekensquote:
Ja ho, daar had ik een goede reden voor!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nee... en dat kliekje waarmee jullie af en toe de kroeg in gaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Doei, snaaisequote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ciao
Wij zijn heul geen kliekje, iedereen mag mee toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, anders moeten we met het kliekje maar geen ESF meet houden zaterdag de 15e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het is je vergevenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ho, daar had ik een goede reden voor!
Ik vond de nieuwe officiële clip van Daniël Diges, de Spaanse inzending voor het ESF.
![]()
![]()
Kut, verkeerde linkje
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij zijn heul geen kliekje, iedereen mag mee toch?
Mind the sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Het vogeltje zingt zoals het gebekt isquote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ligt vooral aan Dirkh en niet aan de andere mannen. Behalve als je gaat lopen miepen zoals je nu doet
Have fun!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ciao
Als je zo doorgaat:quote:Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het vogeltje zingt zoals het gebekt is.
talking to who?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
![]()
Kijk nou die Spaanse pipo eens in dat clipje hierboven?
Ja of ja?
Knuffelen dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap 'm wel, ik vind 't gewoon niet boeiend genoeg om op te reageren, behalve dit dan.
/Sjaggo
Nou da's ook meestal nog maar de vraag.quote:
Ja, ik dacht er nog wel aan om daar ook weer mijn twijfels over uit te spreken, maar ik meen me te herinneren een zeker youtubefilmpje waar het beest netjes gaat zitten wanneer jij dat beveelt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook meestal nog maar de vraag.
't Is maar net hoe de oren wapperen
Voor zo'n terriër luistert ie eigenlijk prima, we hebben zelfs op zo'n toestand met tunnels en hindernisjes en evenwichtsbalken enzo gezeten en dat kon ie echt goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er nog wel aan om daar ook weer mijn twijfels over uit te spreken, maar ik meen me te herinneren een zeker youtubefilmpje waar het beest netjes gaat zitten wanneer jij dat beveelt.
Ik vind hem gewoon seksehquote:Op woensdag 14 april 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Nee, ik vind hem wel leuk. Hij heeft wel een goeie beweging eigenlijk. Of hoe zeg je dat, zijn houding is goed
Ohhhhhhhhh, gemenerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind hem ook lekker hoor Greys...![]()
Was bezig met mijn champignonnetjes, ze hoeven alleen nog in de oven:
[ afbeelding ]
Hapje voor mij en hapje voor mij
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon sekseh![]()
[..]
Ohhhhhhhhh, gemenerd!
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Srsly, die friemeltjes aan die outfit bij haar kruis in die onderste versie![]()
Dan had Sien daar mooi ook gebruik van kunnen maken, van die Delftsblauwe tegens er achter in dat decor!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]Mooi he?
Oh, dit was een kandidaat voor Roemenie
Jammer dat die niet gaat, verdorie
Sieneke wordt door het buitenland beter beoordeeld dan hier door de meeste Nederlanders overigens.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had Sien daar mooi ook gebruik van kunnen maken, van die Delftsblauwe tegens er achter in dat decor!
Ik hoop hetquote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sieneke wordt door het buitenland beter beoordeeld dan hier door de meeste Nederlanders overigens.
Zolang ze de lambada maar kan dansen eh?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
Voorlopig vind ik in de zin van Sekseh Azerbeidzjan wel lekker. En die gaat ook nog eens met de choreograaf van Beyoncé aan de slag, dat wordt lekker.
Ze is ook nog eens sympathiek, zo komt ze iig over.
Maar wat kan mij dat schelen, sekseh, hebben, voor een keertje maar dan.
Ik heb net lopen mopperen op d'r in haar topicquote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
Voorlopig vind ik in de zin van Sekseh Azerbeidzjan wel lekker. En die gaat ook nog eens met de choreograaf van Beyoncé aan de slag, dat wordt lekker.
Ze is ook nog eens sympathiek, zo komt ze iig over.
Maar wat kan mij dat schelen, sekseh, hebben, voor een keertje maar dan.
Gevuld met kaas enzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het recensenten zijn die niet wedden misschien.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar waarom staat ze dan zo ongeveer helemaal onderaan bij de wedkantoren?
Geitenkaas en honingquote:
Dus als we geld zetten op Sieneke kunnen we rijk worden?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het recensenten zijn die niet wedden misschien.
Maar ze treedt ook veel te weinig naar buiten. Als je ziet wat de views zijn op Youtube van het clipje van Sieneke of het optreden van friemelmeisje... dat scheelt 2/3
Maak me gekquote:Op woensdag 14 april 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geitenkaas en honing
En nu net op
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als we geld zetten op Sieneke kunnen we rijk worden?
Let jij maar op, die heeft een stel slimme mensen achter zich. Ze hoeft misschien niet het beste nummer, maar ze heeft wel een slimme campagne, als mensen het voor die tijd al een paar keer hebben gezien en ze doet een beetje sympathiek en sekseh, dan heeft ze zo een flink aantal stemmen te pakken.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net lopen mopperen op d'r in haar topic
Balad? Drip drop?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
En die Safura, ze zingt een ballad... wat moet die choreograaf van Beyoncé daarmee in godesnaam?
heul simpel hoor!quote:
Ja? Hoe wilde je het anders noemen? Echt vlot vind ik het niet...quote:
Ja, ik zit net de "New version" te beluisteren in dat topic waar jij naar verwees. Ik heb gister toch echt een heel andere versie gehoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Hoe wilde je het anders noemen? Echt vlot vind ik het niet...
Of begint het aan het einde wild en spannend te worden? Want de eerste minuut viel ik al haast in slaap?
En in dit clipje ziet ze er ook niet uit. Sorry
Ik maak ze ook wel es idd, maar dan met kruidenkaas, geruld gehakt en een plakje gewone kaas eroverheen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul simpel hoor!
Kastanjechampignonnetjes, steeltjes eruit draaien, zachte geitenkaas prakken, in de champignonnetjes proppen en een beetje honing erover![]()
Even in de oven en
Gaat om sekseh Greys.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Of begint het aan het einde wild en spannend te worden? Want de eerste minuut viel ik al haast in slaap?
Nou, ze ziet er inderdaad niet uitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook lekker!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik maak ze ook wel es idd, maar dan met kruidenkaas, geruld gehakt en een plakje gewone kaas eroverheen.
Goddelijk
OMG...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden we nou van Duitsland?
Ik vond het een verschrikking in het begin, maar ik begin het nu toch wel heel erg te waarderen![]()
Ze gaat samenwerken met de choreograaf van Byonce he, dus dat gaat echt wel goed komen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ze ziet er inderdaad niet uit
En ze gaat pas bewegen na 3 minuten, en volgens mij is dat alleen om te laten zien dat ze blote benen heeft
Die choreograaf is zeker voor die mannen
Ja maar wat Greys al zegt, iets meer dan heen en weer lopen op die muziek gaat het niet worden denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze gaat samenwerken met de choreograaf van Byonce he, dus dat gaat echt wel goed komen.
Die is echt goed, heeft wel een beetje het brutale van Bjork.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden we nou van Duitsland?
Ik vond het een verschrikking in het begin, maar ik begin het nu toch wel heel erg te waarderen![]()
En die uitspraakquote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die is echt goed, heeft wel een beetje het brutale van Bjork.
Ik geloof er echt niks van, Drip Drop wordt vast wat steviger aangezet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar wat Greys al zegt, iets meer dan heen en weer lopen op die muziek gaat het niet worden denk ik
Welnee, ik haalde ff twee posts door elkaarquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ha! Speed edit
Je wees me terecht he? Ha!
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik haalde ff twee posts door elkaar
Ja
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En die uitspraak
I bawt new undahweijjjr theiy blue
Forum Opties | |