Nee, ik kan alleen in bepaalde fora door slotjes heen posten. Dus Feedback, Med (probeer daar maar eens een topic vol te krijgen) en een paar crewfora.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Dirk? Kun jij nu als zwarte nog door slotjes heen?
Is jouw hond een teefje?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ik was een rondje met het hondje.
En die ging daarna door de frisse neus helemaal uit d'r plaat in huis.
Door de kattentunnel heen rennen enzo
/nutteloze info
Yup, it's a bitchquote:
En je noemt haar dan Binky?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup, it's a bitch![]()
Maar ik noem haar ook vaak hij. Gewoon, omdat het kan.
We kunnen beter "roddelen" via de pm...quote:
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk naar Look of Love op RTL4. Wat genant om naar te kijken, van die stellen die op elkaar zijn uitgekeken en dan door Robert ten Brink en Dyanne Beekman weer tot elkaar gebracht worden. Jankende mannen, ik kan het maar slecht zien
Maar brengen ze ze bij elkaar en wordt het dan echt weer goed? Of zijn ze elkaar eigenlijk zat en komen alleen bij elkaar voor dat programma?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk naar Look of Love op RTL4. Wat genant om naar te kijken, van die stellen die op elkaar zijn uitgekeken en dan door Robert ten Brink en Dyanne Beekman weer tot elkaar gebracht worden. Jankende mannen, ik kan het maar slecht zien
He Obama, toen kon nog helegaar niksquote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wederom, omdat het kan!
De Bink.![]()
Het is ook een stoer wief!
Soms vind ik het wel mooi. Huilende mooie mannen that is. Of huilende oude mannen (als in opa's), dat vind ik zo sneuquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Neh, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We kunnen beter "roddelen" via de pm... [ afbeelding ]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar brengen ze ze bij elkaar en wordt het dan echt weer goed? Of zijn ze elkaar eigenlijk zat en komen alleen bij elkaar voor dat programma?
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.
Flikkerstraal dan lekker uit dat vliegtuig, zonder parachute graaglaat dan een vliegtuig neerstorten na de seks.
Wat een dom kutprogramma
Na de reclame wordt het helemaal genant zag ik alquote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.
Flikkerstraal dan lekker uit dat vliegtuig, zonder parachute graag.
Wat een dom kutprogramma
Ik word altijd wat ongemakkelijk van snotterende mannen. Ben het ook niet gewend eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel mooi. Huilende mooie mannen that is. Of huilende oude mannen (als in opa's), dat vind ik zo sneu.
Ok, stuur maar foto'squote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, dat is niet leuk.
PM is voor foto's en anders niet.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.
Alsof een make-over jaren van irritatie en sleur weg kan nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |