abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:38:01 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86270621
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Puur emotioneel gezien hoor, administratief zal er het eea wel kloppen.

Eigen board, gekocht bij eigen bedrijf, waar je de precieze aanschafprijs bij het moment van aangifte niet meer wist (nu zou ik dat ook niet meer weten, maargoed ik had het over emotioneel gezien)
Gisteren zitten overleggen met die jongen die aangifte gedaan heeft. Het was niet mijn fout dat het verkeerde bedrag op het formulier stond.
Ik had op de aangifte aangegeven dat het bij elkaar een x bedrag was, maar op de factuur stond een ander bedrag. Daar zaten nog wat andere zaken bij (broek, muts, etc) en dat had hij niet opgemerkt bij het invullen van het formulier voor de verzekering.

Verder foto's van internet geplukt van het board en de binding en een paar artikelen opgezocht waarin stond dat er veel gestolen werd in Valtho dit jaar.
Nog een uitgebreide brief opgesteld wat er precies is gebeurd. Getuigen opgegeven waaronder de organisator van de reis.

Als het nu niet lukt weet ik het ook niet meer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:38:32 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86270639
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef CaLeX het volgende:
En ik wil juist nieuwe Bindingen.

Heb nu Salomon C-force op mijn K2-Select zitten, maar ben er niet helemaal tevreden over. Ze schieten los en knellen af. Weet alleen (nogsteeds) niet wat ik wil.

Of ik nu Flow of toch met strips wil.
Geen binding zit zo lekker als een Union.
Kortom, er is geen keuze ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_86270978
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen binding zit zo lekker als een Union.
Kortom, er is geen keuze ;)
Klopt, maar ik ben al niet de snelste (ik kom zonder kleerscheuren beneden) dus wil eigenlijk wel een snelle start maken elke keer.

Met de C-force blijven de onderste bindingen aan elkaar zodat je niet hoeft te pielen om hem erin te krijgen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:08:35 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86273336
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ben al niet de snelste (ik kom zonder kleerscheuren beneden) dus wil eigenlijk wel een snelle start maken elke keer.

Met de C-force blijven de onderste bindingen aan elkaar zodat je niet hoeft te pielen om hem erin te krijgen.
Dat is oefenen. Snelheid moet niet ten koste gaan van verder snowboardplezier ;)
pi_86274814
Komt ook wel ;) kost me alleen wat meer moeite
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:02:59 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86274997
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef CaLeX het volgende:
Komt ook wel ;) kost me alleen wat meer moeite
Aanleren om te blijven staan als je vast strapt. Dat scheelt tijd en kracht. Daarna is het een eitje.
Ik vind sowieso Flow geen voordeel. Probeer eens een Flowbinding vast te maken als je op je kont zit. Op je knieën gaat aardig, maar op je kont is echt heel irritant.
pi_86275894
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Aanleren om te blijven staan als je vast strapt. Dat scheelt tijd en kracht. Daarna is het een eitje.
Ik vind sowieso Flow geen voordeel. Probeer eens een Flowbinding vast te maken als je op je kont zit. Op je knieën gaat aardig, maar op je kont is echt heel irritant.
Klopt ook wel weer, Flow kan je natuurlijk ook als je staat vast maken. Voor alles is wel wat te zeggen.

Bij mij ligt het ook aan de vorm van de dag, de ene keer hoef ik mijn board niet eens los te maken bij een sleepjeslift en de andere keer kan ik beter omhoog lopen :')

Misschien is het gewoon een keer handig om een lesje te volgen ;) (Heb gewoon spullen gekocht en ben gaan boarden. Met wat tips van vrienden)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:56:18 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86276907
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Klopt ook wel weer, Flow kan je natuurlijk ook als je staat vast maken. Voor alles is wel wat te zeggen.

Bij mij ligt het ook aan de vorm van de dag, de ene keer hoef ik mijn board niet eens los te maken bij een sleepjeslift en de andere keer kan ik beter omhoog lopen :')

Misschien is het gewoon een keer handig om een lesje te volgen ;) (Heb gewoon spullen gekocht en ben gaan boarden. Met wat tips van vrienden)
Misschien moet je dat maar eens doen ja ;)
Je moet trouwens altijd 1 voet los laten in de lift. Dan kun je nog corrigeren als je bijna valt ;)
pi_86278768
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je moet trouwens altijd 1 voet los laten in de lift. Dan kun je nog corrigeren als je bijna valt ;)
subtiel :p

Hoogmoed komt altijd voor de val toch ?
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:12:30 #220
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86284019
quote:

[..]

Volgens mij zag ik jou dat ook niet doen :P
pi_86284367
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Fugie het volgende:

[..]

sssssst

Komakie is geen leerling meer toch :P
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:43:48 #222
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_86285204
quote:

[..]

Neee voeten vast :P

Ik pleur altijd om als ik 1 voet los heb.. Vind ik enorm irritant :D
Bla Bla Bla :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:08:04 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86287986
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Fugie het volgende:

[..]

:?

Dan moet het net een keer zijn geweest dat ik aan het parkrijden was ofzo. dan laat ik ze nog wel eens vast zitten, maar over het algemeen heb ik hem altijd los.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:08:20 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86287995
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Neee voeten vast :P

Ik pleur altijd om als ik 1 voet los heb.. Vind ik enorm irritant :D
Kun jij wel uit een stoeltjeslift stappen met 1 voet los?
Je kunt er namelijk heel goed je snowboarden met 1 voet vast mee oefenen.

Ik kan inmiddels een hele blauwe piste naar beneden met 1 voet vast. Bochten draaiend natuurlijk. :D
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:30:19 #225
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86291110
Alleen in de sleeplift in een indoor skibaan laat ik mijn binding vast omdat je anders bezig blijft [korte piste]. Verder altijd achterste voet los :Y In een stoeltjeslift met 2 vaste bindingen krijg je vette kramp joh

Ik heb vorig jaar ook geoeffend met 1 voet los bochtjes draaien en dat ging verassend goed :)
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:02:33 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86292749
Hoe beter je dat kunt, hoe beter je evenwicht is op je snowboarden en dat is ook weer goed voor je boarden met 2 voeten vast :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:05:52 #227
76625 Blackviper
pi_86295745
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kun jij wel uit een stoeltjeslift stappen met 1 voet los?
Je kunt er namelijk heel goed je snowboarden met 1 voet vast mee oefenen.

Ik kan inmiddels een hele blauwe piste naar beneden met 1 voet vast. Bochten draaiend natuurlijk. :D
Stoeltjes lift gaat nog wel.. Al heb ik ergens een filmpje waar ik ook daaruit pleur :')
Aan voetje los over de gehele piste ga ik niet beginnen..
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:27:41 #228
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86308085
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

:?

Dan moet het net een keer zijn geweest dat ik aan het parkrijden was ofzo. dan laat ik ze nog wel eens vast zitten, maar over het algemeen heb ik hem altijd los.
was ook in het park in gerlos :P
pi_86308354
quote:
Als je geen eigen gear hebt kan dat ook erg veel schelen. Zeker je schoenen. Van die lekker uitgelopen schoenen uit de verhuur zitten meestal toch minder.
Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student ;)
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:46:15 #230
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86308507
Nu zijn de overgebleven spullen van vorig jaar in de aanbieding over het algemeen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:47:53 #231
76625 Blackviper
pi_86311854
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student ;)
Nu :)
pi_86314148
Ik wil een Ride Machete, maar heb geen geld :D !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:34:34 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86319339
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Fugie het volgende:

[..]

was ook in het park in gerlos :P
Ah ja. Met park rijden dus. Moet wel zeggen dat ik bij die lift het toch chiller vind om mijn binding los te doen. Hij is wat lang voor voetjes vast ;)
pi_86335326
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil een Ride Machete, maar heb geen geld :D !
Huh, wat zit je daar nog achter de pc....? Hupakee, meteen werkzoeken en flink sparen!!! ;) lol
pi_86335349
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Zoals Blackviper al zei: NU
Dat staat ook op meeste webshop van de wintersport-winkels. Je kan aan meeste prijzen merken dat het afgeprijst worden.
Zo heb ik vorige week en eergisteren de snowboard, boots (nee, geen louboutins) en bindingen gekocht.
Dat allemaal voor afgeprijste prijzen! :P

Hup, inkopen!!! ;)
  zondag 12 september 2010 @ 14:50:59 #236
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_86343552
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:30 schreef Rainai het volgende:

[..]

Zoals Blackviper al zei: NU
Dat staat ook op meeste webshop van de wintersport-winkels. Je kan aan meeste prijzen merken dat het afgeprijst worden.
Zo heb ik vorige week en eergisteren de snowboard, boots (nee, geen louboutins) en bindingen gekocht.
Dat allemaal voor afgeprijste prijzen! :P

Hup, inkopen!!! ;)
Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen :P.

Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob ;). Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  zondag 12 september 2010 @ 20:10:03 #237
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86354744
De shop waar ik mijn board ga halen hebben ook union dlx en force bindingen, twijfel nu wel gelijk of ik niet een setje moet meenemen als ik mijn board ga halen :P
  zondag 12 september 2010 @ 23:31:39 #238
76625 Blackviper
pi_86366566
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen :P.

Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob ;). Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.

En doe een beetje vooronderzoek zodat je weet wat voor board waarvoor geschikt is. Het helpt als je al van te voren weet wat je ongeveer wilt. Dus stunt- , poeder- of alpineboard etc

Net wezen boarden in Z'meer wel nog met oude gear.. Maar ging goed ben het nog niet verleerd na ruim 6 maanden :P
pi_86367441
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.

En doe een beetje vooronderzoek zodat je weet wat voor board waarvoor geschikt is. Het helpt als je al van te voren weet wat je ongeveer wilt. Dus stunt- , poeder- of alpineboard etc

Net wezen boarden in Z'meer wel nog met oude gear.. Maar ging goed ben het nog niet verleerd na ruim 6 maanden :P
Klopt!
Als je naar de meer core boardshops ga (met bijbehorende mensen) kan je dat wel roepen! Als je een goede heb snapt ie jou punt ook en wil ie je niet alleen maar wat verkopen maar je ook echt helpen!

(en fotos posten als je wat gekocht heb natuurlijk!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 13 september 2010 @ 08:48:39 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86372486
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Als je dat doet in de intersport of vergelijkbare winkels, loop je met het duurste board naar buiten waarschijnlijk. Doe je het in een klein winkeltje, dan kom je een heel eind met goede spullen :)

Waar woon je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')