Nee, ik kan alleen in bepaalde fora door slotjes heen posten. Dus Feedback, Med (probeer daar maar eens een topic vol te krijgen) en een paar crewfora.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Dirk? Kun jij nu als zwarte nog door slotjes heen?
Is jouw hond een teefje?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ik was een rondje met het hondje.
En die ging daarna door de frisse neus helemaal uit d'r plaat in huis.
Door de kattentunnel heen rennen enzo
/nutteloze info
Yup, it's a bitchquote:
En je noemt haar dan Binky?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup, it's a bitch![]()
Maar ik noem haar ook vaak hij. Gewoon, omdat het kan.
We kunnen beter "roddelen" via de pm...quote:
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk naar Look of Love op RTL4. Wat genant om naar te kijken, van die stellen die op elkaar zijn uitgekeken en dan door Robert ten Brink en Dyanne Beekman weer tot elkaar gebracht worden. Jankende mannen, ik kan het maar slecht zien
Maar brengen ze ze bij elkaar en wordt het dan echt weer goed? Of zijn ze elkaar eigenlijk zat en komen alleen bij elkaar voor dat programma?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk naar Look of Love op RTL4. Wat genant om naar te kijken, van die stellen die op elkaar zijn uitgekeken en dan door Robert ten Brink en Dyanne Beekman weer tot elkaar gebracht worden. Jankende mannen, ik kan het maar slecht zien
He Obama, toen kon nog helegaar niksquote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wederom, omdat het kan!
De Bink.![]()
Het is ook een stoer wief!
Soms vind ik het wel mooi. Huilende mooie mannen that is. Of huilende oude mannen (als in opa's), dat vind ik zo sneuquote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Neh, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We kunnen beter "roddelen" via de pm... [ afbeelding ]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar brengen ze ze bij elkaar en wordt het dan echt weer goed? Of zijn ze elkaar eigenlijk zat en komen alleen bij elkaar voor dat programma?
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.
Flikkerstraal dan lekker uit dat vliegtuig, zonder parachute graaglaat dan een vliegtuig neerstorten na de seks.
Wat een dom kutprogramma
Na de reclame wordt het helemaal genant zag ik alquote:Op woensdag 14 april 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het staat hier ook aan, dodelijk dit.
Flikkerstraal dan lekker uit dat vliegtuig, zonder parachute graag.
Wat een dom kutprogramma
Ik word altijd wat ongemakkelijk van snotterende mannen. Ben het ook niet gewend eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel mooi. Huilende mooie mannen that is. Of huilende oude mannen (als in opa's), dat vind ik zo sneu.
Ok, stuur maar foto'squote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, dat is niet leuk.
PM is voor foto's en anders niet.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.
Alsof een make-over jaren van irritatie en sleur weg kan nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze proberen een lijk te reanimeren, die komt voor de camera weer even tot leven. Meer is het niet, daar kan je driehonderd keer een makeover voor doen, het blijft dood. Klaar.
Exact!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof een make-over jaren van irritatie en sleur weg kan nemen.
Vooral na de seks...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik word altijd wat ongemakkelijk van snotterende mannen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Ik was een rondje met het hondje.
En die ging daarna door de frisse neus helemaal uit d'r plaat in huis.
Door de kattentunnel heen rennen enzo
/nutteloze info
Zet de 15-de Hachi op, en ik zit daar als een volwassen oude vent (opa) gewoon te janken hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Na de reclame wordt het helemaal genant zag ik al
[..]
Ik word altijd wat ongemakkelijk van snotterende mannen. Ben het ook niet gewend eigenlijk.
Ik ook, maar dat is denk ik meer omdat ik dan vrijwillig anderhalf uur naar Richard Gere moet kijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zet de 15-de Hachi op, en ik zit daar als een volwassen oude vent (opa) gewoon te janken hoor
Al 400 huizen geevacueerd hoorde ik? (te lui om de tv aan te zettenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Oh extra journaal over de brand. RTL4.
Het vuur verspreidt zich richting bebouwde kom
Internet Ingetje, internetquote:Op woensdag 14 april 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al 400 huizen geevacueerd hoorde ik? (te lui om de tv aan te zetten)
De laatste mensen worden nu door de ME en politie geëvacueerd en dan is Bergen aan Zee een desolate plaats waar niemand meer is. Dus heel Bergen aan Zee is dan leeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al 400 huizen geevacueerd hoorde ik? (te lui om de tv aan te zetten)
Dat heb ik toch niet johquote:
Ja, het kutwijf, slachtofferrol.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Genánt he?![]()
En zij die alle schuld op zich gaat nemen
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
En zij die alle schuld op zich gaat nemen
Sjeuzusquote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste mensen worden nu door de ME en politie geëvacueerd en dan is Bergen aan Zee een desolate plaats waar niemand meer is. Dus heel Bergen aan Zee is dan leeg.
Dat moet omdat het nu donker is en er is maar één toegangsweg, de brand nadert de bebouwde kom en als iedereen tegelijk in paniek in de auto springt straks loopt het vast op die ene toegangsweg. Dus waarschijnlijk onnodig dit, maar toch wel heel verstandig
Ah fuck dat is ook zo. Dat moet je eens proberen, internet is iets nieuws, maar dat gaat vast groot worden.quote:
Mooi haar? Hij heeft een dikke plofkopquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
Mooi haar heeft die kerel trouwens!
Waarschijnlijk hoeft ze dan alleen even een avondje naar familie ofzo hoor en mag ze morgen weer terugquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sjeuzus![]()
Tante van meneer I. woont daar
Ik weet het nog zo niet heur, ik heb aandelen gekocht in de CD-I van Philipsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah fuck dat is ook zo. Dat moet je eens proberen, internet is iets nieuws, maar dat gaat vast groot worden.
Ik zei toch niets over zijn kop?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi haar? Hij heeft een dikke plofkop
Best heftig dus...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoeft ze dan alleen even een avondje naar familie ofzo hoor en mag ze morgen weer terug
Dit is pure voorzorg. Verstandige voorzorg
Je hebt gelijk, internet is nog niet zo ver ontwikkeld, dat gaat nog jaren duren.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo niet heur, ik heb aandelen gekocht in de CD-I van Philips
Maar ik vind dit wel kort...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over zijn kop?
Ik vind dat ie prachtig haar heeft
Hij lijkt op de zanger van Robert Jacketti en de scooters zo!quote:
WAT een lelijke kleren idd...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Waarom laten ze haar er nou als een bouwvakker bij lopen?
die hobbezak die ze eronder heeft schiet ook niet opquote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel eens alle giletjes ritueel willen verbranden.
Ze heeft heen reheeeeheeeeetquote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Waarom laten ze haar er nou als een bouwvakker bij lopen?
quote:
I laf jou ook heur Dirk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik hou van je schat!
huh?
Ik hou van je schat.
Nou eh, welkom thuis in koeie en bed taims
En dan zo'n lelijke strakke broek aantrekken, een hobbezak als blouse en daar overheen eenquote:
Ze hebben hem gewoon ontmand. Dat doen die wijven allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zo'n lelijke strakke broek aantrekken, een hobbezak als blouse en daar overheen eengiletje
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zo'n lelijke strakke broek aantrekken, een hobbezak als blouse en daar overheen eengiletje
hobbezakquote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die hobbezak die ze eronder heeft schiet ook niet op
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Maar zijn al die kinderen nou van hem? Of alleen die jongste?
[..]
quote:
quote:
Oeh, nu bij Nova, Lucia de Berk.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Zo te lezen kan ik me maar beter houden bij de replay van Het Blok. Ook make-overs, haat en nijd... maar dan anders.
Dat gaat nog over haar hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben hem gewoon ontmand. Dat doen die wijven allemaal.
Bij de aankondiging van het nieuws (of een kort stukje nieuws ofzo) zeiden ze zo "Lucia de B. heeft 6 jaar onschuldig vastgezeten en is vandaag vrijgekomen. Het OM heeft al 'Sorry' gezegd"quote:
Nou, dat is de eerste keer dat dat gebeurt. En het is iets meer dan een sorry. Maar dat bekt lekkerder in de pers.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij de aankondiging van het nieuws (of een kort stukje nieuws ofzo) zeiden ze zo "Lucia de B. heeft 6 jaar onschuldig vastgezeten en is vandaag vrijgekomen. Het OM heeft al 'Sorry' gezegd"! Sorry!
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Zap. RTL5. Film over vreemdgaan.
Sluit mooi aan bij het vorige programma
quote:
Ik snap heus wel dat het niet met alleen een "sorry" afgedaan is hoor, maar het kwam er nogal droog uitquote:Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, dat is de eerste keer dat dat gebeurt. En het is iets meer dan een sorry. Maar dat bekt lekkerder in de pers.
Ik vind het nu al een toffe filmquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Of ze hebben roos"
"Ja, als je ze dan zomaar zoent dan gaan ze gillen"
En een kitten!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een toffe film
Een slippertje. "Ik heb het maar anderhalve keer gedaan met die ander".
Gotta love themquote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die het dekbed aanvalt tijdens een romantische kleffe scene
Wat is er nou eng aan het woord relatie?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
"Denk je dat ik zomaar met iedereen het bed in spring?"
"Nee, natuurlijk niet..."
Dat klinkt al interessanter.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die het dekbed aanvalt tijdens een romantische kleffe scene
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er nou eng aan het woord relatie?
Je hebt met je tandarts een relatie, met pa en ma.
Pien en ik hebben ook een relatie.
Wil niet zeggen dat er nooit een ander is.
Hm?
Snackmasterquote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt al interessanter.![]()
Ik heb zin in iets te snacken. Maar ik weet niet wat.![]()
Ing, had jij nog bitterballen?
zoiets?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bitterballen en andere mini-hapjes; helemaal vergeten.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* steekt nog een borrelnoot in de snuffelquote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
sorry greys
Toffifee hebben we gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bitterballen en andere mini-hapjes; helemaal vergeten.
Net als de Toffifee
*quote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* steekt nog een borrelnoot in de snuffel
Is je rok af?quote:
Omdat iemand hier ons erop attendeerde, anders had het nog mooi verstopt in de keuken gelegenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toffifee hebben we gehad![]()
![]()
[..]
*Jaloers is *
Over vissen gesproken, waar is ze?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat iemand hier ons erop attendeerde, anders had het nog mooi verstopt in de keuken gelegen
Die iets over IKEA zei?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Greys, waar is die man op het kleed van?
Ja, dus je hebt gewoon niks aan die rok gedaan. Of moest je eerst de koe slachten en het leer looien?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Rokje moet nog een zoompje en een knoopjedan ist af.
Ja! Ik ken m ergens van...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die iets over IKEA zei?
Ik weet het niet, maar hij is wel leuk
Die liggen allemaal in Friesland!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Snackmaster
Step awayyyyyyy from the maoam!
Daar zit vast kaas op.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
sorry greys
Ja, het was arremoei bij je.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bitterballen en andere mini-hapjes; helemaal vergeten.
Net als de Toffifee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
geitenroomkaas jaquote:
Wat zit er op je broek??quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus je hebt gewoon niks aan die rok gedaan. Of moest je eerst de koe slachten en het leer looien?
Hou es ff op, nu krijg ik ook trek en ik wil geen eten.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb nog niks te snacken.Zou ik het wagen om een bus Pringels te pakken? Of zou Naartjie me dan te grazen nemen?
Weet je nou waar je hem van kent?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
OMG, ik snap nu alle verhaallijnen al niet meer...
Lijkt wel Jill Mansell
Ja, dat kan hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
Is ie nou met zijn minnares zijn uitstekende relatie met zijn vrouw aan het bespreken?
JA! Van een baantjer-aflevering, daar was hij de moordenaarquote:
Ja ja, gooi maar met naaitermen. Dan weet je dat je het wint.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat zit er op je broek??
Een band..zo'n band heb ik in elkaar zitten knutselen plus de voering.
Met duizend en één plooien omdat het verschil tussen 70 en 100 cm in 10-15 cm overbrugt moet.
Ik zou het proberenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb nog niks te snacken.Zou ik het wagen om een bus Pringels te pakken? Of zou Naartjie me dan te grazen nemen?
En nu zit ie doodleuk monogamie aan te prijzen aan een anderquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat kan hoor
Maar volgens mij is zijn minnares de zus van zijn vriendin zelfs...
Ja, hehe, zn vrouw staat achter de camera!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu zit ie doodleuk monogamie aan te prijzen aan een ander
Nee dat is zijn vrouw niet toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hehe, zn vrouw staat achter de camera!
Denk niet dat ze er van weet
Euh plooien is dat waar je de stof betjes dubbel vouwt om ervoor te zorgen dat het smaller wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, gooi maar met naaitermen. Dan weet je dat je het wint.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die liggen allemaal in Friesland!![]()
[..]
Daar zit vast kaas op.![]()
![]()
[..]
Ja, het was arremoei bij je.
PrrrffffffttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zei je?![]()
En heul geen arremoei, jullie hadden een heuse van Gogh bij het bed
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Optimist.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het proberen
Je krijgt er vast wel 1 je mond in
Ik dacht die achter de camera wel, die interviewer nietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is zijn vrouw niet toch?
Hij had toch een blonde vrouw, die met die wenkbrauwen?
Nou! Dan kun je beter swingenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ouders die zitten te vertellen over sleutelfeestjes. Ieuw!![]()
Het was ook geen arremoei.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prrrfffffftttt![]()
Wat zei je?![]()
En heul geen arremoei, jullie hadden een heuse van Gogh bij het bed
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA een sleutelruilfeestje!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ouders die zitten te vertellen over sleutelfeestjes. Ieuw!![]()
quote:
You're losing your speedquote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
BWAHAHHAAAAAAAAAAAAAA
Heb je een plant gekocht?
Nee. Die heb ik al heel lang. Ik laat hem even de stad zien!
En vergeet het overheerlijke uitgebreidde ontbijt nietquote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook geen arremoei.![]()
Toastjes met wel DRIE soorten salade. En chipsjes. En borrelnootjes. En TOFFIFEE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ja, en de van Gogh bij de verwarmingsketel.En De Badkamer. Met Lush.
Chez Ingetje rulez!!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook geen arremoei.![]()
Toastjes met wel DRIE soorten salade. En chipsjes. En borrelnootjes. En TOFFIFEE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ja, en de van Gogh bij de verwarmingsketel.En De Badkamer. Met Lush.
Waar kunnen we boeken?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vergeet het overheerlijke uitgebreidde ontbijt niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vergeet het overheerlijke uitgebreidde ontbijt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Pringles gepakt, bus is nog niet open en semi slapende kater heeft zich al vanuit hangmat naar mijn schoot verplaatst en ligt verwachtingsvol te spinnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En die geweldige zelfgebakken cake.quote:
Voor 115 euro per nacht, inclusief ontbijt.quote:
Die was echt heul lekker!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die geweldige zelfgebakken cake.
Wat een feest zeg![]()
Hotel de Kale tafel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die geweldige zelfgebakken cake.
Wat een feest zeg![]()
Misschien, HEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien, doet ze het ook voor een KoSquote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor 115 euro per nacht, inclusief ontbijt.
Mag je gewoon per PM boeken heur
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hotel de Kale tafel.
Jullie waren de straat nog niet uit (duurde ff ivm TomTom die weigerde te plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en ik heb lekker de over aangezet voor kwassantjes met kersenjam
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Die is al druk in gebruikquote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien, HEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien, doet ze het ook voor een KoS
Bij de Rotterdam-tour gaan we WEER bij Ing slapen he?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij de Rotterdam-tour gaan we WEER bij Ing slapen he?
*noteert voor eerstvolgende vakantiequote:
Scrubt dat nou een beetje fijn?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is al druk in gebruik
Net als de kattenbakkorrels![]()
En, hoe bevallen ze? Absorberend genoeg voor Heer Ing?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is al druk in gebruik
Net als de kattenbakkorrels![]()
Tuulk!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij de Rotterdam-tour gaan we WEER bij Ing slapen he?
Ik heb een babyzacht kontje nuquote:
Ik denk niet dat we daar met zijn 2en kunnen slapen, wordt wel heul krap!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hoe bevallen ze? Absorberend genoeg voor Heer Ing?![]()
[..]
Tuulk!Of zullen we dit keer bij Pagan en Strega blijven logeren?
Absorbeeeeeren joh, en hij lekt echt contaaaaainersquote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hoe bevallen ze? Absorberend genoeg voor Heer Ing?![]()
[..]
Tuulk!Of zullen we dit keer bij Pagan en Strega blijven logeren?
Volgens mij hebben we het daar nog niet over gehad, maar Tom(tom)bola vond die slecht plakkende zuignap he-le-maal niks. Elke keer als dat ding van de ruit lazerde -en dat deed hij vaakquote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie waren de straat nog niet uit (duurde ff ivm TomTom die weigerde te plakken) en ik heb lekker de over aangezet voor kwassantjes met kersenjam
Kom eind juni/begin juli maar terug, mag je in de nieuwe badkamertquote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar met zijn 2en kunnen slapen, wordt wel heul krap!
Kennie. Je hebt nu een pukkelkont want dat spul plakt als de ziekte.quote:
Uhuh.quote:En met je sokken erop gaan staan doet auwie![]()
Ja, kwaliteit van niks die zuignapquote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het daar nog niet over gehad, maar Tom(tom)bola vond die slecht plakkende zuignap he-le-maal niks. Elke keer als dat ding van de ruit lazerde -en dat deed hij vaak- schoot zij een halve meter in de lucht (of ietsje minder, zou ook kunnen
)
Ik lees mee hoor en ben verdomme niet van beton.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een babyzacht kontje nu![]()
En met je sokken erop gaan staan doet auwie![]()
Woei!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom eind juni/begin juli maar terug, mag je in de nieuwe badkamert
Ik dacht al een soort van bolletje in je dak te zien aan de passagierskantquote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het daar nog niet over gehad, maar Tom(tom)bola vond die slecht plakkende zuignap he-le-maal niks. Elke keer als dat ding van de ruit lazerde -en dat deed hij vaak- schoot zij een halve meter in de lucht (of ietsje minder, zou ook kunnen
)
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht al een soort van bolletje in je dak te zien aan de passagierskant
Als *dit* mijn liefdesleven is, dan is *dit* gedeelte voor mijn vriendin en *dit* beetje is voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Is er IEMAND in die film die NIET vreemdgaat?
Was even bang dat je om een klusdagje zou vragenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom eind juni/begin juli maar terug, mag je in de nieuwe badkamert
2 bolletjes dusquote:Op woensdag 14 april 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik schrok vooral toen ik aan het rijden was heur
Jij kijkt RTL5 niet he?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik lees mee hoor en ben verdomme niet van beton.
Ja. OMG. OMG. Ze hebben deze film speciaal voor ons gemaakt!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
WHOEHOEHOEHOEHOEHOE
Greys, let je op!?
"Heb je haar niet tegen de muur geduwd?"
"Denk je nou nooit eens: Pannenkoeken!!!!!"
Dat vind ik een moeilijk antwoordquote:
Greys en Loveless - the moviequote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. OMG. OMG. Ze hebben deze film speciaal voor ons gemaakt!
Naar Lucia en Femkequote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kijk je dan wel? Toch niet nog steeds naar Femke he?
De vraag was of ik er niet naar keek, dat klopte, dus is een bevestigend antwoord gepast.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik een moeilijk antwoord
Ja; ik kijk niet?
of
Ja; ik kijk wel?
Ja, hahahahahahahaha, maar dat was dan wel weer goed voor de verstandhouding met Ankiequote:Op woensdag 14 april 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
"Jezus Lex. Eerst niet neuken en dan maak je nu ook nog eens zo'n teringherrie!"
Die film is zo slecht dat ie gewoon weer leuk is!
Volgende keer misschienquote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 bolletjes dus![]()
Meneer I. was als Honda-fan zeer teleurgesteld dat jullie niet met den Rooden Hondaah kwamen
quote:
Dawas een Civic in stukjes, spesjaaaal voor Tomboquote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Al is er helemaal niks mis met een Hyundai heur.![]()
Slapen tussen auto onderdelen is trouwens ook zeer specijaal.
And I loved itquote:Op woensdag 14 april 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dawas een Civic in stukjes, spesjaaaal voor Tombo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
"hoe heet ie dan?"
"Egbert Jan"
"Hm, klinkt bekakt"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo heet ie zelf ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga deze film nog eens overnieuw kijken ooit, dan volg ik het misschien beter.
Die dude van de plant is ook leuk trouwens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat is toch gewoon Javier Guzman?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo heet ie zelf ja!
Ik ga deze film nog eens overnieuw kijken ooit, dan volg ik het misschien beter.
Die dude van de plant is ook leuk trouwens
Je was zo'n attente gastvrouw.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dawas een Civic in stukjes, spesjaaaal voor Tombo
Ohquote:Op woensdag 14 april 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Javier Guzman?
*noteert*quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
ah, voor de regels:
* voorspelachtig flikflooien mag wel
* geen tongzoenen
* niks onder de gordel
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
OhDie is in bewegende versie dan stukken leuker dan op foto's.
Niet mijn lijstje hoor!quote:
Huh?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet mijn lijstje hoor!
Als mijn vriend die dingen doet kan ie opsodemieteren
denk ik
Ik zit me suf te prakizeren, maar als voorspelachtig flikflooien wel mag, maar tongzoenen en onder de gordel niet...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
ah, voor de regels:
* voorspelachtig flikflooien mag wel
* geen tongzoenen
* niks onder de gordel
quote:
Nou, ja, dat dusquote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakizeren, maar als voorspelachtig flikflooien wel mag, maar tongzoenen en onder de gordel niet...
Dan blijft er maar bar weinig over toch?
Hihihiiiiiiiihi.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Als ie voorspelachtig flikflooit boven de gordel
Nou, ik kan wel wat verzinnen (en dat zou ik echt niet op prijs stellen als ie dat bij een ander zou doen) maar na een tijdje wordt dat ook saai he...quote:
Truste Dirk.quote:
Ja dat zag ik ook net jaquote:Op woensdag 14 april 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, het einde van de film is volgens mij gewoon dat Sexy Lexie alleen eindigt...
Heeeeee! Die Nico zit ook in de gelukkige huisvrouw!
Ik ook... Waldemar heeft wel wat vind ik...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Trust Dirk!
[..]
Ja dat zag ik ook net ja
Die film wil ik wel zien!
Ik zou meteen roepen: Wat doe dom, je doet het zelf ook!quote:
Slaap lekker!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
"Een kut in het nauw maakt rare sprongen".![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 april 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even de film afkijken en dan slapen!
Computer vast uit
Ow da's lekker ja...quote:Op donderdag 15 april 2010 08:29 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik was vergeten dat ik gezegd had dat ik vandaag wel tot laat in de avond kon oppassen...
ZO geen zin in...
En ik ben misselijk![]()
[/dagboek]
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:35 schreef Tha_Erik het volgende:
. Die misselijkheid trekt misschien wel weg in de loop van de dag. En het oppassen valt uiteindelijk misschien ook wel mee.
Das wel vervelend. En misselijk ben je als vrouw zijnde toch wel aan gewendquote:Op donderdag 15 april 2010 08:29 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik was vergeten dat ik gezegd had dat ik vandaag wel tot laat in de avond kon oppassen...
ZO geen zin in...
En ik ben misselijk![]()
[/dagboek]
Jij toch ook?quote:Op donderdag 15 april 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel vervelend. En misselijk ben je als vrouw zijnde toch wel aan gewend![]()
* Tha_Erik schrapt vriendelijkheid op de vroege morgen van het lijstje...quote:
Dat is allang overratedquote:Op donderdag 15 april 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door de drank. Niet omdat ik iedere maand uit mijnn genitaliën bloed
Buikpijn, misselijk. Een pot nat.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van ongesteld zijn wordt je niet misselijk hoor Ll![]()
Maar goedemorgen![]()
Ik had gisteravond stroopwafel, appeltaart en popcorn als ijs. Ik denk dat ik vanavond weer een ijsje ga halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buikpijn, misselijk. Een pot nat.Nou dat wordt wat als jij bij de dokter je klachten moet specificeren danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben denk ik serieus al 10 jaar niet bij een dokter geweest, dus het zal wel loslopenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat als jij bij de dokter je klachten moet specificeren dan
Nee hou d'r maar gewoon in hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik schrapt vriendelijkheid op de vroege morgen van het lijstje....
Zoiets moet je even afkloppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik serieus al 10 jaar niet bij een dokter geweest, dus het zal wel loslopen
Dan moet je het zelf maar wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik serieus al 10 jaar niet bij een dokter geweest, dus het zal wel loslopen
Maar lief dat je zo bezorgd bentquote:Op donderdag 15 april 2010 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maar weten
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets moet je even afkloppen.
Anders lig je morgen met je tanden op een Woerdense stoeprand. Zomaar ineens. Het kán!
Het was geen dreigement, ik ga hem niet duwen hoorquote:
Oh maar daar wil ik wel een handje bij helpen hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen dreigement, ik ga hem niet duwen hoor
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen dreigement, ik ga hem niet duwen hoor
Maar je zal altijd zien dat als je roept dat je al 10 jaar niet bij een dokter bent geweest...
Oh! Ll! Over duwen gesproken...
Je hebt niet teruggelezen zeker?Ik zat gister met Tombola 'Flirt' te kijken, een Ned. film.
Wacht...
quote:Op donderdag 15 april 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ow da's lekker ja...![]()
Dus je hebt een lange dag voor de boeg?
Ja t wordt een lange dag... Komt wel goed idd, ik pas vaak overdag op ze dus ik kan ze wel aan, het was meer dat ik er geen rekening mee had gehouden dat ik waarschijnlijk pas na 12 uur thuis benquote:Op donderdag 15 april 2010 08:35 schreef Tha_Erik het volgende:
. Die misselijkheid trekt misschien wel weg in de loop van de dag. En het oppassen valt uiteindelijk misschien ook wel mee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar lief dat je zo bezorgd bent
Zo, ons beeld van DML is ook weer bijgesteldquote:Op donderdag 15 april 2010 09:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh maar daar wil ik wel een handje bij helpen hoor
Dan? Mag je haar zoenen?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Het is vandaag trouwens Secretaressedag!
Dus als je d'r eentje tegenkomt...
Daar kom je nu pas achter. I'm evolquote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zo, ons beeld van DML is ook weer bijgesteld
Ja nou..zeg dat welquote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zo, ons beeld van DML is ook weer bijgesteld
Dan wat??quote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Het is vandaag trouwens Secretaressedag!
Dus als je d'r eentje tegenkomt...
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter. I'm evol
Dat zat ik me nou ook te bedenkenquote:
Gewoon loslaten op Ll, dan heb je van hem ook geen lastquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dames, gaan jullie eens gauw even eten. Jullie moeten wel barsten van de honger zo met al dat happen.
Goed planquote:Op donderdag 15 april 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon loslaten op Ll, dan heb je van hem ook geen last.
Goeie!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon loslaten op Ll, dan heb je van hem ook geen last.
Ja!quote:
Dan moet je d'r aaien. En knuffelen.quote:
Ik pasquote:Op donderdag 15 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Dan moet je d'r aaien. En knuffelen.
En kadootjes geven.
Geloof ik
Okee... En hoe weet ik dat iemand secretaresse is?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Dan moet je d'r aaien. En knuffelen.
En kadootjes geven.
Geloof ik
Je mag 'r ook gewoon even aanstaren.quote:
Laat ik hier maar wijselijk niet op antwoordenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee... En hoe weet ik dat iemand secretaresse is?
Hebben ze allemaal een feestmuts op vandaag?
Okidoquote:Op donderdag 15 april 2010 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag 'r ook gewoon even aanstaren.
Ja ik zag hem net!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys had je vanochtend mijn tweet naar Eva Rivas gezien? Vroeg of laat reageert er een kandidaat hoor ik weet het zeker
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys had je vanochtend mijn tweet naar Eva Rivas gezien? Vroeg of laat reageert er een kandidaat hoor ik weet het zeker
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat ik hier maar wijselijk niet op antwoorden
[..]
Okido
Owwwwquote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
Heer G gaat niet terugkomen uit Schotland vandaag smst ie net.
And I can see whyAlle luchthavens in Schotland zijn al dicht.
http://www.telegraaf.nl/r(...)nuleerd__.html?p=2,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |