Stoeltjes lift gaat nog wel.. Al heb ik ergens een filmpje waar ik ook daaruit pleurquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kun jij wel uit een stoeltjeslift stappen met 1 voet los?
Je kunt er namelijk heel goed je snowboarden met 1 voet vast mee oefenen.
Ik kan inmiddels een hele blauwe piste naar beneden met 1 voet vast. Bochten draaiend natuurlijk.
was ook in het park in gerlosquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet het net een keer zijn geweest dat ik aan het parkrijden was ofzo. dan laat ik ze nog wel eens vast zitten, maar over het algemeen heb ik hem altijd los.
Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme studentquote:Als je geen eigen gear hebt kan dat ook erg veel schelen. Zeker je schoenen. Van die lekker uitgelopen schoenen uit de verhuur zitten meestal toch minder.
Nuquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student
Ah ja. Met park rijden dus. Moet wel zeggen dat ik bij die lift het toch chiller vind om mijn binding los te doen. Hij is wat lang voor voetjes vastquote:
Huh, wat zit je daar nog achter de pc....? Hupakee, meteen werkzoeken en flink sparen!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil een Ride Machete, maar heb geen geld!
Zoals Blackviper al zei: NUquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Dan nog snel de vraag; Wanneer zijn de aanbiedingen voor sets (board/binding)? Het is niet dat ik zo goed ben of vaak ga dat ik iets heel geweldigs nodig heb, en blijf toch de arme student
Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenenquote:Op zondag 12 september 2010 09:30 schreef Rainai het volgende:
[..]
Zoals Blackviper al zei: NU
Dat staat ook op meeste webshop van de wintersport-winkels. Je kan aan meeste prijzen merken dat het afgeprijst worden.
Zo heb ik vorige week en eergisteren de snowboard, boots (nee, geen louboutins) en bindingen gekocht.
Dat allemaal voor afgeprijste prijzen!
Hup, inkopen!!!
Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen.
Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob. Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
Klopt!quote:Op zondag 12 september 2010 23:31 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja, zoek iemand die passievol is erover dat helpt vaak wel die zijn ook wel eerlijker. Ipv alleen maar willen verkopen.
En doe een beetje vooronderzoek zodat je weet wat voor board waarvoor geschikt is. Het helpt als je al van te voren weet wat je ongeveer wilt. Dus stunt- , poeder- of alpineboard etc
Net wezen boarden in Z'meer wel nog met oude gear.. Maar ging goed ben het nog niet verleerd na ruim 6 maanden
Als je dat doet in de intersport of vergelijkbare winkels, loop je met het duurste board naar buiten waarschijnlijk. Doe je het in een klein winkeltje, dan kom je een heel eind met goede spullenquote:Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker.. Had gehoopt dat het later zou zijn; wist ik zeker dat ik genoeg geld over had. Nu is het maar even goed na-rekenen.
Hoe pak je zoiets meestal aan? Heb nu niet echt verstand van boards/bindingen, maar heb gelukkig ook niks geweldigs nodig als noob. Is het handigste gewoon naar een winkel gaan en daar HELP!!!111 roepen?
Downtown Den Bosch.quote:Op maandag 13 september 2010 11:04 schreef Bartisik het volgende:
Ik woon in Venray/Nijmegen(op kamers)
En ik zal ook zeker wat foto's plaatsen als ik het binnen heb
OV is aanwezig dus dat lukt welquote:Op maandag 13 september 2010 11:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Downtown Den Bosch.
van Gent surf & snow Rosmalen
Sportief Tilburg
Burnside Deventer
Cellblock Utrecht
Het is niet allemaal even dichtbij, maar nog wel aardig te bereiken en aangezien je op kamers zit, heb je denk ik wel een OV dus dat zou wel goed moeten komen lijkt me?
Slechte A-relaxte Poederquote:Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef Blackviper het volgende:
weet iemand wat S.A.P betekend achter info betreffende de skipas.
Zoals: Plagne S.A.P
Ach, frans spreekt mij ook niet, dus zo erg vind ik dat nietquote:
Société d'Aménagement de la station de la Plagnequote:Op maandag 13 september 2010 13:32 schreef Blackviper het volgende:
weet iemand wat S.A.P betekend achter info betreffende de skipas.
Zoals: Plagne S.A.P
Dammit. Ik zat wel in de buurtquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:48 schreef JRB het volgende:
[..]
Société d'Aménagement de la station de la Plagne
Mag Komakie in de herkansing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |