abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:02:33 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86292749
Hoe beter je dat kunt, hoe beter je evenwicht is op je snowboarden en dat is ook weer goed voor je boarden met 2 voeten vast :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:05:52 #227
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_86295745
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kun jij wel uit een stoeltjeslift stappen met 1 voet los?
Je kunt er namelijk heel goed je snowboarden met 1 voet vast mee oefenen.

Ik kan inmiddels een hele blauwe piste naar beneden met 1 voet vast. Bochten draaiend natuurlijk. :D
Stoeltjes lift gaat nog wel.. Al heb ik ergens een filmpje waar ik ook daaruit pleur :')
Aan voetje los over de gehele piste ga ik niet beginnen..
Bla Bla Bla :P
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:27:41 #228
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86308085
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

:?

Dan moet het net een keer zijn geweest dat ik aan het parkrijden was ofzo. dan laat ik ze nog wel eens vast zitten, maar over het algemeen heb ik hem altijd los.
was ook in het park in gerlos :P
pi_86308354
quote:
Als je geen eigen gear hebt kan dat ook erg veel schelen. Zeker je schoenen. Van die lekker uitgelopen schoenen uit de verhuur zitten meestal toch minder.
Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student ;)
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  zaterdag 11 september 2010 @ 11:46:15 #230
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86308507
Nu zijn de overgebleven spullen van vorig jaar in de aanbieding over het algemeen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:47:53 #231
76625 Blackviper
pi_86311854
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student ;)
Nu :)
pi_86314148
Ik wil een Ride Machete, maar heb geen geld :D !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:34:34 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86319339
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Fugie het volgende:

[..]

was ook in het park in gerlos :P
Ah ja. Met park rijden dus. Moet wel zeggen dat ik bij die lift het toch chiller vind om mijn binding los te doen. Hij is wat lang voor voetjes vast ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_86335326
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil een Ride Machete, maar heb geen geld :D !
Huh, wat zit je daar nog achter de pc....? Hupakee, meteen werkzoeken en flink sparen!!! ;) lol
pi_86335349
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Zoals Blackviper al zei: NU
Dat staat ook op meeste webshop van de wintersport-winkels. Je kan aan meeste prijzen merken dat het afgeprijst worden.
Zo heb ik vorige week en eergisteren de snowboard, boots (nee, geen louboutins) en bindingen gekocht.
Dat allemaal voor afgeprijste prijzen! :P

Hup, inkopen!!! ;)
  zondag 12 september 2010 @ 14:50:59 #236
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_86343552
quote:
Op zondag 12 september 2010 09:30 schreef Rainai het volgende:

[..]

Zoals Blackviper al zei: NU
Dat staat ook op meeste webshop van de wintersport-winkels. Je kan aan meeste prijzen merken dat het afgeprijst worden.
Zo heb ik vorige week en eergisteren de snowboard, boots (nee, geen louboutins) en bindingen gekocht.
Dat allemaal voor afgeprijste prijzen! :P

Hup, inkopen!!! ;)
Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen :P.

Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob ;). Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
  zondag 12 september 2010 @ 20:10:03 #237
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_86354744
De shop waar ik mijn board ga halen hebben ook union dlx en force bindingen, twijfel nu wel gelijk of ik niet een setje moet meenemen als ik mijn board ga halen :P
  zondag 12 september 2010 @ 23:31:39 #238
76625 Blackviper
pi_86366566
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen :P.

Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob ;). Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.

En doe een beetje vooronderzoek zodat je weet wat voor board waarvoor geschikt is. Het helpt als je al van te voren weet wat je ongeveer wilt. Dus stunt- , poeder- of alpineboard etc

Net wezen boarden in Z'meer wel nog met oude gear.. Maar ging goed ben het nog niet verleerd na ruim 6 maanden :P
pi_86367441
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.

En doe een beetje vooronderzoek zodat je weet wat voor board waarvoor geschikt is. Het helpt als je al van te voren weet wat je ongeveer wilt. Dus stunt- , poeder- of alpineboard etc

Net wezen boarden in Z'meer wel nog met oude gear.. Maar ging goed ben het nog niet verleerd na ruim 6 maanden :P
Klopt!
Als je naar de meer core boardshops ga (met bijbehorende mensen) kan je dat wel roepen! Als je een goede heb snapt ie jou punt ook en wil ie je niet alleen maar wat verkopen maar je ook echt helpen!

(en fotos posten als je wat gekocht heb natuurlijk!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 13 september 2010 @ 08:48:39 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86372486
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Als je dat doet in de intersport of vergelijkbare winkels, loop je met het duurste board naar buiten waarschijnlijk. Doe je het in een klein winkeltje, dan kom je een heel eind met goede spullen :)

Waar woon je?
pi_86375605
Ik woon in Venray/Nijmegen(op kamers)

En ik zal ook zeker wat foto's plaatsen als ik het binnen heb ;)
  maandag 13 september 2010 @ 11:30:40 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86376350
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:04 schreef Bartisik het volgende:
Ik woon in Venray/Nijmegen(op kamers)

En ik zal ook zeker wat foto's plaatsen als ik het binnen heb ;)
Downtown Den Bosch.
van Gent surf & snow Rosmalen
Sportief Tilburg
Burnside Deventer
Cellblock Utrecht

Het is niet allemaal even dichtbij, maar nog wel aardig te bereiken en aangezien je op kamers zit, heb je denk ik wel een OV dus dat zou wel goed moeten komen lijkt me?
pi_86376854
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Downtown Den Bosch.
van Gent surf & snow Rosmalen
Sportief Tilburg
Burnside Deventer
Cellblock Utrecht

Het is niet allemaal even dichtbij, maar nog wel aardig te bereiken en aangezien je op kamers zit, heb je denk ik wel een OV dus dat zou wel goed moeten komen lijkt me?
OV is aanwezig dus dat lukt wel ;). Dan denk ik dat ik binnen een paar weken richting Utrecht zal vertrekken en eens kijken of ze daar wat leuks voor mij hebben :D

Iedereen hier iig bedankt voor de antwoorden, en ik hoop binnenkort foto's te kunnen plaatsen *O*
  maandag 13 september 2010 @ 13:32:36 #244
76625 Blackviper
pi_86379833
weet iemand wat S.A.P betekend achter info betreffende de skipas.

Zoals: Plagne S.A.P
  maandag 13 september 2010 @ 14:15:15 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86381132
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef Blackviper het volgende:

Slechte A-relaxte Poeder

Kortom, geen gebied voor poeder rijden :P
  maandag 13 september 2010 @ 14:21:27 #246
76625 Blackviper
pi_86381315
Wat spreek jij goed frans zeg ;)
  maandag 13 september 2010 @ 15:29:07 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86383552
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:21 schreef Blackviper het volgende:
Wat spreek jij goed frans zeg ;)
Ach, frans spreekt mij ook niet, dus zo erg vind ik dat niet :P
pi_86384455
Ook nieuwe gear gehaald, volgend weekend naar Neuss om te testen.

Board: Salomon Special II http://www.caerboardsport(...)on-special-2-201.jpg
Bindingen: Flow NXT-AT http://www.paddywaxcandles.com/images/products/Flow-Nxt-At.jpg
Boots: Salomon Pledge http://www.snowboarder.com/imgs/p_10960.jpg

Alles met een gemiddelde korting van 60%, niet verkeerd! Wat een beetje handelen en counter-offers al niet kunnen doen.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_86408845
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef Blackviper het volgende:

Société d'Aménagement de la station de la Plagne

Mag Komakie in de herkansing.
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:08:31 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86411896
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:48 schreef JRB het volgende:

[..]

Société d'Aménagement de la station de la Plagne

Mag Komakie in de herkansing.
Dammit. Ik zat wel in de buurt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')